תכנון פיננסי מביא להצלחה: מדריך מקיף איך עושים את זה

מעוניינים לנהל את הכסף שלכם בצורה הטובה ביותר, תוך מינימום של התעסקות ועם מקסימום של תוצאה? באמצעות תכנון פיננסי תוכלו לעשות זאת. חיים נתן, מומחה לתכנון פיננסי מציג לכם את המדריך המקיף לתכנון פיננסי מקצועי.

תכנון פיננסי – המדריך המלא

תכנון פיננסי איכותי מהווה כיום את ההזדמנות הטובה ביותר בעבורכם למקסום של הכספים שלכם, במינימום של מאמץ. למעשה, התקשרות עם בעל מקצוע אשר מתמחה בתחום יכולה לגרום לכך שאת הכספים שלכם כמו גם של בני המשפחה ינהל אדם מקצועי אשר בקיא בכלל תחומי הפיננסים, וזאת על מנת לגרום לכך שהתהליך עצמו יהיה ברמה הגבוהה ביותר ועם שקיפות מקסימלית, לשם הבטחה כי בהגעה לגיל הפנסיה תוכלו להיות בראש שקט כי יתרחש תהליך של מקסום הכספים עד לכדי היותם מתאימים באופן מדויק לאורח החיים שלכם וההתנהלות הכלכלית, בעת הפסקת העבודה. על כן, תכנון פיננסי איכותי מתנהל בצורה הבאה:

איש חכם

  • הגדרת יעדים: החלק החשוב והקריטי ביותר של תכנון פיננסי הוא בהגדרת יעדים, בדיוק כמו שמבצע כל עסק בעת פתיחתו, וזאת על מנת לקבוע לוח זמנים מדויק אשר נועד לגרום לכך שהיעדים אשר הוגדרו אכן יתקיימו, בהתאם לצרכים העתידים שלכם ושל בני המשפחה.
  • ניתוח נכסים: לאחר הגדרת היעדים העתידים, יבצע המתכנן הפיננסי בדיקה של כלל הנכסים שלכם אשר כוללים בין היתר ניתוח של תיקי ההשקעות אשר ברשותכם, הביטוחים בהם אתם מחזיקים ובדיקה האם יש לכם כפל ביטוחי, אג"ח, מניות, נדל"ן ועוד.
  • בדיקת מסלולים: לאחר ניתוח הנכסים וריכוז שלהם תתבצע חשיבה מעמיקה וכן קבלת כלים אשר נועדו לכך שכל הכלים הפיננסים אשר רשומים על שמכם ינותבו למסלולים הטובים ביותר, עם תשואה גבוהה ועם מינימום של דמי ניהול, וזאת על מנת לגרום לכך שהכסף אשר יש כעת ברשותכם יוכפל.
  • בדיקת זכאות לתקנה 190: תקנה 190 מהווה הזדמנות לחוסכים לקבל הטבות מס בעת משיכת כספי הפנסיה בהגעה לגיל 60, אולם ישנם קריטריונים קשיחים ביותר אשר יש לעמוד בהם. לכן, השלב הבא בתכנון פיננסי איכותי הוא בדיקת זכאות ובחירת המסלול הטוב ביותר בעבורכם.
  • קבלת ליווי אישי: לאחר שהוגדרו היעדים, בוצע ניתוח נכסים ובדיקת המסלולים תוכלו לקבל ייעוץ אישי לכל אורך התהליך, וזאת על מנת לוודא כי תקבלו את הערך הגבוהה ביותר לכספכם, וזאת כאמור על מנת להבטיח כי הכספים שלכם יתנהלו באופן שוטף בצורה הטובה והאיכותית ביותר, לשם שקט נפשי שלכם והגדלה של הכספים אותם אתם חוסכים. רוצים לקבל מידע נוסף לגבי תכנון פיננסי איכותי אשר מותאם לכם ולבני המשפחה שלכם, במחיר הטוב ביותר בישראל? היכנסו עוד היום לאתר בכתובת http://www.haimnatan.com או במספר 058-7107031.
תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוח דירה משותף
ביטוחים
ביטוח בית משותף – יתרונות וחסרונות

חושבים על ביטוח בית משותף ולא יודעים במה לבחור ואם בכלל? קבלו סיכום של כל המעלות והחסרונות של ביטוח בית משותף – כך תהיה לכם בהירות ושקיפות על הנושא ותוכלו