המדריך המלא למשקיע המתחיל בחו"ל

להיות בעל נכס בחו"ל יכול להיות עילה לבקשת אזרחות או מעמד של תושב במדינה בה השקעת בנדל"ן.

יכול להיות שתרצו להשקיע בנדל"ן בחו"ל מסיבות הקשורות למיסים מופחתים או אפילו מהסיבה הפשוטה שלשם תרצו בסופו של דבר לפרוש לפנסיה.

אם מטרתכם היא להשקיע בנדל"ן בחו"ל היו מודעים לכך שמדינות רבות דורשות שהנכס הנרכש יהיה בבעלותכם לפחות לחמש שנים ושתבלו שם כמות מסויימת מזמנכם לכן בנינו לכם את המדריך המלא למשקיע המתחיל בחו"ל.

 

 

האם הנכס מתאים עבורכם

בטרם תחקרו את הנכסים בחו"ל, היו בטוחים באיזה סוג של נכס הייתם רוצים להשקיע. אם אתם מעוניינים לרכוש את הנכס על מנת לגור בו, להשתמש בו כבית נופש, או להעבירו בירושה לילדים שלכם עליכם לבחון פקטורים מסויימים ממשקיעים מנוסים שיודעים היטב את חוקי שוק הנדל"ן.

 

מה עליכם לדעת

השקעה בנדל"ן בינלאומי צריך להיעשות על בסיס מחקר יסודי של המדינה והאיזור בו המשקיע המתחיל מעוניין להשקיע. שקלו קודם כל באיזו מדינה הייתם רוצים להתמקד, בהתאם לטרנדים העולמיים כמובן, ותבררו מה המצב הכלכלי שלה ולאן היא הולכת. האם המחירים בתהליכי עלייה או ירידה וכמובן גם את מצבה הפוליטי, לא הייתם רוצים להשקיע בנכסים במדינה שבה המצב הפוליטי יכול להשפיע על מידת הרווח שלכם, כה שיותר יציב כך יותר טוב.

בשלב הבא על המשקיע המתחיל בחו"ל לבחון באיזה אזור במדינה הנבחרת עדיף להשקיע בנכס. ערים מרכזיות ככל הנראה יהוו מקור משיכה גדול למטיילים ואף למקומיים שהיו רוצים לעבוד בעבודות מודרניות ונחשקות אך לחלופין עיירות נופש ורביירות יכולות להיות נחשקות לא פחות ואולי לפעמים אף רווחיות יותר. אם אתם חושבים לשווק את הנכס שלכם לתיירים נסו להסתכל על זה מנקודת המבט שלהם וקחו בחשבון שלכל נופש יש גם עונות בהם הוא פשוט לא מתקיים.

 

האם אתם יכולים לנהל את העסק הזה בעצמכם

 

השקעות בנדלן בחול וכשחושבים על זה כל בעל בית של כל נכס, גם במולדת שבה אתם מתגוררים, מוכרח להיות זמין באופן תדיר ומיידי לשוכרים את הנכס וכשאתם גרים במדינה אחרת ממקום המצאותו של הנכס אולי אפילו אזור זמן אחר, זוהי אינה מטלה פשוטה.במקרה כזה אתם עלולים למצוא את עצמכם פותרים בעיות של תחזוקה וגבייה באופן שוטף ישכול להיות מעיק. פניה לשירותי תחזוקה מקומיים עלולה להקל עליכם בעשרות מונים.

 

האם עשיתם תיאום מס

אחד הדברים החשובים שהמשקיע המתחיל בחו"ל יכול למעוד בו הוא תיאום המס שבין המדינה בה הוא מתגורר לבין המדינה שבה השקיע את כספו ברכישת נכס. אמנם אתם ככל הנראה משלמים פחות מס מאשר שתשלמו בהשקעה בנכס במדינה שאתם מתגוררים בה אבל יהיה עליכם להבין לעומק איפה אתם עומדים מבחינת תיאום המס על מנת להמנע מלהכנס לעימות עם רשויות המס המקומיות. היו בטוחים שאתם מודעים לחלוטין לכל המחויבויות החוקיות שעל המשקיע המתחיל, המתקדם והותיק לבצע כסדרם.

והכי חשוב, היו נחושים ושיהיה לכם בהצלחה!

 

קניית נכס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גרף נתונים
השקעות
השקעה לא מוצלחת – איך תצא מזה?

בחרת להשקיע בבורסה, קנית מניות, אגרות חוב או כל השקעה אחרת ונראה שהיא בהפסד. תמכת בעסק חדש שקם, השקעת הון למען הון התחלתי והעסק מדשדש ולא מצליח לצמוח. איך יוצאים

מציאת חסכון אבוד הר הכסף
כללי
הר הכסף – מאתרים לכם חסכונות

ברור לכם שעשיתם חיסכון מסוים לפני יותר מעשרים שנה? הזמן חלף ובזמן הזה איבדתם כל קשר אל הכסף המדובר? אם כך, אתם לא צריכים להרגיש אשמים או חריגים, כי האמת

מטבעות
טיפים פיננסים
רוצה להקים עסק? על מה צריך לשלם

הקמה של עסק, היא לא החלטה פשוטה. החלטה זו כרוכה בסיכונים רבים, ומלבדם, המון בירוקרטיה. לפני שאתם מתחילים במלאכה, חשוב קודם כל לשבת עם עצמכם ולעשות אפיון לעסק. בתהליך האפיון