השקעות נדל"ן בחוץ לארץ: צל"ש או טרש?

בעבור אנשים רבים, השקעת נדל"ן בחו"ל היא בעלת סיכון אדיר ולכן איננה משתלמת. אולם, מדובר בטעות, והמומחים של חברת נדל"ן גרמניה מסבירים בדיוק מדוע.

השקעת נדל"ן בחוץ לארץ – מדוע זה משתלם?

אחת הדעות הרווחות בקרב הציבור הרחב נוגעת לביצוע השקעות נדל"ן בחו"ל. למעשה, לא מעט אנשים סבורים כי על מנת לבצע השקעת נדל"ן בחו"ל נדרשת השקעה של מאות אלפי שקלים, כמו גם העובדה כי לעיתים מדובר בהשקעה בלתי משתלמת בעליל אשר עלולה לגרור את המשקיע לברוך כספי משמעותי. אולם, מדובר בטעות חמורה אשר עלולה להוביל לפספוס של הזדמנות של פעם בחיים אשר יכולה להניב רווחים נאים מאוד לאורך שנים ארוכות. מה הסיבה לכך? להלן כל הפרטים.

בית בכרטיס

כל הסיבות לבצע השקעה בנכס בגרמניה

גרמניה היא מעצמה כלכלית באירופה, וכן גם בעולם. למעשה, בשנים האחרונות חלה עלייה תלולה בהתעניינות של משקיעים זרים ברכישה של נכסים במדינה, זאת לאור העובדה כי מדובר במחירים נוחים מאוד אשר מאפשרים כמעט לכל משקיע, גם אם אין לו רקע קודם, לבצע השקעה ולזכות תמורה בתשואה אשר יכולה להגיע גם ל 11%. בנוסף, בניגוד למדינות האיחוד האירופי או ארה"ב, המיסוי על משקיעים זרים בגרמניה נמוך מאוד, זאת לאור עידוד ממשלת גרמניה לכניסה של משקיעים זרים. יתרה מכך, גרמניה ייחודית מאוד בנוף העולמי וזאת לאור העובדה כי רוב תושביה מתגוררים בחוזי שכירות, ומעדיפים שלא לרכוש דירות, כחלק מסבסוד אותו הם מקבלים מהמדינה במענק של שכר דירה. על כן, הביקוש תמיד נשאר שם גבוהה, והוא מהווה הזדמנות חסרת תקדים למשקיעים. עם זאת, בשנה האחרונה חלה עלייה במחירי הדיור ועל כן חשוב לבצע את ההשקעה הזו בהקדם האפשרי, כל עוד התנאים נשארים אופטימליים, כמו בעת הנוכחית.

ליווי מקצועי לכל אורך הדרך באמצעות חברה מקצועית לרכישת נכס נדל"ן בחו"ל

על מנת שהשקעת נדל"ן בחו"ל אכן תהיה נכונה ומשתלמת, חשוב מאוד לבצע אותה רק באמצעות חברה מקצועית אשר יש לה ידע בתחום כמו גם מכירה את חוקי הנדל"ן והמיסוי של המדינות השונות, וזאת בכדי שתוכלו לקבל תמונת מצב מלאה לגבי טיב ההשקעה, הכדאיות שלה וכן פוטנציאל התשואה הצפוי. יתרה מכך, רכישה עצמאית של נכס נדל"ן בחו"ל היא בגדר טעות מוחלטת, זאת לאור העובדה כי רבים אינם מכירים את המדינות השונות והחוקים הספציפיים הנוגעים לדיני מקרקעין, ועל כן, אם אתם מעוניינים גם אתם להצטרף לאלפי הישראלים אשר רכשו נכסי נדל"ן מניבים ובעלי פוטנציאל תשואה של עשרות אחוזים, החברה אליה אליכם לפנות היא חברת נדל"ן גרמניה אשר מהווה את החברה המובילה בתחום, מזה שנים רבות. למידע נוסף לגבי השקעות נדל"ן בחו"ל, צרו עמנו קשר עוד היום בכתובת https://nadlan-germany.co.il.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דלת וחלון
משכנתאות
איך לוקחים משכנתא בימינו

לקחת משכנתא זה אומר, לפני הכול, להתחייב לתשלומים קבועים בחודש לאורך שנים רבות. אומנם זה נכון שעבור רבים מאיתנו אין כל דרך אחרת לממן את הדירה שעליה אנחנו חולמים, אך

דולרים
טיפים פיננסים
מה עליכם לדעת לפני ההשקעה?

השקעה בנכס, בין אם בארץ או בארה"ב, מצריכה ממכם לקחת בחשבון שלל פרמטרים שונים. אם תרקחו אותם יחדיו נכון, תקבלו את התוצאה המתבקשת של נכס מניב ומפרנס, לפעמים גם מפרנס