מכללה ללימודי ביטוח – ברמה הכי מקצועית !

את תחום הביטוח אפשר ללמוד היום במסגרת מכללה ללימודי ביטוח המעניקה למשתתפים בקורסים השונים לביטוח מקצועות ליבה בתחום וכן התמחות בתחומים משיקים.

 

כדי לעסוק בביטוח דרוש רישיון של סוכן ביטוח ולכן חשוב לבחור את הקורס הנכון, המקצועי והמקיף ביותר שיעניק למסיימים את הכלים והידע המקצועי הנדרש כדי שיוכלו לסייע לאחרים לרכוש ביטוחים מסוגים שונים המתאימים ליכולת הכלכלית שלהם ולצרכים שלהם.

לימודי קורס סוכן ביטוח אלמנטרי בחיפה נמשכים שנה וחצי עד שנתיים והם מועברים ב-495 שעות לימוד אקדמיות. זהו אחד מהקורסים הכי מקצועיים ומקיפים הקיימים היום.

אפשרויות התעסוקה מציעות להשתלב בסוכנויות או חברות ביטוח או לפתוח משרד עצמאי או לעסוק בזה כהכנסה שנייה, או לעבור הסבה מקצועית ולהפוך לסוכן ביטוח.

 

אילו ביטוחים מציע סוכן ביטוח אלמנטרי?

עולם הביטוחים היום הוא רחב ומגוון ולכן כל כך קשה לאנשים להחליט מהם הביטוחים שהם צריכים לעשות או יותר נכון לומר- מה הביטוחים שאכן יספקו את הצרכים שלהם בעתיד. משום כך תפקידו של סוכן ביטוח אלמנטרי חשוב לעין ערוך, משום שעליו מוטלת האחריות להוביל אנשים לחתום על הביטוחים הנכונים שמתאימים להם מבחינת הצרכים העתידיים שלהם ואלה שהכי ישתלמו להם בעתיד.

סוכן ביטוח אלמנטרי (כללי)  חייב לרכוש ידע בביטוחים רבים כמו: ביטוח רכוש פרטי, ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח עסקי, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד.

את המקצוע הזה מומלץ לרכוש במסגרת מכללה ללימודי ביטוח מקצועית ומוכרת.

שולחנות וכיסאות

 

כמה מרוויח סוכן ביטוח אלמנטרי?

להיות סוכן ביטוח אלמנטרי הוא אתגר אותו כל מסיים קורס מסמן לעצמו. יש מי שירצה לפתוח משרד ביטוח משלו ויש מי שרוצה לנצל את התעודה שלו לעסוק בזה כהכנסה נוספת, מה שרבים עושים ובעיקר לאור יוקר המחיה והשאיפות הכלכליות בעידן הנוכחי.

קורס לימודים במסגרת מכללה ללימודי ביטוח בחיפה יכולים להוסיף לכיסכם אלפי שקלים בחודש תוספת לכל שיכולה בהחלט להגשים לכם כמה חלומות.

שיווק בעולם הביטוח נעשה בדרך כלל גם מפה לאוזן והיום גם בפרסום ברשתות החברתיות וברשת האינטרנט. אפשר לומר בוודאות שאמינות ושירות טוב, הם הבסיס להצלחה בתחום הזה. ההמלצות עוברות מפה לאוזן, רשימת הלקוחות גדלה ואתה גם השכר שלכם.

אחרי הקורס יש תקופת התמחות בת חצי שנה ובחינות גמר ביסודות הביטוח, חשבונאות, מימון וכלכלה.

 

מעניין אתכם להרוויח הרבה כסף- רכשו מקצוע בעולם הביטוח!

אם תפנו לקורס של מכללה ללימודי ביטוח יוקרתית ובעלת מוניטין,  תוכלו להבטיח את מקומכם בקורס לימוד סוכן ביטוח אלמנטרי. תיחשפו אל סוגי ביטוחים שונים, תלמדו מיהם קהלי היעד שלכם. תדעו כיצד לשווק את עצמכם ומה לשווק ללקוחות שלכם.

חשוב לומר כי אין תנאי סף להשתתפות בקורס הזה מלבד רעב לאתגרים, להצלחה ולהגשמת שאיפות.

היום אף אחד כבר לא מסתפק במקצוע אחד. קורס ייזום והשקעות בנדל"ן, ביטוח או יעוץ משכנתאות הם הדבר הכי חם היום בתחום הלימודים במכללת אורין שפלטר.

 

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בחור מבוגר מסתכל לנוף
פנסיה
4 דברים שצריך לוודא לגבי הפנסיה שלנו

המילה פנסיה מעוררת ברבים מאיתנו רתיעה, ולעיתים אף צמרמורת שמקורה בבירוקרטיה עמומה לטובת עתיד רחוק מהעין. עם זאת, הפרשת כספים לפנסיה היא בגדר חובה בישראל, כיאה למדינה מערבית מפותחת, והבנה

שאלה
כללי
6 שאלות שעליכם לשאול לפני השכרת משרד

עד כמה המשרד שאתם עומדים לשכור, אכן מתאים לפעילות העסקית שלכם? האם הוא בגודל הנכון? האם בקרבתו קיימים משרדים נוספים שיכולים להוות עבורכם שת"פ? בואו נדבר על שאלות שיש לשאול

חלקה למכירה
נדל"ן
איך למצוא שטחים למכירה

איתור של שטחים חקלאיים למכירה היא איננה פשוטה, ולכן אספנו בעבורכם מספר טיפים חשובים אשר יקלו עליכם בתהליך. כל הפרטים – במאמר הבא. שטחים למכירה – כיצד נאתר? איתור של