אתם זקוקים לסיוע פיננסי? הכירו את ניו קרדיט!

היום, יותר מתמיד, אנחנו זקוקים לכתף תומכת וליווי צמוד במגוון תחומים. אחד הבולטים שבהם הוא תחום הפיננסים, שלעתים עלול לטלטל את עולמינו. בזמנים כאלה כדאי להסתייע בגוף חיצוני ואובייקטיבי, ידאג לאינטרסים הכלכליים שלכם ויעזור לכם לצמוח מחדש – הן כלכלית והן אישית. בעזרתה של חברת ניו קרדיט שתסייע לכם  בשיפור דירוג האשראי שלכם, תוכלו לצאת לדרך חדשה ולהגיע אל חוף מבטחים פיננסי.

 

מי את ניו קרדיט?

ניו קרדיט – ייעוץ פיננסי היא חברה מובילה בתחום הפיננסים בישראל. באמתחתה סוללת מומחים פיננסים, כמו גם צוות משפטי ותיק ומנוסה בתחום האשראי. כמו כן, מעניקה ניו קרדיט ליווי אישי במספר תחומים כמו מחיקת נתוני אשראי שליליים, העלאת דירוג האשראי, יעוץ פיננסי ועוד.

תחום הכספים

 

למה דווקא ניו קרדיט?

בפשטות, ניו קרדיט היא חברה שוברת שוק מכל הבחינות. לחברה הצלחות רבות לצד תקדימים שיצרה בעצמה בתחום עבור לקוחותיה. בנוסף, ניו קרדיט מציעה מגוון רחב של שירותים במחירים ידידותיים, שקיפות מלאה בתהליך מול הלקוח והכי חשוב – לאנשיה יש ניסיון וותק רב שנים בתחום הפיננסים.

כמו כן, לניו קרדיט יש יתרון עצום על פני חברות אחרות בשוק, הודות לקהל לקוחותיה הוותיק. בזכות פעילותה רבת השנים בתחום, צברה ניו קרדיט כוח וידע רב אל מול הגורמים המדווחים, מה שנותן לה קדימות בהגשת בקשות ובהתאמה סבירות גבוה לקבלת אישור.

 

מומחים בהעלאת דירוג אשראי

בקצרה ובפשטות, דירוג אשראי הוא הדרך של הבנקים להחליט האם כדאי להלוות לכם כסף או לא. ככל שדירוג האשראי שלכם יהיה גבוה יותר, כך תוכלו לקבל שלל הטבות והלוואות אטרקטיביות. פה ניו קרדיט נכנסת לתמונה. אם דירוג האשראי שלכם בגובה ים המלח, ניו קרדיט תגייס עבורכם את כל הכוחות, המוחות והמומחים כדי להעלות אותו לטופ. התנהלות פיננסית נכונה, תשלום חובות בזמן ומעקב אחר ההוצאות הן רק חלק מהפעולות שיש לבצע. המומחים של ניו קרדיט יסייעו לכם ויבנו אתכם תכנית מסודרת שבסופה תגיעו אל הנחלה ותוכלו לצאת לדרך פיננסית חדשה המנוהלת בצורה נבונה.

ייעוץ פיננסי

 

לפני רכישת דירה? רק עם ניו קרדיט

בנוסף לשירותים בתחום האשראי, חברת ניו קרדיט מציעה שירותי ייעוץ משכנתאות. דווקא היום, כששוק הדיור סוער יותר מתמיד, חשוב שיהיה לצדכם איש מקצוע שילווה אתכם לקראת הרכישה הגדולה בחייכם. לניו קרדיט סוללה רחבה של יועצי משכנתאות, שמציבים את הלקוח במרכז, שומרים על האינטרסים הכלכליים שלו עד שיקבל משכנתא אטרקטיבית ומשתלמת. קניית דירה בליווי ניו קרדיט היא הדרך היחידה להבטיח שתצאו עם ידכם על העליונה.

 

ניו קרדיט – האביר על הסוס הלבן

נסיכות צריכות אביר, רצוי על סוס לבן, שיציל אותן. אבל זה רק באגדות. בעולם האמיתי, ניו קרדיט תעמוד לרשותכם (בלי סוס או חרב) בכדי לסייע לכם להבין מהו מצבכם הפיננסי, מהו דירוג האשראי שלכם ואיך ניתן לשפר אותו ובאופן כללי ללוות אתכם יד ביד בדרך האבנים הצהובות על עתיד כלכלי טוב יותר.. אם מצבכם הפיננסי מחייב עזרה מקצועית, אסור לכם להסס וכדאי שתקדימו תרופה למכה, שעשויה להיות כואבת במיוחד.

העלאת דירוג האשראי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
יועץ משכנתאות? כל הכלים המתקדמים ביותר לניהול העסק רק ב- 119 ש"ח לחודש – סימולטור משכנתאות, מסמכים דיגיטליים לחתימה, דוחות לבנקים …

להיות יועץ משכנתאות יכול להיות דבר מסובך, וחשוב לשמור על סדר וארגון. התוכנה של wise מספקת לכם שלל כלים שיעזרו לכם לעבוד בצורה המקצועית ביותר. המשיכו לקרוא כדי לדעת הכל.

לדעת ייעוץ משכנתא ראשית
כללי
דברים שכדאי לדעת על שירותי ייעוץ משכנתא

ההבנה שלא תוכלו לקנות דירה בלי שאתם לוקחים משכנתא מהבנק הכתה בכם? ברור לכם שלמרות העבודה הקשה גם אתם, כמו רבים מהישראלים האחרים, בסופו של דבר תזדקקו לסיוע של הבנק?

דולרים
טיפים פיננסים
מה עליכם לדעת לפני ההשקעה?

השקעה בנכס, בין אם בארץ או בארה"ב, מצריכה ממכם לקחת בחשבון שלל פרמטרים שונים. אם תרקחו אותם יחדיו נכון, תקבלו את התוצאה המתבקשת של נכס מניב ומפרנס, לפעמים גם מפרנס