החשיבות שבבדיקת חדירות

פריצה למחשבים של העסק או של החברה היא לא משהו שקיים רק בסרטים. העובדה שכל תעבורת המידע בשנים האחרונות נעשית רק דרך הרשת, הופכת אותה להיות מקום שמהווה סכנה גדולה לביטחון המידע שלנו. זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים לבדוק מה האיום שמוצב על העסק שלכם ועד כמה קל להיכנס למחשבים שלכם ולהוציא מהם מידע.

 

אבטחת מידע

בתחום המחשבים, עולם אבטחת המידע לא תמיד זוכה לכבוד הראוי לו. מצד אחד אבטחה היא צורך שכולם מבינים אותה אולם לא כולם נוקטים צעדים מעשיים בהקשר הזה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על בדיקת חדירות, ולמה כל כך חשוב לבצע אותה אם חשובה לכם אבטחת המידע. להזמנת בדיקת חדירות לחצו כאן, אבל בינתיים הנה מה שאתם צריכים לדעת על הבדיקה הזו.

 

מהי בדיקת חדירות

בדיקת חדירות היא בדיקה שבה המחשבים שלכם נבדקים. מטרת הבדיקה היא לגלות מה הקלות שבה ניתן לפרוץ למחשבים שלכם. במידה והמחשבים שלכם מוגנים היטב הבדיקה תראה תוצאות חיוביות שיוודאו שהמחשבים שלכם אכן בטוחים. מנגד, תוצאות שליליות של הבדיקה פירושן שהמחשבים שלכם לא בטוחים ועליכם לדאוג לשדרוג של רמת האבטחה.

מחשב

מי יכול לבצע אותה

את הבדיקה יכולים לבצע רק אנשי מקצוע מתחום אבטחת המידע. חשוב להבין שחברה מורשית שמבצעת בדיקה כזו היא הדבר היחיד שיכול להעניק לכם שקט נפשי. ביצוע של בדיקה על ידי מי שאינו מספיק מקצועי עלול ליצור לכם מצג שווא כאילו העסק שלכם מוגן בפני פריצות, בשעה שבה המחשבים שלכם לא באמת חסינים.

 

החשיבות שבבדיקה

החשיבות של הבדיקה היא קודם כל בזה שהיא מספקת לכם הבנה מה רמת האיום שמונחת על העסק שלכם מבחינת זליגת מידע. בתור מנהלים של חברה, אתם חייבים להבין האם מדובר על אפשרות ממשית של חדירה או רק חשש רחוק. עם זאת, גם אם המחשבים שלכם מאובטחים ברמה גבוהה יש סיבה נוספת שבגינה אתם חייבים לבצע את הבדיקה הזו.

 

תקן אבטחת מידע

דבר נוסף שאותו הבדיקה יכולה להעניק לכם הוא תקן של אבטחת מידע. ברמה הבינלאומית ישנה חשיבות גדולה לידיעה שהעסק או הארגון שלכם הוא כזה שהמידע שיש בו בטוח מפני זליגה. ביצוע של בדיקות חדירות על ידי חברה מוכרת יכול לעזור לכם לקבל את התקן הזה שמצביע על כך שהמחשבים שלכם עמדו בבדיקת חדירות מחמירה והתגלו בתור מחשבים בטוחים לשימוש.

 

לסיכום

בדיקת חדירות נועדה לבדוק את רמת הביטחון שיש למחשבים ולרשת של הארגון. הבדיקה למעשה מדמה פריצה אל המחשבים, והיא תוכל לתת לכם אינדיקציה על הקלות שבה ניתן להיכנס למחשבים שלכם. חשוב להבין שביצוע הבדיקה לבדה אינו מספיק. במידה והבדיקה העלתה תוצאות לא טובות עליכם לחשוב יחד עם אנשי המקצוע המתאימים כיצד ניתן לחזק עוד יותר את אבטחת המידע בעסק.

תקן אבטחת מידע

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיווק באינטרנט
כללי
שיווק באינטרנט – מדריך למתחילים

בעולם של היום לאינטרנט יש מקום רב בחיים שלנו וההשפעה שלו היא עצומה. לכן, גם אם אתם בעלי עסק, בכל תחום שהוא, עבודת השיווק באינטרנט היא חלק בלתי נפרד מהצלחת

מחשבון
טיפים פיננסים
תביעת החזר כספי בגין התייעצויות בריאותיות

לא רק תאונות ומקרי קיצון: בהינתן פוליסת ביטוח בריאות מתאימה, תוכלו לקבל החזרים כספיים גם על דברים שבשגרה הרפואית, כגון התייעצויות בריאותיות או טיפולים שאינם מקרי חירום. במאמר הבא נסביר

קניית דירה
טיפים פיננסים
האם כדאי להשקיע בקרקע או בדירה?

השאלה מה לעשות עם כסף פנוי היא שאלה שהטרידה אנשים מאז המצאת הכסף. למעשה מה שלא ברור לאנשים זה היכן להשקיע את הכסף שלהם וזאת בכדי ליצור ריבית גבוהה וחיובית

בריכה אולימפית
השקעות
מה גודל ההשקעה בבניית בריכת פיברגלס בבית?

בריכות שחייה ביתיות הפכו לפופולאריות ביותר בשנים האחרונות, אם בגלל מזג האוויר הישראלי-ים תיכוני הלוהט ואם בגלל אפשרויות הבנייה המגוונות, המאפשרות בין היתר בנייה קלה ומהירה. אחד מסוגי הבריכות הביתיות