כיצד לתכנן חתונה בתקציב שפוי בלי לקחת הלוואה או משכנתא

חיים בעולם שבו חתונות ואירועים משפחתיים שמחים הם המרכז התרבותי והחברתי של החיים שלנו, הם חיים שבהם יש ציפיות גבוהות.

האורחים בחתונה שלכם, מגיעים מתוך מחשבה שאתם תעשו את הכל על מנת להשקיע באירוע מושלם.

אבל לא כל אחד יכול להתמודד עם ההשלכות הכלכליות של אירוע חתונה ברמת תקציב גבוהה, במיוחד אם מדובר על זוגות צעירים שחיים תחת מגבלות תקציב במהלך חיי היום-יום שלהם.

כדי לעזור לכם להתמודד עם הפקת אירוע חתונה ולאפשר לכם להנות מהמסיבה בכל תנאי, אספנו לכם כמה טיפים לתכנון חתונה בתקציב ריאלי וללא משכנתא.

 

ארבעה טיפים לחתונה ללא הלוואה

הפקת אירוע חתונה ללא משכנתא או הלוואה, תלויה על פי רוב בארבעה גורמים:

  1. חסכו מראש – אם אתם חיים ביחד כבר זמן מה, וברור לכם שעוד מעט יגיעו הצעת הנישואים ואירוע חתונה, אין שום סיבה שלא תתכוננו מראש ותתחילו לחסוך כסף בצד.
  2. הבינו מה הוא המצב הכלכלי – ברגע שאתם מתחילים לתכנן את החתונה שבו ביחד ונסו להבין מה הוא התקציב האמיתי לאירוע שלכם, כולל כל החסכונות שאתם יכולים לתרום לטובת ההפקה.
  3. חתונה בהתאם ליכולות – מיד לאחר מכן תהיה לכם מסגרת תקציב איתה תוכלו לעבוד לאורך החתונה. וכך תוכלו לקבוע גם את חלוקת התקציב לכל אחד מהצרכים השונים באירוע החתונה שלכם. בין שמדובר על אולם אירועים ובין שמדובר על שמלת הכלה וביגוד החתן.
  4. אנשי מקצוע מתאימים – ישנם אנשי מקצוע רבים בעולם החתונות והם כולם יכולים לספק שירותים טובים מאוד. אנחנו ממליצים לכם לבחור אנשי מקצוע ששומרים על שירות ברמה גבוהה אבל על עלויות שמתאימות לא יכולות הכלכליות שלכם.

 

למידע נוסף ניתן לפנות לאתר https://saveadate.co.il שם תוכלו לגלות ספקים, נותני שירות ואנשי מקצוע בעולם החתונות, איתם ניתן לעבוד בכל אירוע ותחת כל דרישת תקציב.

 

בחירות מוצלחות – לאירוע מוצלח

לא משנה מה הוא התקציב איתו אתם מתחילים לעבוד על האירוע שלכם, הוא לכם שיש פתרונות כמעט לכל דרישה מקצועית ואישית שלכם. אתם רק צריכים להמשיך ולחפש את הפתרונות המתאימים כלכלית לכם, כדי להפיק אירוע חתונה שיעמוד בסטנדרט ויגרום לכם להרגיש גאים בעצמכם.

 

חסכו מראש נסו להשקיע כמה שיותר משאבים ביצירת חיסכון ראשוני לחתונה, איתו ניתן לצמצם את הצורך בהלוואות ומשכנתאות.
מצב כלכלי  עוד לפני שאתם מתחילים לארגן את החתונה, השקיעו זמן ובידקו כמה כסף באמת יש לכם בחשבון הבנק לטובת הפקת האירוע.
חתונה קטנה וחסכונית  אל תקפצו מעל הפופיק ותנסו להפיק חתונה שגדולה עליכם ברמה הכלכלית. גם חתונה של 50 אורחים היא חתונה מכובדת ומכבדת.
ספקים בעלויות נוחות בחרו ספקים איתם ניתן לעבוד מבלי לקרוע את הכיס, ומבלי להתפשר על איכות העבודה עצמה.

 

חתן וכלה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כסף בית ורכב
ביטוחים
מה כלול ומה לא כלול בפוליסת ביטוח מבנה דירה?

בחירה של ביטוח דירה עשויה בהחלט להיות גורלית לעתידכם הכלכלי. כל שינוי בערך הדירה אשר נמצאת בבעלותכם, עשוי להשפיע על מצבכם הכלכלי הנוכחי, ובעיקר על מצבה הכלכלי העתידי של כלל

בית ומפתחות
משכנתאות
איך בוחרים יועץ משכנתאות?

לפני עשרים שנה אף אחד לא חשב להיעזר בשירות יועץ משכנתא וגם ספק אם היה מקצוע כזה בשוק… כידוע, מחירי הדיור לא הפסיקו לעלות בשנים האחרונות וכך אם בעבר יכלו

ביטוח דירה משותף
ביטוחים
ביטוח בית משותף – יתרונות וחסרונות

חושבים על ביטוח בית משותף ולא יודעים במה לבחור ואם בכלל? קבלו סיכום של כל המעלות והחסרונות של ביטוח בית משותף – כך תהיה לכם בהירות ושקיפות על הנושא ותוכלו