6 שאלות שעליכם לשאול לפני השכרת משרד

עד כמה המשרד שאתם עומדים לשכור, אכן מתאים לפעילות העסקית שלכם?

האם הוא בגודל הנכון?

האם בקרבתו קיימים משרדים נוספים שיכולים להוות עבורכם שת"פ?

בואו נדבר על שאלות שיש לשאול לפני השכרת משרדים בכל עיר.

 

האם גודל המשרד מתאים לצרכי עבודתכם?

בין אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב והמרכז, או שמא אתם בחיפושים אחר משרד להשכרה בעיר אחרת, אתם צריכים לשאול את עצמכם מספר שאלות. בעוד שחלק מאיתנו שוכרים משרד מפאת גודלו ונהנים ממרחב עבודה גדול ומכובד, חלק אחר מאיתנו יעדיף לשכור משרד בתל אביב בעקבות הקרבה לשלל נותני השירותים האחרים (משרדים נוספים בקרבת מקום, או אפילו באותו הבניין). אז, האם המשרד אכן גדול מספיק?

 

האם ניתן לייצר שיתופי פעולה עם משרדים בקרבתכם?

במקרים מסוימים, ניתן לייצר שיתופי פעולה בין חברות וארגונים, מה שעשוי להפיק תועלת רבה בהחלט לפעילות העסקית. אם לוקחים את הדוגמה של מרחבי עבודה משותפים, הרי שבמרחבים אלו נוצרים כל הזמן שיתופי פעולה בין חברות שונות. אז, השאלה היא – האם מעניין אתכם ליצור שיתופי פעולה, והאם ישנם משרדים נוספים בקרבת משרדכם, שניתן לייצר מולם את שיתופי הפעולה האלו?

 

האם אתם לוקחים בחשבון התרחבות עסקית עתידית?

האם אתם לוקחים בחשבון כי בעתיד, ייתכן שאתם תצטרכו להרחיב ותרצו להרחיב את פעילות החברה? אם אתם אכן מתכננים הרחבת פעילות עסקית, תמיד יהיה כדאי לשכור משרד גדול יותר מאשר מה שאתם צריכים בפועל כיום.

 

האם מותר לכם לשפץ ולשנות את הנכס השכור?

אם אתם מחפשים אחר משרדים להשכרה בתל אביב, ואפילו מצאתם אחד שעונה על דרישותיכם, אתם צריכים לשאול: האם מותר לשפץ ולבצע בנכס שינויים? אם כן, הרווחתם ואתם יכולים להפוך אותו לבית השני שלכם. אם לא, ייתכן שעדיין הרווחתם משרד בתל אביב שאפילו לא מצריך שיפוץ. בדקו זאת מראש. בכל מקרה, אתם יכולים להרוויח.

 

האם השכרת משרדים בתל אביב תגביל קבלת רישיון לעסק?

אם אתם עומדים לשכור משרד בתל אביב, או בכל עיר אחרת בארץ, אתם צריכים לוודא כי המשרד עונה על הדרישות של קבלת רישיון לעסק שלכם. בין אם אתם מוכרים מזון, או עוסקים בשירותים דיגיטליים, יהיה מומלץ כמובן לבדוק זאת מראש ולפני השכרת המשרד.

 

האם השכרת משרד בת"א כרוכה בעלויות נוספות?

בין אם מדובר בעלויות של ועד בית, אחזקת מבנים או כל עלות נוספת אחרת, יהיה מומלץ לבדוק זאת מראש. במקרים מסוימים, אנשים מוצאים את עצמם משלמים אלפי שקלים על אחזקה של מבנים וגם ועש בית, ארנונה גבוהה ועוד.

והכי חשוב, בצעו השוואות מחירים, ותוודאו שאתם אכן נהנים ממחירים אטרקטיביים על אותם משרדים להשכרה בתל אביב. בהצלחה!

 

שאלות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פטיש מעץ
עריכת דין
מה היא תביעת נזקי מים ומתי נגיש אותה?

נזקי מים הם בעיה שעלולה לפגוע בכל בעל בית, בכל עת. בין אם זה בגלל אסון טבע, צנרת שבור, גג דולף או אסלה שעולה על גדותיה, ההשלכות עלולות להיות קשות.

השכרת משרדים
כללי
מה חשוב לזכור כששוכרים משרד?

השכרה של משרד, בשונה מהשכרה של דירה או מחסן מצריכה היכרות עם כמה עניינים חשובים שצריך לזכור אותם. מקרה שאירע לפני כמה ימים במשרד שנמצא לידנו, גרם לנו להבין שיש

מציאת חסכון אבוד הר הכסף
כללי
הר הכסף – מאתרים לכם חסכונות

ברור לכם שעשיתם חיסכון מסוים לפני יותר מעשרים שנה? הזמן חלף ובזמן הזה איבדתם כל קשר אל הכסף המדובר? אם כך, אתם לא צריכים להרגיש אשמים או חריגים, כי האמת

קופת חיסכון
הלוואות
איזו הלוואה כדאי לקחת למימון פרויקט נדל"ן?

תרשו לנו לעניין אתכם בשני נתונים מרתקים: 1.רכישת דירה היא העסקה הכלכלית הגדולה ביותר של משפחה ממוצעת. 2.דירה היא הנכס העיקרי ביותר של משפחה ממוצעת: דירה ממוצעת מוערכת ב-1.6-1.8 מיליון