על הפוליטיקה, הכספים והעניינים בתקופת רבין מאת שמעון שבס

הצד השמאלי של המפה הפוליטית מציג את ימי רבין כימי הזוהר של המדינה.

בעיניהם רבין מסמל את המנהיג העילאי, את מהות המדינה, את ההתנהלות הישרה והנכונה שהם רוצים לראות בחברה דמוקרטית ומודרנית.

שמעון שבס הוא חלק מהציבור הזה כמובן, בתור משהו שעבד עם רבין במשך שנים רבות והיה לו לחבר קרוב, הוא כנראה מתגעגע לימי השלטון שלו.

לעומת זאת, הצד הימני של המפה הפוליטית רואה את המציאות קצת אחרת.

לא חשוב באיזה צד אתם, כנראה שתיהנו לקרוא את הספר החדש של שמעון שבס – "חבר".

 

על מה הספר?

הספר לא מתיימר לתת ניתוח פוליטי מעמיק, או לחלופין ספר היסטוריה עם עובדות מפורטות. הספר מוציא לאור את סיפור חייו של שמעון שבס וטומן בחובו מסרים מדיניים ופוליטיים של הסופר. כמו כן, הספר מעורר למחשבה על מצב המדינה, על הדרכים לשינוי וגם על מה שטוב ויפה בחברה הישראלית. אם אתם רוצים לקרוא סיפור אישי מעורר מחשבה – זה הספר המתאים לכם.

 

תמונת מצב מדינית

שמעון שבס הוא תומך מושבע של רבין, לכן בספר הוא מציג את תמונת המצב המדינית שהייתה בתקופת רבין, ושבעיניו צריכה להיות גם עתה. בנוסף, בתור משהו שחווה את הפוליטיקה על בשרו באותה תקופה, הוא יודע לתאר אותה בצורה עשירה ולהציג נקודות חדשות שלא ידועות לציבור. בספרו הדמויות הופכות לאנושיות יותר, והמציאות שהייתה מתעוררת לחיים.

 

למי מתאים לקרוא את הספר של שמעון שבס?

כפי שנאמר לעיל, לא צריך להיות תומך של רבין כדי ליהנות מהספר. לפעמים דווקא ספר שמציג בפנינו עמדות שונות משלנו לומד אותנו לקבל את האחר – לכן מומלץ לכל אחד לקורא אותו. כמו כן, קבלת האחר הופכת לרלוונטית מאוד כשמדובר בספר שעוסק ברבין – הרי רצח רבין הוא סמל לאי קבלת האחר ולמצב שאנחנו רוצים להתרחק ממנו.

 

איפה ניתן לרכוש את הספר?

הספר מוצע למכירה בחנויות ספרים שונות ובאתרי אינטרנט. הספר כבר הופץ ושמו נודע למרחקים – רבים רוצים לקרוא אותו, כיוון שהוא נוגע לכל אחד שחי בארץ הזו. המחיר של הספר משתנה מאתר לאתר, לכן כדאי לכם למצוא את המקום עם ההנחה הטובה ביותר. חשוב לציין שהערך שהספר ייתן לכם הוא חשוב יותר מהמחיר, לכן כדאי לקנות אותו גם במחיר המלא.

 

לסיכום

שמעון שבס מעיר את הקוראים הישראלים באמצעות הספר החדש, המאתגר והסוחף שכתב. הספר הזה לא ייתן לכם לשבת בנחת על הכיסא, אלא הוא ידרוש מכם לנקוט עמדה ולרצות להביא לשינוי חברתי. שמעון שבס ניחן ביכולות כתיבה משובחות, לכן הספר קולח וזורם על הלשון. אם תקנו את הספר מובטחת לכם חוויית קריאה מהנה ומיוחדת, שתחשוף אתכם לסיפור אישי ולאומי כאחד.

 

איש קורא

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחשבון
טיפים פיננסים
תביעת החזר כספי בגין התייעצויות בריאותיות

לא רק תאונות ומקרי קיצון: בהינתן פוליסת ביטוח בריאות מתאימה, תוכלו לקבל החזרים כספיים גם על דברים שבשגרה הרפואית, כגון התייעצויות בריאותיות או טיפולים שאינם מקרי חירום. במאמר הבא נסביר

שטרות
טיפים פיננסים
איך לחשב עלות של המרת מטבע לפני בעסק שלכם

אם גם אתם מנהלים עסק שעובד עם עסקים בחוץ לארץ, כנראה שאתם משתמשים באופן תדיר במטבע חוץ. משום כך, ודאי תזדקקו לדרך קלה ונוחה לחישוב עלות המרת המטבע על מנת

דולרים
טיפים פיננסים
מה עליכם לדעת לפני ההשקעה?

השקעה בנכס, בין אם בארץ או בארה"ב, מצריכה ממכם לקחת בחשבון שלל פרמטרים שונים. אם תרקחו אותם יחדיו נכון, תקבלו את התוצאה המתבקשת של נכס מניב ומפרנס, לפעמים גם מפרנס

כסף בית ורכב
ביטוחים
מה כלול ומה לא כלול בפוליסת ביטוח מבנה דירה?

בחירה של ביטוח דירה עשויה בהחלט להיות גורלית לעתידכם הכלכלי. כל שינוי בערך הדירה אשר נמצאת בבעלותכם, עשוי להשפיע על מצבכם הכלכלי הנוכחי, ובעיקר על מצבה הכלכלי העתידי של כלל