מותק, אנחנו ויראלים! – איך משיגים עוקבים באינסטגרם?

היום כבר יודעים כי באינסטגרם מתקיימות יותר אינטראקציות עם העוקבים מאשר בפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק. אינטראקציה נכונה עם עוקבים, תהפוך אותם לממליצים של העסק שלכם. ובסופו של דבר, היא תניב לכם כסף. כאן ריכזנו עבורכם את הדרכים להגדלת מספר העוקבים. אז בואו נתחיל.

 

למה דווקא אינסטגרם?

האינסטגרם הוכיח את עצמו כרשת חברתית יעילה בה ניתן לטרגט באופן מקצועי ומדויק את קהל העוקבים. לסנן את המסרים השיווקים ולהיעזר במשפך שיווקי רב עוצמה. האינסטגרם היא רשת בה נמצאים מרבית הצעירים בעולם… אם העסק שלכם רוצה להיכנס לזירה הזו, כדאי שהוא יהיה נוכח גם בה. את הנוכחות מגדילים עם הגדלת עוקבים באינסטגרם. כמות עוקבים גבוהה מאפשרת לכם להגדיל את קהל היעד שלכם. כל עוקב הופך ללקוח פוטנציאלי. וזה לא משנה אם אתם מפרסמים מוצר לשיווק או פוסט מידעי. ככל שהעוקבים מכירים אתכם יותר, הם מרגישים נוח יותר לפנות אליכם ולבצע הזמנות ורכישות. איך עושים את זה?

 

איך מגדילים עוקבים?

כדי להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם, הבסיס הוא לראות שהכל הולך כמו שצריך. וודאו שחשבון האינסטגרם שלכם הוא עסקי, פרטי החשבון המופיעים בו הם נכונים והמבקר בעמוד שלכם נחשף למסר שיווקי אחיד וחד. כדי שאנשים יוסיפו לכם עוקב, אתם חייבים להיות שיווקיים ומסקרנים, הגולש צריך לדעת במה אתם עוסקים והשיווק חייב להיות לו ברור.

 

1.לדאוג לתוכן

התוכן הוא המלך. אתם חייבים לדאוג שהפיד והסטורי שלכם יהיו מלאים בתוכן איכותי ומעניין. חשוב שהתוכן יעניק לגולש ערך מוסף. אם אתם כמו כולם, אין לגולש סיבה לעקוב אחריכם…

בנקודה זו חשוב לציין גם את תדירות העלאת התכנים. בדקו מהן השעות האידיאליות לקהל היעד שלכם וכך תוכלו להתאים את עצמכם אליהם. חשוב שתעלו תוכן כשהם יכולים לצפות בכם ולא בשעת ליל מאוחרת וכדומה.

 

  1. התחילו לעקוב

אם אתם רוצים עוקבים איכותיים, אתם צריכים להתחיל לעקוב אחרי אנשים אחרים. הוסיפו עוקב למי שאתם מעוניינים שהוא יהיה חלק מקהל העוקבים שלכם. נכון, זה לוקח זמן. אך זוהי הדרך האיכותית להשגת עוקבים איכותיים. לצורך כך אתם יכולים לפנות לחברה שתעסוק בהגדלת העוקבים שלכם.

 

  1. רובוט אוטומטי

ניתן להנות מרובוט לאינסטגרם המבצע את עבודת הוספת העוקבים, הוספת לייקים ומעקב אחר עוקבים. קיימים מגוון רובוטים אוטומטיים שכאלו. מוזמנים לפנות לחברת דיגיטל ללצורך כך.

 

  1. אינטראקציות

האינטראקציות ביניכם לעוקבים היא קריטית להמשך המעקב. אתם יכולים לנהל דו שיח עם קהל העוקבים שלכם ולהבין מה מעניין אותו יותר, מה הוא רוצה לקבל וכו'.

 

  1. קניית עוקבים

כשרוצים שיהיו הרבה עוקבים. פעמים רבות ההמלצה היא לקנות עוקבים. קניית עוקבים מתאימה גם לבעלי עסקים וגם לאושיות רשת או כאלו המעוניינים להתפתח לכך. חשוב לרכוש עוקבים בצורה בטוחה ויעילה.

עוקבים חדשים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מדד החזר חודשי
משכנתאות
משכנתא לדירה ראשונה – מה צריך לבדוק

משכנתא לדירה ראשונה – מה צריך לבדוק משכנתא לדירה ראשונה ניתן לקבל באמצעות סבסוד של המדינה ובאמצעות הלוואה מהבנק למשכנתאות. המאמר יפרט כל מה שצריך לבדוק לפני לקיחת המשכנתא.  

יד והורים עם ילדים
ביטוחים
ביטוח פספורטקארד – פתרון מושלם למטיילים

טסים לטייל בחו"ל ומתלבטים איזה ביטוח לרכוש? הכירו את הפספורטקארד – פתרון מושלם לטסים לחו"ל ובייחוד למטיילים   ביטוח פספורטקארד ישנו מגוון רחב של חברות ביטוח בישראל אך כאשר מדובר

איך מחליטים על גובה החזר ההלוואה?

ההחזר ההלוואה תלוי בכמה גורמים, ראשית לכמה חודשים אתם מעוניינים לחלק את ההלוואה, כאמור, ככל שמשך ההלוואה יתארך סכום ההחזר החודשי יקטן. פריסת הלוואה לתקופה ארוכה אמנם מאפשרת גמישות של