שוק הנדל"ן בפורטוגל – זה למה שווה להשקיע בנדל"ן

השעות נדל״ן זהו תחום עצום עם המון פוטנציאל להשקעות רבות, תחום מצליח ששווה לאנשים להיכנס אליו. אחד הדברים שאולי לא ידעתם, זה שישנו שוק נדל״ן בפורטוגל עצום ממדים, עם המון תשואות, הצלחות והתפתחות, בעיקר עבור קהל הישראלים שמחפשים אזורי נדל״ן להשקעה, פורטוגל זה יעד מחשק מאוד עבור אותם ישראלים ממגוון סיבות, ואם יש לכם את העניין בתחום הכללי, כדאי לכם להכיר גם את השוק בפורטוגל, ולמה שווה לכם להשקיע בו.

 

נדל״ן בפורטוגל

הבחירה להיכנס לתוך תחום השקעות נדל״ן בפורטוגל, מגיע בעיקרו מיתרון מרכזי ניכר, וזהו הנושא של המימון. הבנקים המובילים בפורטוגל נותנים משכנתאות בתנאים משתלמים, שיכולים להגיע למימון גבוה מאוד עם אחוז ריבית נמוך מאוד. מלבד זאת, השוק בפורטוגל התפתח משמעותית בשנים האחרונות, מה שהופך את האזורים השונים בפורטוגל, למקומות עם פוטנציאל תשואה גדול למדי.

 

האם זה כדאי לכם

בשביל להבין את הסיבות להשקעה, צריך לדעת שפורטוגל עצמה  בעלת אקלים טוב לכל אורך השנה, יש לה חופים יפיפיים, אתרי בילוי וגלישה, אוכל מעולה, ואיכות חיים גבוהה יחד עם עלויות מחיה נמוכות. התשתיות טובות, ההיצע החינוכי והתרבותי עצום, והאמת גם מדובר במשינה בטוחה יחסית לסכסוכים במדינות שכנות. כל אלו הופכים את פורטוגל למקום מצוין ובטוח עבור השקעות נדל״ן, גם מהיבט תיירותי וגם להשכרה מקומית.

 

מחירי הנדל״ן

חוץ מתנאי מימון טובים והבטיחות הרבה באזור, מדובר מחירי נדל״ן זולים למדי, בייחוד בהשוואה לישראל. חשוב לדעת שרכישת בית בפורטוגל התייקרה משמעותית, ונראה כי המכירים ממשיכים לעלות עם הזמן והביקוש. לכן, להשקיע עכשיו בנדל״ן בפורטוגל, כשניכרת עליית מחירים, מאפשרת לכם לצפות לתשואות רבות אם תרצו למכור לאחר מכן את הנכסים שלכם.

 

למי זה מתאים

רכישת נדל״ן בפורטוגל יכול להתאים עבור אנשים שכבר יש להם נכס בישראל, ורוצים לפזר את סיכון השקעות הנדל״ן שלהם, או פשוט לא להיות מוגבלים לחמישים אחוזי משכנתא ותשלום מס רכישה גבוה. בנוסף, אנשים בעלי הון עצמי נמוך ונזיל, שלא יכולים לרכוש נכס בישראל, ורוצים מקום טוב, זה הפתרון המושלם. מלב כל אלו, גם משקיעים שרוצים לייצר תשואה גבוהה בהשקעות נדל״ן יציבות עם סיכון נמוך, יכולים למצוא כאן התאמה.

 

שירותי לווי

ישנה אפשרות להיעזר בצוותי ליווי ישראלים, חברות השקעת נדל״ן, וצוות אנשי מקצוע, אשר הוקמו בכדי לעזור לישראלים להיכנס לשוק הנדל״ן שבפורטוגל. השירות כולל ליווי בכל התהליך, מבחינה משפטית, מול הבנק, איתור נכסים, חיבור לאנשי מרצוע נוספים ועוד.

 

לסיכום

יש הרבה סיבות טובות להשקיע בשוק הנדל״ן בפורטוגל, וכל אדם שמחפש את ההשקעה הבאה שלו, יכול למצוא כאן את מה שהוא מחפש. מדובר בפוטנציאל עצום לתשואה מכובדת למדי, עם מגוון של אפשרויות התנהלות והמון עזרה מישראלים שכבר עשו זאת, והפכו את זה למשימה שלהם לעזור לאלו שרוצים להיכנס אל התחום.

לחיצת יד

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פֶּנסִיָה
פנסיה
מה ההבדל בין קופת גמל לבין פנסיה

קודם כל קחו נשימה עמוקה, אתם לא חייבים לדעת את התשובה אולי תופתעו לגלות שרוב האנשים לא ממש מבינים בתחומים האלו ולא יודעים מה ההבדלים. אבל בשביל אנחנו כאן, לעשות

בית ושטר
נדל"ן
מחפש דירה זמנית? ככה תעשה את זה בסטייל

לאחרונה רבים מוצאים את עצמם תרים אחר פתרונות דיור זמניים. ראוי לציין כי מדובר בפתרונות דיור ברמה גבוהה, כזו שתאפשר לכל אחד להרגיש בבית במקום הזמני. יצאנו לבדוק איזה היצע

פגישה
ייעוץ עסקי
מהו ייעוץ עסקי ואילו עסקים זקוקים לו?

ייעוץ עסקי הוא תהליך אינדיווידואלי בו יועץ עובד עם בעל העסק או עם אחד המנהלים במטרה להגיע להישגים שנקבעו מראש. כיוון שכל עסק שונה, גם כל ייעוץ שונה כשהמשותף הוא

ביטוח רכבי יוקרה ראשית
ביטוחים
האם יש הבדל בביטוח כשמדובר ברכב יוקרה?

מי מאיתנו לא חולם להיות בעליו של רכב יוקרה?! מהרגע בו התחלנו ללמוד נהיגה וגם כשאנו כבר נהגים מנוסים שנוסעים מדי יום בכבישי הארץ, אנו מפנטזים על נהיגה ברכב מפואר