סלון חדש במינימום כסף

כמה כסף השקעתם בעיצוב הסלון שלכם? אם אתם כמו רוב האנשים, סביר להניח שהתשובה היא לפחות כמה אלפי שקלים.

ריהוט לסלון הוא דבר שכולם משקיעים בו, ובצדק: הסלון הוא אולי החלל החשוב ביותר בבית, בו אנחנו מעבירים זמן ניכר כל יום ושם מתרחש חלק הארי בזמן האיכות עם המשפחה.

עם זאת, תארו לעצמכם שהייתם יכולים בכמות קטנה הרבה יותר של כסף לחדש את הסלון שלכם – ואפילו להחליף עיצובים מתי שרק תרצו.

ובכן, החדשות הטובות הן שאתם לגמרי יכולים.

 

כיסויים לספות – האביזר שכבש את העולם

כיסוי לספה הוא אביזר שהולך ותופס תאוצה אצל יותר ויותר בתים בשנים האחרונות. כנראה שזו לא הפעם הראשונה שאתם שומעים על כיסויים לספות, שכן לא מדובר במוצר חדש אלא מוצר שקיים כבר כמה עשורים. עם זאת, היום ניתן להשיג כיסויים נוחים ביותר בעיצובים מרהיבים שלא היו קיימים בעבר, וזו הסיבה המרכזית שהם חזרו לאופנה.

 

כמה עולה כיסוי לספה?

מחירו של כיסוי לספה בשוק נע בין 150 ל-300 שקלים, תלוי בכיסוי ותלוי היכן אתם קונים. בסופו של דבר מדובר בהשקעה משתלמת ביותר, שכן רכישת כיסוי לספה כמעט שקולה לרכישת ספה חדשה – הכיסוי משנה את עיצוב הספה לעיצוב אחר לפי בחירתכם ומקנה לה מראה חדש ומכסה נזקי זמן.

 

מדוע מומלץ לרכוש כיסוי לספה?

לרכישת כיסוי לספה ישנם יתרונות רבים. הבאנו בפניכם חלק מהם:

כיסוי מגן על הספה:

ספה היא ריהוט שאנחנו עושים בו שימוש אינטנסיבי, ולפעמים לא תמיד בעדינות – בטח אם יש לכם ילדים או בעלי חיים בבית. כיסוי לספה מגן על הספה מפני הנזקים האלה: בלאי, לכלוך, שאריות אוכל, נזקי שמש ועוד.

 

ניתן להסיר ולכבס בקלות:

בסופו של דבר החשש העיקרי שלנו מכתמים על הספה הוא שקשה להסיר אותם, וישנו סיכון גבוה שכתם שנוצר בטעות על הספה יישאר שם תמיד. לעומת זאת, אם הכיסוי של הספה שלכם הוכתם תוכלו להסיר אותו בקלות, לכבס ולהלביש אותו מחדש ולהנות תמיד ממראה חדש ונקי.

 

מאפשר לכם לשנות לאיזה צבע שתרצו:

לפעמים קונים ספה בחנות, ואחרי זמן מה קצת נמאס מהעיצוב הזה, ואולי אפילו מתחרטים שלא בחרנו עיצוב אחר. באמצעות כיסוי לספה זמינים בפניכם עיצובים רבים ומגוונים שיאפשרו לכם לשנות את צבעה של הספה שלכם ואפילו להחליף כיסויים בצבעים שונים מתי שיבוא לכם.

 

היכן ניתן לקנות כיסוי לספה?

אז אם השתכנעתם שאתם צריכים כיסוי לספה, אנחנו ממליצים במיוחד על הכיסויים של Sofacovers. חנות זו מוכרת כיסויים בעיצובים רבים ומגוונים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. בנוסף, הכיסויים של Sofacovers מאוד פונקציונליים ונוחים לשימוש, ובעלי רצועת גב אלסטית המונעת החלקה של הכיסוי. הכיסויים נעימים למגע ומשדרגים את חוויית השימוש בספה, וזמינים לקנייה במחירים נוחים ביותר.

 

ספות מעור

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חתימה על חוזה
משכנתא
מהם השלבים בתהליך של משכנתא הפוכה?

כאשר אנו עושים משהו אנו חייבים להבין אותו עד הסוף. זה נכון כאשר אנו מקבלים החלטה בחיים האישים שלנו וזה נכון כאשר אנו מקבלים החלטה בעבודה שלנו. אתם יודעים מה?

ניצול מערכות יחסים פוגעניות בעבודה
כללי
ניצול יחסי מרות בעבודה – מה עליי לעשות?

ניצול של יחסי מרות במקום העבודה היא תופעה מצערת ולא חוקית. החוק עומד לטובתו של הצד המוחלש באופן מובנה ביחסים בעלי פוטנציאל לניצול יחסי מרות במקום העבודה. במידה ועברתם ניצול