יורם דובובסקי מסביר מה ההבדל בין ייעוץ לאימון?

אתם מנהלים עסק ומרגישים שאתם זקוקים לעזרה? העסק לא מתקדם כמו שהייתם רוצים, יש בו יותר מידי בלגאן ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל לעשות סדר בעניינים? אם כך, כדאי לדעת שייעוץ, ולפעמים גם אימון, עסקי, זה מה שאתם צריכים.

ייעוץ או אימון עסקי?

יורם דובובסקי מומחה לייעוץ מנסה לענות, אחת ולתמיד, על השאלה מה בעצם ההבדל בין ייעוץ ובין אימון. אנחנו יכולים לראות שלמעשה ייעוץ הינו תהליך שבו אתם יושבים עם היועץ העסקי שבו בחרתם, אתם מציגים בפניו את הדילמות ואת המחשבות שלכם ובהתאם לכך הוא מייעץ. אם, לדוגמא, יש לכם דילמה בין השקעה כזו או אחרת, היועץ יוכל לעזור, וכך גם לגבי שאלות של צמצום הוצאות בעסק וכדומה. לעומת זאת, האימון מתייחס לאספקט אחר, והוא: אתם. כלומר, במסגרת אימון עסקי מנסים לענות על השאלה איך להפוך אתכם לאנשי עסקים טובים יותר, איפה הקשיים שלכם ואיך ניתן יהיה לשפר את המצב.

איש מלומד

למה לא כדאי לוותר על ייעוץ עסקי?

אם לאחרונה התחלתם לחשוב שאולי אתם זקוקים לייעוץ עסקי, או לאימון, ברור שאתם תוהים האם זה באמת משהו שיכול להועיל או שזו תהיה עוד דרך לבזבז זמן וכסף. חשוב להבין שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת, כי זה תלוי, כמובן, אל מי אתם פונים. אם תעשו חיפוש לרגע ותדברו עם אנשים שכבר עברו ייעוץ עסקי, אתם תראו שהם ימליצו לכם בחום על הרעיון עצמו. אומנם לא כולם יצאו מרוצים מהיישום של הייעוץ הזה בפועל, אך מי שבחר ביועץ טוב יעיד על כך שהייעוץ שינה בצורה משמעותית את אופן העבודה שלו. לכן, אם גם אתם מודים שאתם לא יודעים הכול, אם אתם זקוקים לעזרה ואם אתם רוצים ללמוד, להתקדם ולהתפתח, לא כדאי שתוותרו על ייעוץ בתחומים כאלה.

האם כדאי ללמוד ייעוץ או אימון עסקי?

מעבר לכך שאתם רוצים לקבל שירותי ייעוץ עסקי, אתם חושבים אולי לעשות קורס בנושא הזה כדי להרחיב את הידיעות שלכם עוד יותר? או שאולי תרצו בעתיד להיות אנשי מקצוע שנותנים שירותי ייעוץ לאחרים? אם כך, כמובן שניתן להבין אתכם, כי בימינו ייעוץ ארגוני ועסקי הוא משהו שרבים זקוקים לו. לכן, אם אתם רוצים ללמוד מקצוע שבסופו של דבר יכניס לכם לא מעט כסף וייתן לכם אפשרות לבנות קריירה, כדאי לקחת בחשבון את האפשרות הזאת. מה שכן, רצוי שתבדקו בשבע עיניים איפה אתם הולכים ללמוד את הנושא הזה, כי כמו שקורה לגבי קורסים אחרים, גם כאן תוכלו למצוא אופציות טובות יותר. מחפשים מקום טוב ללימודים בתחום הזה? כנסו עוד היום לקישור: https://www.nofar.org.ilלימודי-ייעוץ-ארגוני ותוכלו ליהנות מלימודים מעמיקים שייתנו לכם תמורה מלאה להשקעה שלכם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חתימה על חוזה
ביטוחים
ההבדלים בין ביטוח חיים לביטוח משכנתא

מי מאתנו יכול לחשוב על רכישת דירה בלי לקחת בחשבון את נושא המשכנתא? היום זה כבר ברור יותר מאי פעם שמחירי הנדל"ן בישראל מאוד גבוהים ולכן ברור מדוע תמיד קל

לבדוק החזרי מס ראשית
כללי
החזרי מס – גם לכם כדאי לבדוק את זה

אתם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה בדקתם האם אתם משלימים מיסים בצורה סבירה ולא גבוהה מידי? אם כך, סביר להניח שאתם עובדים בתור שכירים. העניין הוא שכאשר אדם עובד בתור