הקשר שבין הקריסמס והשקעות נדל"ן

שמדברים על השקעות, עומדת בבחינה מעל הכל הנזילות, הרי הנזילות היא זאת אשר קובעת את היכולת שלכם להשקיע בנכס, במניות, או בכל מה שתבחרו, ככל שגובה הנזילות גדול יותר ואחוזי התשואה בהתאם, הרווחים הצפויים גדולים יותר, אבל האם הקריסמס משפיע על ההחלטה שלכם להשקיע בנדל"ן ומהו הקשר בין השניים.

אפשר לומר כי הקריסמס וסוף שנת 2019 יכולים להביא איתם שינויים רבים, לכן הקריסמס שמסמל בתוכו גם את סוף השנה, מציב לנו מקום לחשוב ולעצור לרגע לפני שאנו מבצעים השקעה, המסקה כי כדאי מאוד מומלץ להמתין לתקופה שלאחר סוף השנה, לראות האם בשנה הבאה מתחילה עלייה בתשואה וניתן יהיה להפיק אחוזי רווח גבוהים יותר מאשר רכישה מיידית של נכס נדל"ן בארץ או בחוץ לארץ, בכל מקרה כזה מי שיגלה סבלנות יכול להיות מאוד שהוא ירוויח את אחוזי התשואה הגבוהים יותר גם אם הסכום הנזיל שברשותו לא יצבור תשואה במשך זמן ההמתנה.

 

הסבלנות שווה לכם כסף

במציאות של היום, העולם הפך להיות חסר סבלנות, כולם רוצים להרוויח כמה שיותר וכמה שיותר מהר, אבל ברגע שזה מגיע להשקעות נדל"ן כדאי לעצור לרגע ולהבין כי השקעות נדל"ן אלו השקעות לטווח ארוך, בשונה מהרבה השקעות אחרות, כמו למשל השקעה במסחר במניות שיכולות להניב תשואה גם בתוך מספר שעות, כשזה מגיע לנדל"ן חשוב להבין כי ההשקעה היא לטווח ארוך, אז רגע אחד לפני שאתם קופצים על כל הצעה שמציעים לכם בנוגע להשקעה, כדאי לעצור ולבחון את ההשקעה ואפילו להתעדכן באתר Invest Away שמביא לכם את כל המידע הדרוש על השקעות נדל"ן בחו"ל, האתר מתעדכן באופן רציף וקבוע, ככה שכל שינוי גם הקטן ביותר אתם יכולים להיות מודעים אליו וגם על ההשפעה שלו על ההשקעה שלכם.

 

השקעות נדל"ן – לא שמים את הכל על בית אחד

שמדובר על השקעות, כל יועץ שקצת מבין בתחום יאמר לכם שאף פעם לא כדאי להשקיע את כל הכסף הנזיל שלכם רק בנכס אחד, או יותר נכון בתחום, תיק השקעות איכותי הוא תיק שכולל בתוכו גיוון, הגיוון נועד בשביל שני דברים עיקריים, הראשון הוא כמו כל השקעה יצירת רווחים, גם שוק הנדל"ן למרות היותו נחשב להשקעה סולידית ודי בטוחה, יכול להיות שוק בעל סיכון, אם נחזור כמה שנים אחרוה לשנת 2008 שהייתה שנה כלכלית קשה מאוד בארה"ב מה שהשליך גם על מדינות אחרות בעולם.
הדבר השני שעומד מאחורי השקעות מגוונות, הוא הורדת רמת הסיכון, תיק השקעות מגוון הוא תיק פחות מסוכן, אם הוא כולל בתוכו אפיקי השקעה סולדים ביותר, אם תחום אחד בתוך התיק נמצא בהפסדים, אנו מצפים מתחומים אחרים הנמצאים באותו תיק השקעות כי יפצו על ההפסד ויניבו רווחים, אך אל לנו לשכוח כי ככל שרמת הסיכון נמוכה, היא גוררת בתוכה תשואה נמוכה בהתאם, לא קיימת השקעה עם אחוזי רווח גבוהים מאוד ללא סיכון, מאידך לא קיים קשר מובהק בין אחוזי התשואה לבין רמת הסיכון, למרות שיועצי השקעות רבים נוטים לציין זאת בפני משקיעים.

איש השקעות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תביעת רשלנות רפואית
עריכת דין
תביעת רשלנות רפואית – כמה זמן זה לוקח?

כל פנייה לקבלת טיפול רפואי כרוכה בסיכון מסוים ויחד עם זאת, כולנו מצפים לקבל טיפול ראוי, בין אם בשלב האבחון ובין אם במהלך הטיפול עצמו. במידה ובמהלך הטיפול נגרמו לנו

סגירת עסקה
טיפים פיננסים
המדריך המלא למשקיע המתחיל בחו"ל

להיות בעל נכס בחו"ל יכול להיות עילה לבקשת אזרחות או מעמד של תושב במדינה בה השקעת בנדל"ן. יכול להיות שתרצו להשקיע בנדל"ן בחו"ל מסיבות הקשורות למיסים מופחתים או אפילו מהסיבה