איך למלא ויזה לאוסטרליה ומהן העלויות?

אוסטרליה היא יעד מדהים וייחודי ביותר, אשר סוף סוף אפשר לחזור ולחקור אותו, לאחר תקופה כה ארוכה בבית.

באוסטרליה נוכל למצוא הכול, החל מערים מודרניות ומתקדמות, כמו סידני, ועד טבע פראי ומדהים ביופיו אשר ניתן לתור ולסרוק.

יחד עם זאת, על מנת שנוכל לבוא ולטייל ביבשה הנפלאה הזו עלינו להגיש בקשה לוויזה.

לעומת הגשת בקשה לוויזה לארה"ב, הגשת בקשת כניסה לאוסטרליה היא הרבה יותר מהירה וקלילה, אך כן ישנם מספרים אלמנטים שחשוב לשים אליהם לב טרם הגשת הבקשה. במידה ונעשה את ההליך באופן נכון, נוכל להימנע מאי נעימות מיותרת לקראת, או בזמן, הטיול שלנו ליבשת. הנה כל מה שצריך לדעת על ויזה לאוסטרליה:

 

איזה סוגי ויזות יש?

ישנן שני סוגי ויזות לאוסטרליה, כאשר הראשונה היא בעבור תיירים והשנייה בעבור נסיעות הקשורות בעבודה. הוויזות תקפות ל-12 חודשים החל מיום ההנפקה, אך ניתן לבקר כל שלושה חודשים ולא באופן רצוף. שימו לב, כי אם המטרה היא עבודה לתקופה ארוכה נדרשת ויזה שונה לגמרי.

 

מה הדרישות הבסיסיות להגשת ויזה?

טרם תתחילו בתהליך, חשוב לוודא שיש לכם דרכון תקף לפחות לשישה חודשים, כתובת דואר אלקטרוני תקינה ופעילה, ואשראי על מנת להסדיר את התשלום עבור הגשת הבקשה.

קחו בחשבון, כי במידה ויש לכם ספקות, שאלות, או בקשות מיוחדות הקשורות להנפקת הוויזה, או הגשת הבקשה, תוכלו להתייעץ עם evisa.

 

מה הליך הנפקת ויזה?

את הבקשה עצמה נגיש באופן מקוון ופשוט, בו נמלא את הפרטים בהתאם להנחיות. תהליך האישור לוקח רק כחמישה ימי עסקים, ובמקרים דחופים רק שעה אחת. שימו לב, כי ייתכן ובמהלך הגשת הבקשה יהיה עליכם להציג הוכחות לכך שאין לכם חובות למדינת אוסטרליה, שהנכם במצב בריאותי תקין, שאינכם בעלי רקע פלילי, שאינכם מתכננים למכור ולעבוד שלא כחוק במדינה, ושבעת הבקשה אינכם נמצאים פיזית ביבשת זו.

 

כמה זה יעלה?

לא משנה איזה בקשת ויזה תגישו, ייגבה מכם רק 14.95 ליש"ט, שהם כ-60 ₪ בלבד, בעבור בקשה. לאחר שתאושר הבקשה, היא תצטרף באופן מקוון לדרכון הנוכחי שלכם ועליכם יהיה רק להציג את האישור אשר יישלח אליכם לתיבת הדואר האלקטרונית.

 

לסיכום

הגשת בקשה לוויזה, כפי שניתן לראות, היא פשוטה ובעיקר מהירה. אין צורך לגשת למשרדים ולעמוד בתורים, אלא פשוט לוודא מראש שאנו עומדים בתנאים הבסיסיים ביותר. חשוב לשים לב שיש שני סוגי ויזות שיכולים להיות רלוונטיים לנו, בהתאם לסוג הביקור. לכן במידה ואנו טסים לביקור חברים או לטייל, נגיש ויזת תיירים. אם אנו טסים למטרות עבודה, דוגמת כנס בינלאומי, נגיש בקשת ויזת עבודה זמנית. כל אלו תקפות עד שנה מיום האישור, אך לא ניתן לבקר ברצף מעל לשלושה חודשים. טיול מהנה!.

 

כרטיסים מגנטים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גרף
השקעות
ניהול השקעות – מה הסוד הטמון בכך

ככל שאתם הולכים ומתבגרים, כך אתם יכולים להיות פתוחים יותר למגוון ערוצים שיכולים לעזור לכם לעשות צעדים נכונים בעזרת הכסף שלכם. אחד מהאפיקים שהרבה אנשים מתחברים אליהם היום בעניין הזה

נדל"ן
נדל"ן
הכירו את מתחם האלף בראשון לציון!

גם אתם שואלים את עצמכם מהו מתחם האלף? אתם לא לבד. מתחם האלף בראשון לציון הוא אחד מהפרויקטים הגדולים והמדוברים ביותר בקרב העוסקים בנדל"ן בארץ בשנים האחרונות. מתחם האלף, שהקמתו

שעון וכסף
מיסים
מהם השלבים לקבלת פטור ממס הכנסה?

מס הכנסה הינו המס הנגבה מהכנסתו של אדם, אותה קיבל בעבור שירות אשר סיפק. המס נגבה אחת לחודש אצל שכירים, או אחת לשנה אצל עצמאיים, כאשר במקרים מסוימים ניתן לקבל