תמלול הקלטות לבית משפט – האם זו השקעה משתלמת

תמלול הוא למעשה אותה פעולת שיקלוט של קובץ שמע או סאונד לקובץ טקסט כתוב ומסודר.

ישנם סוגים שונים של פורמטי תמלול, וזאת בעקבות ובהתאם לצורך הסופי, או למטרתו האישית והפרטית שלכם.

במאמר הבא נבין מהו תמלול, איך מגישים בקשה לתמלול בחברת תמלול ושקלוט מקצועית, ומהם היתרונות בתמלול משפטי כראייה קבילה ולגיטימית בבית המשפט.

 

מהו תמלול?

כפי שכבר נכתב מעלה, תמלול הוא המרה או שיקלוט של קובץ סאונד, או וידיאו המשלב סאונד, לקובץ של טקסט כתוב ומסודר. ישנם פורמטים שונים של תמלול, והפורמט נקבע, מושפע ומשתנה בהתאם לצורך הסופי של אותו התמלול.

 

הצרכים השונים בתמלול:

תמלול לצורך מקצועי-

אם יש לכם עסק מקצועי, ואתם מתפעלים אתר או עמוד אינסטגרם\ פייסבוק\ יוטיוב, אתם בטח לא פעם יצרתם סרטונים המעבירים מידע הקשור לעסק שלכם או למקצוע בו אתם מתמחים. תמלול הוא כלי שיאפשר לכם להרחיב בכך שינגיש את תוכן הסרטונים שלכם לאוכלוסייה חירשת אשר לא יכולה לשמוע, או לאוכלוסייה בעלת קשיי קשב וריכוז ועל כן קל לה יותר לצרוך מידע בטקסט כתוב ומסודר מאשר בוידיאו.

 

תמלול לצורך פרוטוקול-

תאגידים וחברות רבות מקליטות דיונים חשובים ורבי משתתפים ובכך יש להם כיסוי משפטי מלא של כל צדדי הדיון, ובנוסף יש להם האפשרות לבצע סיכום מסודר בקובץ טקסט, של כל הנקודות שעלו, הסכמים, שיפור, שימור ועוד נושאים וסעיפים שעלו בישיבה, ובכך גם להחביר אנשים שלא נכחו, או להנגיש נקודות לשאר אגפי החברה.

 

תמלול לצורך לימודים-

בין אם אתם סטודנטים ובין אם אתם לומדים באופן פרטי קורס מקוון, סיכום הקורס לעיתים לא מתאפשר בצורה מיטבית מסיבות שונות כמו: חוסר יכולת של הקלדה מהירה או הרצון להעמיק ולהקשיב בשיעור ולא להיות עסוקים במרוץ אחר הסיכום וניסוח הדברים הרלוונטים על כתב. לכן תמלול של הרצאות יכול להוות דראפט ראשוני לסיכום שלכם בזמנכם החופשי, בלי הלחץ הכרוך בסיכום בזמן ההרצאה.

 

תמלול משפטי-

ישנם שני סוגים של תמלול משפטי: תמלול של מהלך הדיון בבית המשפט, ותמלול של הקלטה של ישיבה או שיחה או הסכם בעל פה לצורך ראייה קבילה בבית המשפט. בנוסף יש גם תמלול לבית משפט שיכול לתרום במהלכו של דיון ארוך טווח.

 

שימוש בתמלול שיחות בבית משפט:

תמלול שיחות הוא אפיק חשוב ומרכזי בייחוד בהליך משפטי. כאשר שיחה שנערכה מקבלת תוקף ומשמעות משפטית, יש להציגה בדיון גם כקובץ כתוב ומודפס. במקרים רבים הקלטות של שיחות בין גורמים שונים מצליחות להטות את כף הדיון, ולעזור לבית המשפט להגיע להכרעה.
בכדי שתמלול יקבל תוקף משפטי ויחשב כראייה קבילה ולגיטימית בבית המשפט, חשוב שיהיה ברמה גבוה ומקצועית, ושתהיה מסופחת אליו הצהרה חתומה על ידי עורך דין כי אין החברה הטתה את התמלול לצד המשלם על השירות.

 

מסמך מתורגם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הלוואה ראשית
הלוואות
איך לחשב הלוואה לאורך שנים?

החלטתם לקחת הלוואה של אלפי שקלים דרך גוף פיננסי כדוגמת בנק, יש לכם 3 שנים להחזיר את ההלוואה. כמה כסף תחזירו בכל חודש ואיך מחשבים את התוספת על הריבית?  

גרף
השקעות
ניהול השקעות – מה הסוד הטמון בכך

ככל שאתם הולכים ומתבגרים, כך אתם יכולים להיות פתוחים יותר למגוון ערוצים שיכולים לעזור לכם לעשות צעדים נכונים בעזרת הכסף שלכם. אחד מהאפיקים שהרבה אנשים מתחברים אליהם היום בעניין הזה

לדעת ייעוץ משכנתא ראשית
כללי
דברים שכדאי לדעת על שירותי ייעוץ משכנתא

ההבנה שלא תוכלו לקנות דירה בלי שאתם לוקחים משכנתא מהבנק הכתה בכם? ברור לכם שלמרות העבודה הקשה גם אתם, כמו רבים מהישראלים האחרים, בסופו של דבר תזדקקו לסיוע של הבנק?

ניהול עסקי
עסקים
מה ניתן לעשות במערכת payper וכמה זה יעלה לכם

ניתן לומר בפה מלא שעולם הנהלת החשבונות עבר מתיחת פנים של ממש בשנים האחרונות, מתיחת פנים מוצלחת במיוחד. הטמעת מערכות בעלות יכולת אוטומציה, בינה מלאכותית והעלאת נתונים לענן מאובטח, הפכו