איך עושים עסקת קומבינציה בצורה נכונה

לאחרונה נדמה שכולם מסביב מדברים על עסקת קומבינציה ללא הפסק. אנו מודים שלמרות שיש לנו היכרות עם התחום, אנחנו לא יודעים בוודאות איך עושים עסקה שכזו באופן הנכון. שכן, מדובר בעניין שמצריך ידע מעמיק. כדי שנוכל לדעת במה מדובר וכדי להעלות את המודעות בתחום זה, יצאנו לבדוק איך עושים עסקת קומבינציה בצורה הנכונה וחזרנו עם כל התשובות. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. שכן, לא היה לנו מספיק מידע בשביל לכתוב אותו לבד. לכן, פנינו אל גורמים מוסמכים שליוו אותנו והסבירו לנו באופן מעמיק איך עושים את העסקה המדוברת. נציין בפניכם שהגענו אל הגורמים הללו לאחר שפרסמנו סקר מקיף ברחבי הרשתות החברתיות וביקשנו מאנשים שעוסקים בתחום לפנות אלינו ולספר לנו את כל מה שהם יודעים בנוגע לעסקה המדוברת. קיבלנו לא מעט פניות בנושא. כמה מהן גרמו לנו להבין את הנושא לעומק ולדעת סוף סוף איך עושים את העסקה באופן הנכון ביותר.

 

רגע, מה זה בכלל עסקת קומבינציה?

לפני שנציג בפניכם את המידע המעמיק אודות עסקה מסוג זה, ראוי לציין תחילה את ההגדרה שלה. למקרה שאינכם יודעים, עסקת קומבינציה היא כזו שמתבצעת במסגרת תחום המקרקעין. היא נחשבת לאחת העסקאות הנפוצות ביותר שבאות לידי ביטוי בארץ. היא טומנת בחובה פוטנציאל גבוהה מאוד לרווח, כך שסביר להניח שזו הסיבה שרבים מתעניינים בה ופונים אל חברות של השקעות כמו למשל גביש ייזום והשקעות בשביל לבדוק מידע מעמיק בנושא. עסקה זו היא עסקת חליפין שבמהלכה בעל הקרקע בעצם מוכר את האדמה שלו לקבלן כדי לקבל את שירותי הבנייה שלו. באותו  הזמן, הקבלן מקבל את הקרקע לבנייה ואין לו צורך בהשקעה בהון.

 

איך עושים עסקת קומבינציה בצורה נכונה

כדי לבצע עסקת קומבינציה על הצד הטוב ביותר, צריך לפנות אל המומחים בתחום ולקבל את הליווי שלהם. שכן, מדובר באנשים שמכירים את תחום המקרקעין כמו את כף היד שלהם. הם יוכלו ללוות אתכם ולומר לכם את הפרטים הבאים:

  • מהם הצעדים הנכונים עבורכם
  • האם מדובר בעסקה משתלמת
  • האם מדובר בקבלן מומלץ ועוד

 

חשיבות ביצוע נכון של עסקת קומבינציה

אתם לא רוצים לערוך עסקת קומבינציה באופן הלא נכון, תסמכו עלינו. שכן, אם העסקה תתבצע על הצד הטוב ביותר ותחת תנאים מיטיבים, אתם תוכלו בסופו של דבר ליהנות מתשואה גבוהה עבור כל אחד מהצדדים שלוקחים חלק בעסקה. כך שבעצם, יהיה לכם אפיק השקעה משתלם במיוחד בתור בעלי קרקעות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך עושים עסקת קומבינציה בצורה הנכונה. אנו מאחלים לכם שתבצעו את העסקה המדוברת באופן הנכון ביותר, כדי שתוכלו בסופו של דבר להניב רווחים גבוהים. שיהיה בהצלחה!

זכוכית מגדלת

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ארנק מלא לקניות
טיפים פיננסים
האם כדאי פיננסית לקנות גריל גז?

הרבה אנשים שואפים להציב גריל גז בחצר הבית שלהם, על מנת להעניק לאורחים שלהם וגם למשפחה שלהם, כמובן, חווית אכילה של בשר וירקות איכותיים במיוחד, שנצלים במגוון שיטות מיוחדות. היות

קיימים מסלולים במשכנתא
משכנתאות
איזה מסלולים קיימים במשכנתא

יש מגוון רחב של מסלולי משכנתאות שמוצעים על ידי בנקים שונים ברחבי הארץ. הדבר מביא את המתעניינים בנטילת משכנתא לצאת ולבדוק באופן מעמיק איזה מסלול מציע כל בנק, במטרה לבחור

מיסים ראשית
טיפים פיננסים
מס הכנסה הורג אותי – מאיפה מביאים עוד כסף?

כל עובד בישראל נדרש להפריש חלק ממשכורתו לטובת מס הכנסה, המס שנגבה על ידי המדינה ונועד על מנת לממן את פעילותה. כאשר ישנם קשיים כלכליים, ההפרשה של מס הכנסה עשויה