האם יש הבדל בעלויות של אופיס 2019 לאופיס 2022

לא פעם אנו נתקלים בשאלות שנשאלות מצד גולשים בכל הנוגע לרכישה של מוצרי אופיס. הדבר הוביל אותנו להבין כי יש צורך בכתיבה של מדריכים שעוסקים בנושא באופן מעמיק. מדריך זה הוא ה -1 בסדרת המדריכים בנושא שיציגו בפניכם, קוראים יקרים, את כל התשובות לשאלות שנשאלו בתיבת ההודעות שלנו. במדריך הנוכחי בחרנו לעסוק בעלויות של האופיס הנפוצים ביותר כדי שתוכלו לדעת כמה אתם צפויים לשלם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מצד גורמים שעושים שימוש במוצרי אופיס על בסיס קבוע. ראוי לציין כי מדובר באנשים שאנחנו לא מכירים באופן אישי. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר ברחבי הרשתות החברתיות וביקשנו מהם לציין בפנינו כמה הם שילמו על אופיס 2019 ועל אופיס 2022. קיבלנו לא מעט פניות שאפשרו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי. זו ההזדמנות שלנו להודות לכל הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך ומסרו לנו את הקבלות ששילמו עבור האופיס המדובר.

 

איך בדקנו אם יש הבדלים בעלויות

כפי שידוע לכם, יצאנו לבדוק את העלויות של אופיס 2019 ואופיס 2022. כדי שנוכל לדעת אם יש הבדל בעלויות, היינו צריכים לערוך טבלה מסודרת ובה לכתוב פרטים על אופיס 2019 מחיר ולאחר מכן את המחיר על אופיס 2022. שכן, קיבלנו מעל 60 פניות וכל אחד ציין מחיר אחר. היו מי שקנו את האופיס במבצע והיו מי שקנו אותו במחיר רגיל. כך שראוי לציין שבשורות הבאות נציין בפניכם את המחיר הממוצע.

 

כמה תשלמו על אופיס 2019?

המחיר הנמוך ביותר שתוכלו לשלם על אופיס 2019 הוא – 125 ₪. ראוי לציין כי מדובר במחיר נמוך למדי. שכן, היו מי ששילמו גם מעל 200 ומעל 400 ₪. אם אתם צפויים לקנות את האופיס המדובר, עליכם לבדוק תחילה את הפרטים הבאים:

  • שמדובר באופיס מקורי למחשב
  • יש אחריות מלאה
  • ניתן לשלם בתשלומים

 

כמה תשלמו על2022?

נכון לרגע כתיבת מילים אלו, נראה שקפצנו מעל הפופיק כשחיפשנו את העלות על אופיס 2022. שכן, קיבלנו 0 הודעות מצד גולשים בנוגע לעלות של אופיס זה. כנראה שאין עדיין אופיס לשנת 2022. אבל כן יש אופיס 2021 ומבירור מעמיק שערכנו בנושא ברחבי הרשת, התברר לנו שהעלות שלו מתחילה ב- 200 ₪ וצפויה לטפס ל – 300 ₪.

 

האם יש הבדלים בעלויות בין השניים?

כעת אפשר לסכם ולומר שיש הבדלים בין העלויות של אופיס 2021 לבין אופיס 2019, מכיוון שכרגע, אין בשוק אופיס 2022, כך שאין לנו למה להשוות. העלויות משתנות מאתר לאתר והכי חשוב שתבדקו שאתם קונים אופיס מקורי עם אחריות מלאה. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים נכון.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלויות של מוצרי האופיס הנפוצים ביותר.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קניית דירה
נדל"ן
3 יתרונות בקניית דירה מכונס נכסים

לקנות דירה זה עניין שדורש השקעה ומחשבה רבה מרגע ההחלטה ולאורך כל הדרך. יש בכך מורכבויות שונות ולעיתי יכולים להיות גם חסרונות. כשמדובר בקניית דירה מכונס נכסים יש לכך כמה

כישורי פוקר
כללי
איך כישורי פוקר יכולים לעזור להבטיח את עסקת המשכנתא הטובה ביותר?

החשיבה האסטרטגית, השליטה הרגשית ויכולות קבלת ההחלטות שמושחזות בשולחן הפוקר, יכולות להועיל באופן מפתיע בעת ניווט בעולם המורכב של המשכנתאות. מאמר זה בוחן כיצד הכישורים שפותחו באמצעות פוקר יכולים לספק

השכרת משרדים
כללי
מה חשוב לבדוק כשמחפשים משרדים להשכרה?

כאשר בעלי עסקים או מנהלים מחפשים משרדים להשכרה, ההחלטה יכולה להיראות מבלבלת. עם כל כך הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון – החל ממיקום וגודל ועד לתשתיות ותקציב – קבלת ההחלטה

לחיצת יד
טיפים פיננסים
איך לחסוך כסף בעסק בצורה ירוקה

עסקים ירוקים אינם עושים חסד רק עם הסביבה, אלא בראש ובראשונה הם עושים חסד עם עצמם – מתנהלים בצורה יעילה וחסכונית הרבה יותר ומרוויחים המון כסף. שני תחומים מדוברים רבות