כמה עולה אונקיית זהב?

מי שמכירים את ישראל מינט מקרוב, יודעים שהם עוסקים ברכישה של זהב לצורך השקעה באופן קבוע. שכן, זהב זה השם השני שלהם. אבל לא כולם יודעים למה הםבוחרים להשקיע דווקא בזהב ולא בדברים אחרים. בעקבות עלייה במספר השאלות שמופנות אליהם בנושא, החלטנו לעזור להם ולתת מענה לאחת השאלות הנפוצות, השאלה הנוגעת לעלות של אונקיית זהב. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא.

 

תכירו רגע את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שיצאנו לכתוב את המדריך הנוכחי, החלטנו לפנות אל מי שמשקיעים בזהב במשך שנים ארוכות. מדובר במי שחיים את התחום ויכולים לומר לכם מה היה ערך הזהב בכל נקודת זמן אפשרית. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון עסקי מוכר ובה ציינו כי אנו כותבים מדריך בנושא זהב ונשמח לקבל פניות מיודעי דבר. מעל ל – 10 אנשים פנו אלינו ואנו בחרנו בסופו של דבר את אלו שנראו לנו המומחים ביותר. הם התלוו אלינו בכתיבת המדריך ומסרו לנו פרטים שלא ידענו בעניין. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא את המענה לכל השאלות הנפוצות שאנו נשאלים על בסיס קבוע.

 

אז כמה עולה אונקיית זהב?

בחרנו להציג בפניכם את השאלה הנפוצה ביותר שאנחנו נשאלים כפי שהיא, מבלי לשנות אותה. מי שמבינים עניין בכל הנוגע לזהב, יודעים שזו שאלה מורכבת שאי אפשר לענות עליה ככה סתם. שכן, מחיר הזהב משתנה ונקבע בהתאם למערכת משקל שנקבעה עוד בימי האימפריה הרומית. אם לא די בכך, המחיר עשוי להשתנות בהתאם לאיכות שלו ולשער היציג. אם תרצו לקבל פרטים נוספים בנושא, כדאי שתיכנסו אל הקישור הבא: https://il.israelmint.com/he.

 

איך סוחרים בזהב?

אם אתם רוצים לדעת מה העלות של אונקייה, אתם וודאי תשמחו לדעת איך בכלל סוחרים בזהב. שכן, מדובר בעניין שיאפשר לכם להבין אם אתם רוצים להיכנס לתחום או לא. אז כדאי שתדעו שניתן לסחור בזהב בכמה דרכים. אנחנו ואלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך בחרנו לסחור באמצעות מערכות מסחר שונות. שכן, יש הרבה חברות השקעה שמאפשרות ללקוחות שלהן לבחור בחברה שעוסקת בכרייה של זהב ולהשקיע במנייה להשקעה.

 

למה אנחנו בוחרים להשקיע דווקא בזהב?

עכשיו הגענו לשאלת מיליון הדולר (או אם תרצו – שאלת אונקיית הזהב שלנו). אנחנו בוחרים להשקיע דווקא בזהב בגלל הסיבות הבאות:

  • השקעה נוחה
  • משתלמת
  • נטולת סיכונים ביחס להשקעות אחרות

 

לסיום

כעת, יש בידיכם את כל הפרטים בנוגע לעלות של אונקיית זהב. כך שנותר לכם לבדוק מה השער היציג כרגע ולחשוב אם אתם רוצים להיכנס לתחום ולהתחיל לסחור באונקיות.

כסף

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סגירת עסקה
נדל"ן
למה לקנות נכס?

הבחירה לרכוש נכס היא בחירה כבדת משקל שכן, לרוב, היא כוללת הוצאה של סכומים גדולים יחסית. הקנייה משמעותה יציאה לעצמאות במובנים רבים, הקונה אדון לנכס שלו ויכול לממש בו את

חישוב חשבונית
טיפים פיננסים
ניהול תקציב משפחתי – איך תעשו את זה נכון.

אתם לא לבד. ישנן משפחות רבות בארץ אשר אינן מתנהלות כלכלית בצורה נכונה. התנהלות לא תקנית של כספים יכולה להוביל משפחה שלמה לתהומות ולמקומות לא נעימים בכלל לדוגמא. לחץ נפשי