4 פרוייקטי בנייה בישראל שחובה להכיר

פרוייקטי בנייה הם אולי ההשקעה הכי טובה שאנשים יכולים לעשות בישראל.

עם מצוקת דיור ומחירים שרק הולכים ועולים צריך להיות עם יד על הדופק ולא לפספס הזדמנויות לקחת חלק ולהרוויח גם מהשוק הגואה.

יש פרויקטים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות ועם הסיכון שבדבר, מחקר ובדיקה מאפשרים לכם לעשות את הבחירה המושכלת ביותר.

אז כדי שלא תגידו לא ידענו לא שמענו ותהנו גם אתם מפרוייקטים מדהימים שקמים עכשיו בארץ, הנה לכם ארבעה פרוייקטי בניה בישראל שאתם חייבים להכיר.

 

משכנות האמנים

פרויקט יוקרתי של 26 יחידות דיור בשכונת משכנות האומנים במוצקין. בליבה של שכונה מבוקשת ופורחת בקריית מוצקים קם לו פרוייקט חדש בסמוך לכל מה שאתם צריכים. המקום האטרקטיבי גם בעל גישה נוחה וגם קרוב לקאנטרי, גני ילדים מרכז מסחרי ובתי ספר. אלו דברים שאוטומטית מעלים את ערך הדירה ומבטיחים נוחות באיכות חיים לכל משפחה בהתאם לצרכיה. המפרט של הדירות הוא איכותי ויוקרתי וכולל מגוון ריצופים לבחירה, דלתות מעוצבות ארונות ואביזרי חשמל משודרגים. הבניין בעל לובי מעוצב בקפידה , חניות וגינון מוריק המוסיף לחזות הבניין.

 

מגדל העמק טריו

פרויקט טריו במגדל העמק מביא את אווירת הבוטיק היוקרתי למקום היפה בגליל. דירות מפנקות רחבות ידיים גם אופציה לדירות גן חמישה חדרים או פנטהאוז מרווח ומושקע. מגדל העמק שוכן בצפון הארץ, כיום חיים בעיר בשלושים אלף תושבים והמספרים צפויים רק לעלות. הפרויקט כולל שלושה בנייני בוטיק בשכונה המערבית קרית רבין ב' המתחדשת. המיקום מצויין מבחינת גישה של תחבורה וצירי כבישים מרכזיים כך שאפשר בקלות להגיע לכל המקומות התעסוקה באזור. מה שמיוחד בפרויקט הוא שהבניינים נושקים לשטח פורח פסטורלי וירוק שישאר ככה בשל שימור ובכך מבטיח לתושבי הבניין שילוב של עיר וכפר. הפרויקט עוד בשלבי בניה לכן זו ההזדמנות לקפוץ על המציאה.

 

מתחם צריפין

בליבה של המדינה מוקם לו פרוייקט חדש בתכנון חכם של שני מגדלי משרדים מרשימים בני 17 קומות. הפרויקט מצויין למחפשים בניין משרדים להשקעה או מכירב של משרדים. ברור לכל שעולם העסקים וההייטק בועט ומתפתח בניין במיקום טוב שבנוי עם טיב החומרים ומאפשר איכות ונוחות יהיה משהו שמושך הרבה מתעניינים והרבה עסקים. השקעה בבניין שכזה יכולה להיות ההחלטה הכלכלית החכמה ביותר שלכם.בבניין חמש מעליות, חניונים ומשרדים מגוונים. הוא עודנו בשלבי ביצוע ובניה אך ההתקדמות המבטיחה של הפרויקט מלמדת שבקרוב הוא כבר יעמוד על תילו.

 

טרמינל מודיעין

במיקום נוח בין תל אביב וירושלים קם פרוייקט המתפרס על 18,000 מ"ר מותאם לבתי מסחר ומשרדים. הפרויקט נשען על קבוצת רכישה המלווה על ידי חברת פרויקט. יעד הפרויקט המיקום המבטיח והבנייה המתקדמת כמעט ומבטיחים הצלחה לרוכשים המעוניינים לעשות השקעה כלכלית נכונה ומשתלמת.

בניין

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תקרות אקוסטיות
בעלי מקצוע
ממה עשויות תקרות אקוסטיות?

נושא הקונסטרוקציה בארץ ובעולם עבר בשנים האחרונות התפתחויות מהירות ומרתקות. עם זאת, האלמנט שלעתים קרובות אינו מורגש במבנים אלו הוא התקרה האקוסטית. פעמים רבות אנו לא שמים לב אל התקרות

אישה מבוגרת
טיפים פיננסים
פנסיה

הפנסיה היא אחד הנושאים החשובים ביותר בחיים של כל אחד ואחד מאיתנו ולא בכדי היא מככבת בעמודי התקשורת ונמצאת כל הזמן במקום גבוה בשיח הציבורים. מדובר בתקופת החיים של הגיל