החזרי מס – זה הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם

אתם שייכים לאותם האנשים ששומעים את המילה "מיסים" ולא ברור לכם מאיפה להתחיל להתמודד עם העניין? כל מה שמטריד אתכם זה שלא תהיו חייבים כספים לרשויות המיסים כי אתם חוששים ממצב כזה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם שייכים לרוב האוכלוסייה. רוב האוכלוסייה מורכבת מאנשים שבחרו לעבוד בתור שכירים וכתוצאה מכך הם גם מבינים הרבה פחות בכל מה שקשור למיסים. למעשה, חלק מהתענוג בהיותנו שכירים, זה שאנחנו משלמים הכול בצורה אוטומטית בתחילת כל חודש וזה לא דורש מאיתנו מחשבה. עם זאת, הגיע הזמן להבין שגם שכירים, אם הם לא ידאגו לעצמם ולא יבדקו כל מה שצריך לגבי תשלומי המיסים, עלולים לשלם הרבה יותר מידי. ראשית, טעויות קורות ולא אחת מסתבר שאדם שילם מיסים גבוהים פי כמה ממה שהיה אמור לשלם. שנית, יש מקרים שבהם מגיעים לנו החזרי מס אך אם לא נדרוש אותם מרשות המיסים היא לא תתנדב לתת לנו מידע בנושא.

מאיפה מתחילים?

הדבר הראשון שכדאי לעשות כאשר מדברים על החזרי מס, זה פשוט לבדוק האם אכן מגיעים לכם החזרים כאלה, לביצוע בדיקה לחצו כאן. האם אתם מובטלים? האם אתן נשים בחופשת לידה? האם אתם קשישים שמתמודדים עם תשלומים רבים? האם אתם נכים שמגיע להם פטור מלא? או שאולי בכלל קניתם רכב היברידי ולכן מגיעים לכם החזרי מס? האמת היא, שיש קשת רחבה מאוד של מקרים שבגינן מגיעים לאנשים במדינה החזרי מס. כמו כן, חשוב להבין שזה יכול להיות מקרה של חצי נקודת זיכוי אך זה גם יכול להיות מקרה של שתי נקודות שלמות. הזכאות להחזרי מס עובדת בצורה כזו שכל נקודה שווה סכום כסף מסוים ולכן, ככל שמגיעות לכם יותר נקודות זיכוי כך למעשה יגיעו לכם יותר החזרים כספיים. אם כל זה עדיין נשמע לכם כמו סינית, אנחנו מציעים לכם לפנות עוד היום אל רואה חשבון או על יועץ מס, כי אנשי מקצוע כאלה יוכלו לעשות עבורכם את כל הבירורים שצריך.

יותר פשוט

איך מקבלים את התשלום?

מה שמטריד אתכם זה איך מגישים את הבקשה להחזרי מס? איזה טפסים צריך למלא? והכי חשוב: איך מקבלים את התשלום? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. למעשה רוב האנשים שחושבים על הגשת בקשות כאלה רוצים לדעת שהם לא יצטרכו לרדוף אחרי רשות המיסים וכי הטיפול בעניינים שלהם נמצא בידיים טובות. חשוב שתדעו שאומנם רשות המיסים היא גוף מסועף שלא תמיד קל להתמודד מולו, אך מהרגע שבו הבקשה לכם מגיע אליהם – הדברים בטיפול. זה אומר שיבחנו את הבקשה שלכם לעומק, יבדקו את כל הטפסים ואת המסמכים שהתקבלו ובהתאם לכך יוכרע העניין. את הכסף תקבלו ישירות לחשבון הבנק שלכם כך שהדברים פשוטים מכפי שנדמה.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מרפאת שיניים
כללי
אילו אישורים נדרשים לפתיחת מרפאת שיניים?

פתיחת מרפאת שיניים יכולה להיות פעולה לא פשוטה בכלל, מכיוון שהיא דורשת תכנון קפדני ועמידה בדרישות רגולטוריות שונות. היבט אחד מכריע בפתיחת מרפאת  שיניים היא השגת ההיתרים והרישיונות הדרושים לפעילות

יד והורים עם ילדים
ביטוחים
ביטוח פספורטקארד – פתרון מושלם למטיילים

טסים לטייל בחו"ל ומתלבטים איזה ביטוח לרכוש? הכירו את הפספורטקארד – פתרון מושלם לטסים לחו"ל ובייחוד למטיילים   ביטוח פספורטקארד ישנו מגוון רחב של חברות ביטוח בישראל אך כאשר מדובר