מתי נצטרך לעשות תכנון פיננסי?

בתקופה האחרונה פונים אלינו לא מעט גולשים שקוראים את המדריכים שלנו באדיקות. הם מציינים בפנינו שאלות שונות שנוגעות לתחומים פיננסיים ולהתנהלות כלכלית נכונה. העלייה במספר הפניות גרמה לנו להבין כי עלינו לעצור את רצף כתיבת המדריכים הקבועים שלנו כדי להעלות סדרה חדשה שתעסוק בנושאים החמים ביותר – אלו שמעניינים את הקוראים שלנו.

המדריך הנוכחי הוא ה – 1 בסדרה והפעם נציג בפניכם את המענה לשאלה – מתי צריך לעשות תכנון פיננסי? הישארו אתנו ותגלו.

 

תכירו קודם כל את הגורמים שבזכותם המדריך עולה לרשת

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על תכנון פיננסי ומתי צריך לעשות אותו, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם בחרנו להסתייע בגורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים בנושא. אלו בעצם אנשים שהסתייעו בשנה האחרונה בשירות של איש מקצוע שבקיא בתכנון פיננסי.

הגענו אליהם לאחר שכתבנו סקר קצר בנושא ברחבי הרשת. מעל ל – 10 פונים ציינו שיש להם את כל המידע הדרוש לנו ואנו כמובן קפצנו על המציאה ונפגשנו עמם כדי לשמוע את כל הפרטים. זו ההזדמנות להודות להם. שכן, בזכותם מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

מתי תצטרכו לעשות תכנון פיננסי? אפשרות מספר 1  –  לפני נטילת משכנתא

מסתבר שהסיטואציה השכיחה ביותר שגורמת לרבים לבצע הליך של תכנון פיננסי היא לפני נטילה של משכנתא. הרי מדובר בעניין מורכב שמצריך מכם היכרות מעמיקה עם מצב העו"ש שלכם. חשוב שתדעו שאין כאן התמקדות על ההווה בלבד.

כדי להביא לתכנון פיננסי נכון, צריך להסתכל על התמונה הרחבה, כלומר – לבדוק את מצב העו"ש שלכם בעבר, בהווה ולנסות לנבא מה צפוי להיות בעתיד. כל זאת כדי להתאים לכם את המשכנתא המתאימה ביותר. מתכנן פיננסי הוא בעל המקצוע שיכול לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

 

מתי תצטרכו לעשות תכנון פיננסי? אפשרות מספר 2 – לפני בירור על החזר מס

אם אתם מתכננים לבדוק פרטים אודות זכאות להחזר מס, תדעו שאתם יכולים לפנות אל מתכנן פיננסי שיעשה זאת עבורכם. הרי כל מדובר בתכנון פיננסי מקיף שמאפשר לראות את התמונה המלאה, כך שניתן לדעת בבירור האם מגיע לכם החזר מס, ואם כן, באיזה גובה.

 

מתי תצטרכו לעשות תכנון פיננסי? אפשרות מספר 3 – בכל מצב

אנו מתנצלים שרק לקראת סוף המדריך מתגלה לכם האמת. היה לנו חשוב שתבינו זאת לבדכם, ואנו מתארים לעצמנו שגיליתם כבר לפני פסקה וחצי שתכנון פיננסי הוא הליך שצריך להתבצע אצל כל אדם באשר הוא, בכל שלב בחיים. יש מי שאומרים שככל שתבצעו את ההליך מוקדם יותר, כך יותר טוב.

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על תכנון פיננסי. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק להתחיל בהליך.

תכנון פיננסי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בחור מבוגר מסתכל לנוף
פנסיה
4 דברים שצריך לוודא לגבי הפנסיה שלנו

המילה פנסיה מעוררת ברבים מאיתנו רתיעה, ולעיתים אף צמרמורת שמקורה בבירוקרטיה עמומה לטובת עתיד רחוק מהעין. עם זאת, הפרשת כספים לפנסיה היא בגדר חובה בישראל, כיאה למדינה מערבית מפותחת, והבנה

שיפוץ בית
כללי
פינוי בינוי ב-2020

בשנים האחרונות אנחנו שומעים על עוד ועוד מקומות שבהם מתבצעים פרויקטים של פינוי בינוי. לכן ברור מדוע גם אתם התחלתם להתעניין באפשרות הזאת, כי מי לא היה רוצה להגדיל את