סובל מכאבי גב? הגיע הזמן להחליף את הכסא המשרדי

 

אף על פי שכיסא הוא אחד הרהיטים הכי בסיסיים ופשטים – יש המון סוגים ועיצובים לכסאות. כסא בבית ספר יסודי לא דומה לכסא בקולנוע, ושניהם שונים לגמרי מכסא שוודי. הטקסט שלפניכם יעסוק בכסא משרדי – כלומר סוג של כיסא, אשר תוכנן במיוחד לשימוש בסביבה משרדית. לכסא משרדי מאפיינים ייחודיים, בהתאם לסביבת העבודה המשרדית הממוצעת.

למשל, בגלל שחברות רבות קונות "סטוקים" של כסאות משרדיים, כסאות משרדיים רבים מגיעים על אפשרות לכוונן את הגובה באופן ידני, כך שכל עובד יוכל לבחור בקלות את הגובה המתאים לו. בטקסט שמולכם תוכלו איך בחירה נכונה של כסא משרדי יכולה להשפיע על בריאות הגב שלכם ועוד.

 

מה הופך כיסא לכיסא משרדי טוב

כסא משרדי ממוצע מתאפיין במושב ומשענת גב נוחים, שמותאמים לעבודה בישיבה במשך שעות רבות. בנוסף, למרבית הכסאות המשרדיים ישנה האפשרות לכוונן חלקים מסוימים, כמו משענות יד או הגובה. הרציונל הוא מתן אפשרות ליושב לכוונן ולהתאים את הכיסא למאפייני גופו המסוימים, כמו גם להרגלי העבודה שלו.

כסאות משרדיים טובים יהיו עשויים, בדרך כלל, מחומרים עמידים – למשל דמוי עור או רשת. שימוש בחומרים הללו מבטיח שימוש ארוך טווח בכיסאות. ללא מעט כסאות משרדיים יש גם גלגלים או בסיס מסתובב, המאפשרים תנועה חלקה וקלה בתוך עמדת העבודה.

 

איך לבחור כסא משרדי נוח

כדי לוודא שהכסא המשרדי שלכם יהיה נוח לאורך זמן, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת הבחירה. כשאנחנו באים לבחור כיסא משרדי, חשוב לבחור כיסא שיתאים למבנה גופנו, ויספק לנו די תמיכה לעמוד השדרה והצוואר. ישיבה ממושכת מעמיסה על אזורים אלו, ועלולה להוביל לכאבים ודלקות לכן חשוב לוודא שהכסא המשרדי אכן מספק תמיכה לעמוד השדרה והצוואר.

3 הגורמים המרכזיים שמשפיעים על מידת הנוחות של הכסא המשרדי הם:

  1. גודל וצורת הכסא
  2. החומרים מהם הכסא עשוי
  3. מידת ההתאמה של הכסא.

 

איך כיסא משרדי מונע כאב גב

על מנת למנוע כאבי גב, על הכיסא משרדי לספק תמיכה טובה במותניים ובגב התחתון. בנוסף, חשוב להתייחס גם לעמידות של הכסא המשרדי. כסא שאינו עמיד דיו – יכול לגרום לנזק. אם אתם רוכשים מספר כסאות משרדיים (למשל, אם אתם אחראים על הרכש בחברה שלכם) – ניתן להביא לחינת הכסאות מספר עובדים ממגדרים ומבני גוף שונים, כך שתוכלו לוודא שהכיסאות מתאימים לכולם.

 

סיכום

לסיכום, כסא משרדי הוא השקעה חשובה, שתורמת לא רק לנוחות אלא גם לפרודוקטיביות שלך או של העובדים בחברה שלך. כשאתם באים לבחור כסא משרדי – בחרו כיסאות עמידים ובעלי מסגרת חזקה.

שימו לב גם לאופי החומרים המרכיבים את הכיסא ולאיכותם במידה והכיסאות המשרדיים שבחרתם דורשים הרכבה – הקפידו לקרוא את ההוראות ביתר תשומת לב על מנת למנוע כאבי גב אצל העובדים.

כיסא מעוצב

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לדעת על משכנתא ראשית
כללי
דברים שכדאי לכם לדעת על משכנתא לדירה שניה

הגעתם לשלב בחיים שבו אתם יכולים להתחיל לחשוב על השקעות נדל"ן שונות? אם כך, אתם בוודאי רוצים לדעת מהן דרכי המימון שעומדות בפניכם כי מעטים הם האנשים שבאמת מחזירים בכל