האם כדאי לקחת הלוואה למימון שיווק העסק?

כל בעל עסק יגיע, בשלב כזה או אחר של התפתחותו העסקית, לסאגת השיווק – אנחנו לא יכולים להתפתח אם לא נגיע ללקוחות, הלא כך? הבעיה היא, בבסיסה, העלויות שכרוכות בשיווק עסקי נכון. האם כדאי לקחת הלוואה למימון שיווק העסק?

 

הקדמה

שיווק העסק הינו אחד מעמודי היסוד החשובים לבעלי העסקים כיום. נדיר להגיע לתוצאות קבועות ולגדילה יציבה בתפקוד העסק, ללא שיווקו. למטרה זו, בוחרים רבים לקחת הלוואה בכדי לממן את שיווק העסק בצורה הטובה ביותר. בין אם פנייה לאנשי מקצוע, לדוגמה פנייה לאתרים כמו https://yazame.com, או בכדי לקבל תקציב לשיווק ממומן עצמאי. האם כדאי לעשות זאת?

הקדמה

מבוא לשיווק ממומן

בעבר, שיווק ממומן התייחס לתשלום לגופים בעלי חשיפה בכדי ליצור סיטואציית קידום עסקי יזום. כיום, בעולם האינטרנט, נפגוש את המימון גם בתשלום להגדלת חשיפה ברשתות חברתיות, במנועי חיפוש, בעיתונים אינטרנטיים ועוד.

מבוא לשיווק ממומן

סוגי שיווק ממומן

מפאת המניפה הרחבה שקיימת בעולם השיווק כיום, ניתקל בסוגים רבים של שיווק ממומן. ברשתות החברתיות, קיימת אופציה לתשלום עבור חשיפה של פרסומים ספציפיים, של תכנים ושל פרסומות מתוכננות מראש. באתרי אינטרנט קיימת אפשרות שיווק ממומן דרך מנועי חיפוש, להקפצת מיקום אתר בחיפוש בהן.

בנוסף קיימת גם האופציה להצגת שירותים באתרים רלוונטיים, בין אם בתשלום ישיר לאתר או לעסקים שעובדים מול אתרים אלה ומשמשים כקישור בין בעלי עסקים לבעלי אתרים עם חשיפה גבוהה.

 

שיווק אורגני

האופציה לשיווק אורגני, ללא מימון, כמובן קיימת. במידה וקיים ידע המאפשר שיווק אינדיבידואלי (in house), זוהי אופציה נהדרת. חשוב לקחת בחשבון, האמנם, כי לרוב אינה תניב את אותם הפירות שנקבל משיווק עסקי ממומן על ידי אנשי מקצוע בעלי ידע מקיף שחיים ונושמים את התחום.

 

עלויות שיווק ממומן

בעל עסק אשר בחר ללכת על אופציה של שיווק עסקי ממומן צריך לקחת בחשבון שהעלויות דינאמיות וניתנות להתאמה למגוון סיטואציות, תקציבים וצרכים. העלות יכולה לנוע מהחל ממאות שקלים בודדים בחודש, במטרת קידום פוסטים ופרסומים שונים ברשתות החברתיות, ועד מאות אלפי שקלים בשנה לשיווק שממצה את כלל הכלים הקיימים לרשותנו כיום.

בכדי להבין מה הכלי הנכון בשבילנו, ניתן לקרוא באינטרנט ולמצות את פריווילגיות המאה ה21, אך מומלץ תמיד להתייעץ עם איש מקצוע בכדי לוודא עלות מול תועלת ומיצוי מקיף של האמצעים שלנו אל מול לתוצאה.

 

האם כדאי לקחת הלוואה במטרת מימון שיווק עסקי?

על רגל אחת, תמיד כדאי לשקול את האופציה של לקיחת הלוואה למטרת מימון השיווק העסקי. כמובן שקיימים משתנים רבים בנוסחה, וחשוב לשקול את כולם לפני כן. לסיכום, זוהי אופציה נהדרת ואף מומלצת במרבית הסיטואציות. שיווק בעזרת איש מקצוע יחזיר ברוב הפעמים את עלויותיו ואף יכניס מעבר להן, ולכן החזרת ההלוואה, יותר פעמים מלא, תתאפשר.

האם כדאי לקחת הלוואה למימון שיווק העסק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כסף בית ורכב
ביטוחים
מה כלול ומה לא כלול בפוליסת ביטוח מבנה דירה?

בחירה של ביטוח דירה עשויה בהחלט להיות גורלית לעתידכם הכלכלי. כל שינוי בערך הדירה אשר נמצאת בבעלותכם, עשוי להשפיע על מצבכם הכלכלי הנוכחי, ובעיקר על מצבה הכלכלי העתידי של כלל

הלוואה מקרן הפנסיה - מה זה ומהם היתרונות
הלוואות
הלוואה מקרן הפנסיה – מה זה ומהם היתרונות?

כל אחד מאיתנו ניצב במהלך חייו בפני הצורך לקבל סכום כסף משמעותי במהירות. כל אחד והסיבות שלו. האפשרות של הלוואה מהפנסיה היא אחת האפשרויות הטובות שניתן לקחת. אז מה היא

בית מבוטח
משכנתאות
מיחזור משכנתא לשיפוץ – מה המומחים ממליצים

אחת הבעיות שבהן נתקלים בעלי בתים, דירות ונכסי נדל"ן אחרים, הינה העדר האפשרות לממן שיפוצים בבית או בדירה. למען הסר ספק, אין מדובר בתיקונים כלליים שיש לבצע מעת לעת. מדובר

בית ושטר
נדל"ן
מחפש דירה זמנית? ככה תעשה את זה בסטייל

לאחרונה רבים מוצאים את עצמם תרים אחר פתרונות דיור זמניים. ראוי לציין כי מדובר בפתרונות דיור ברמה גבוהה, כזו שתאפשר לכל אחד להרגיש בבית במקום הזמני. יצאנו לבדוק איזה היצע