ההלוואות הטובות ביותר

להלוואות אין שם טוב במיוחד בעולם הפיננסי, אך יודעי דבר מבינים שהלוואה נכונה יכולה להיות המקפצה שלכם לעולם כלכלי חדש. אדם שמשכיל למצוא את ההלוואה הטובה ביותר עבורו יוכל להשתמש בכסף למטרות מוגדרות ולהגדיל את ההון העצמי האיכותי שלו. מציאת ההלוואה הנכונה לא מסתכמת בריבית שיגבו ממכם בסוף, אלא מעוגנת במספר שלבים שמומלץ לעשות, ואותם איגדנו בפניכם.

 

שנו את נקודת המוצא שלכם

על מנת למצוא את ההלוואה הנכונה עליכם להניח למחשבה כי הלוואה היא הפתרון לכל בעיה פיננסית. נסו להימנע מלקחת הלוואות בשביל הוצאות שוטפות, אלא עבדו עם תקציב חודשי ושנתי מסודרים שימנעו ממכם להגיע למצב בו אתם צריכים כסף נוסף בדחיפות. לעומת זאת, ההלוואות גם לא נועדו למותרות, אם אין לנו מספיק כסף לפלאפון חדש או לחופשה בחו"ל, הפתרון אינו הלוואה. הלוואות טובות מיועדות להשגת מטרות כלכליות מוגדרות, שיחזירו בסופו של דבר את ההשקעה בהן. השינוי המחשבתי הזה יעזור לכם לברור את ההלוואה הנכונה עבורכם, המצב הכלכלי שלכם ועבור המטרה לשמה אתם לוקחים את ההלוואה.

 

הגדירו מטרות

כאמור, הלוואה טובה היא כזו שתתאים למטרה שלכם. מטרה יכולה להיות כל דבר, בניית בית, פתיחת עסק, פיתוח אמצאות. כמעט כל מטרה תתאים, הדבר החשוב שאתם צריכים לשים לב אליו הוא שהמטרה לא "בולעת כסף" אלא שבסופו של דבר המטרה תוכל להתחיל לייצר כסף. לדוגמא, הלוואה לצורך פתיחת עסק, לאחר הפתיחה העסק בעצמו יוכל להתחיל להניב את הכסף לקראת החזרת ההלוואה. על מנת שההלוואה תהיה טובה, הכסף שאתם מלווים צריך להיות נמוך יותר ממה שאתם צופים שתרוויחו מהמטרה.

 

בצעו סקר שוק

יש מספר גורמים שמציעים הלוואות מסוגים שונים. הגוף המרכזי והמוכר ביותר הוא כמובן הבנק, ומייד לאחריו יגיעו חברות האשראי וחברות הביטוח. אך לפני שאתם באופן אוטומטי פונים לגופים המרכזיים רצוי שתדעו שיש עוד מוסדות שמציעים הלוואות כמו מקומות העבודה שלכם או אפילו הלוואות חברתיות. בסופו של דבר בכל אחת מההלוואות המוצעות לכם תרצו לבדוק מה גובה הריבית שהם מציעים, האם הריבית צמודה למדד או משתנה, מהו גובה הקנס על איחור בתשלומים וכמובן, האם אתם יכולים לעמוד בהחזר החודשי.

 

לאחר בחירת ההלוואה

גם לאחר שתמצאו את ההלוואה המתאימה לכם, לא ברור שזהו סוף התהליך. לפני שאתם לוקחים הלוואה הגופים השונים בודקים את ההיסטוריה הפיננסית שלכם בעזרת הבי די אי שמבוסס על דוח נתוני האשראי. אם עולה שהבי די אי שלכם הוא שלילי, ייתכן מאוד והגופים האלה יסרבו לתת לכם את ההלוואה, מחשש שיש סיכון גבוה לכך שהיא לא תוחזר. התשובה הזו לא חייבת להיות סוף פסוק וביכולתכם לשנות את המאזן ולבטל את הבי די אי השלילי. תהליך האיזון יכול להתבצע על ידכם או על ידי מומחים, איתם תוכלו ליצור קשר דרך האתר clean-bdi.co.il.

 

הלוואות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קופת חיסכון וכסף
הלוואות
הלוואות חברתיות – איך זה עובד באמת

כולנו לוקחים הלוואות מהבנק בשלבים מסוימים בחיים, בין אם מדובר על עסק במשבר כלכלי או עסק מתחיל ובין אם מדובר על הלוואה פרטית, וכולנו גם משלמים ריבית גבוהה. לעומת זאת,

כסף, בית ושעון
השקעות
איך להשקיע בקרקע בצורה נכונה ואחראית

ישנם סוגים רבים של השקעות. אחת ההשקעות שנחשבות למשתלמות ביותר היא השקעה בקרקע. אולם, אנשים רבים לא מבינים בהשקעה בקרקעות, ולכן מפספסים מתחת לאפם את העסקאות המשתלמות ביות. אנחנו פה

שקע חשמל
השבחת נכסים
האם טיפול בחשמל הבית יעלה את ערך הנכס

אתם חושבים לנסות למכור את הבית שלכם בקרוב אך לא לגמרי בטוחים איך לעשות את זה? רוצים לנסות לעשות הכול כדי להעלות את ערך הנכס? אם כך, הגיע הזמן שתדעו: