כמה עולה פרסום בפייסבוק והאם משלמים עליו מס?

כל בעל עסק שמבין ולו מעט בכל הנוגע לפרסומים ברשתות החברתיות, יודע שמדובר באפשרות מניבה ביותר שאסור לוותר עליה. אם אתם עוקבים אחרי המדריכים שלנו, בטח אתם יודעים שכבר בדקנו את העלויות של פרסום במרבית הרשתות החברתיות, כך שנותר לנו לבדוק כעת את העלות של הפרסום בפייסבוק והאם משלמים עליו מס. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי שמתמקד בפייסבוק

כפי שכבר ידוע לכם, במדריכים הקודמים נפגשנו עם גורמים שמכירים את התחום מקרוב והם סייעו לנו לבדוק את העלויות הצפויות אודות פרסום ברשתות החברתיות הבאות:

  • טיקטוק
  • אינסטגרם
  • טוויטר

את המדריך האחרון שלנו פרסמנו לפני יותר מחודש, ומאז אנחנו מקבלים אינספור פניות מטעם גולשים שמבקשים שנכתוב מדריך נוסף שיתמקד בעלות הפרסום בפייסבוק. כשראינו שמספר הבקשות עולה מיום ליום, הבנו שאנחנו לא יכולים להתעלם ויצאנו לבדוק את העניין.

 

כמה עולה פרסום בפייסבוק?

אם אתם בקיאים ולו מעט בהליך הפרסום בפייסבוק, אתם בטח יודעים שהמחיר הסופי נקבע בהתאם לפרמטרים שונים. מפאת חוסר זמן, אין באפשרותנו להציג בפניכם את כל הפרמטרים הללו. כן נוכל לציין בפניכם שיש מחירון לפרסום בפייסבוק

שמציג באופן מלא את הפרמטרים הללו והדבר ידרוש מכם לפחות 10 דקות של קריאה ממוקדת. אם אתם רוצים לדעת באופן כללי על עלות פרסום בפייסבוק או כמה עולה שיווק דיגיטלי בפייסבוק, אנו נוכל לתת לכם את האינפורמציה באופן כללי, כך שתוכלו לדעת כמה ההליך יעלה בהתאם לצורך שלכם.

 

תכירו את מדד ה- CPM

אי אפשר לכתוב על עלות של פרסום בפייסבוק מבלי לציין את המדד המדובר. המדד מציע בעצם מחיר לפי אלף חשיפות. ראוי לציין כי מדובר ב- 1000 חשיפות ולא ב- 1000 אנשים כפי שלעיתים טועים לסבור. כך שאם אדם אחד ראה את המודעה שפרסמתם כ – 3 פעמים בפיד שלו, מדובר בעצם ב- 3 חשיפות. המחיר משתנה בהתאם לקטגוריה שבה אתם מפרסמים, למשל:

  • אם יש לכם עסק בתחום האופנה, אתם צפויים לשלם 30 ₪ עבור 1000 צפיות
  • אם יש לכם עסק לטיפולי יופי ופלסטיקה, אתם צפויים לשלם מעל 80 ₪ עבור 1000 צפיות
  • אם יש לכם עסק שנוגע למשאבי אנוש, אתם צפויים לשלם מעל 50 ₪ עבור 1000 צפיות וכו'

 

האם משלמים מס על פרסום בפייסבוק?

המחירים שצוינו לעיל נשמעים נמוכים, אך תאמינו לנו, שהמודעות שלכם יעברו בקלות את ה- 1000 צפיות, כך שצפויים להגיע אליכם לא מעט לקוחות חדשים. כדאי שתדעו שלעיתים יש אפשרות לקבל החזרי מס עבור פרסומים שונים והדבר משתנה בהתאם לסגנון הפרסום ולתוכנו. אנו מציעים לכם לפנות אל רואה חשבון שיבדוק את הפרסום באופן מעמיק כדי שיבחן האם אתם זכאים לפטור.

דולרים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קניית נכס
נדל"ן
האם משתלם להשקיע בנדל"ן בתקופת הקורונה?

אי הודאות שהקורונה הביאה עמה ודאי השפיעה על משקיעים רבים מלהעביר את הכסף שלהם לאפיקי השקעה כדוגמת שוק ההון. אך מה לגבי נדל"ן? האם בעצם זה הזמן לקנות נכס? השקעות

הכנסות הפנים ראשית
מיסים
מה זה שירות הכנסות הפנים בארצות הברית?

רשויות המיסים בארה"ב ידועות בכינוי "שירות הכנסות הפנים", או באנגלית "Internal Revenue Service" ובקיצור: IRS. זוהי כנראה רשות המיסים המפורסמת ביותר בעולם ויש לכך סיבות טובות… אז מה חשוב לדעת

האם כדאי לקחת הלוואה למימון שיווק העסק
טיפים פיננסים
האם כדאי לקחת הלוואה למימון שיווק העסק?

כל בעל עסק יגיע, בשלב כזה או אחר של התפתחותו העסקית, לסאגת השיווק – אנחנו לא יכולים להתפתח אם לא נגיע ללקוחות, הלא כך? הבעיה היא, בבסיסה, העלויות שכרוכות בשיווק

תביעת רשלנות רפואית
מיסים
איך נקבע העונש על העלמת מס?

רשויות המס והפרקליטות מתייחסות בחומרה לעבירות מס חמורות כמו העלמת מס. עבירה זאת הפכה למכת מדינה ולכן המגמה היא לדרוש ענישה חמורה. עם זאת ייצוג משפטי ראוי יסייע רבות למואשמים.