אילו פרטים חובה לברר על חברת נדל"ן לפני סגירת עסקה

כשאנחנו מעוניינים לשים את הנדל"ן שלנו בידיים טובות, אין כמו חברת נדל"ן טובה שאפשר לסמוך עליה שתדאג לכל מה שקשור בנכס.

בין אם מדובר על פרויקטים של תמ"א, או על בניית מבנים מאפס, חברת נדל"ן תוכל לדאוג לכל מה שקשור בבירוקרטיה וכמובן גם בהליך עצמו.

אבל רגע לפני שאתם חותמים על החוזה, חשוב להבין אילו פרטים חובה לברר על חברת נדל"ן לפני סגירת עסקה.

אז מוכנים? בואו נבדוק ביחד על מה אסור לכם לוותר בשום פנים ואופן בבחירת חברת נדל"ן.

 

פרויקטים קודמים יוכלו להעיד על טיבה של חברת נדל"ן

חברת נדל"ן שמכבדת את עצמה היא חברה שתחזיק באתר אינטרנט שיפרט על כל הפרויקטים הקודמים שהיא לקחה בהם חלק. בין אם מדובר על פרויקטים של בנייני משרדים, בנייני מגורים, מרכזי קניות מסחריים ועוד – חברת נדל"ן יכולה לפרט על כל פרויקט ופרויקט בהרחבה באתר האינטרנט שלה.

כמובן שהיום גם הרשתות החברתיות תופסות חלק נכבד מהעניין הזה, והן יכולות לעזור לכל חברת נדל"ן להציג את הפרויקטים הקודמים והנוכחיים שלה בצורה הרבה יותר ישירה ובתקשורת שוטפת עם הלקוחות הפוטנציאלים הבאים שלה.

 

מקצועיות במקום הראשון

ניסיון זה לא מספיק, ומעבר לניסיון יש צורך גם בהוכחות בשטח. כדי לבחור חברת נדל"ן בראש שקט, אתם חייבים להבטיח לעצמכם שמדובר על חברה שיודעת בדיוק מה היא עושה, והיא עושה את זה על הצד הטוב ביותר. בקשו לרדת לעומק פרטי הפרויקטים הקיימים של החברה, דרשו תשובות והכי חשוב – אל תישארו עם שום סימן שאלה בבטן. ברגע שתדעו שחברת נדל"ן היא מקצועית מספיק, כל הפרויקט המשותף יעבוד בצורה הרבה יותר חקלה ובטיחותית.

 

שירות, שירות ועוד פעם שירות

השירות של חברת נדל"ן הוא לא פחות קריטי מהמקצועיות והניסיון שלה. ברגע שחברת נדל"ן נכנסת להליכי עבודה, היא צריכה להיות כזו ששומרת על שיתוף פעולה מלא בינה לביניכם, משקפת לכם את ההליכים השונים שהיא נמצאת בהם, ושומרת על כנות גם ברגעים שעלולים להיות בעייתיים יותר. בנוסף, כל פרויקט צריך להיעשות תוך אדיבות, סבלנות והקשבה, ותכונות כאלו שחסרות אצל חברת נדל"ן עלולות להעיד על חברת נדל"ן שהעבודה איתה עומדת להיות בעייתית מאוד.

 

תחושת בטן – אפשר לתת לה מקום, אבל אסור לתת לה להוביל

להבדיל מתחומים אחרים, שבהם אפשר "להרגיש" שאתם עושים את הצעד הנכון, בחירה בחברת נדל"ן לא יכולה בשום אופן להסתמך אך ורק על תחושות הבטן. בתחום הבניין אין ברירה אלא להסתמך, בין היתר, גם על אסמכתאות והוכחות קיימות, ולכן אל תתנו לאינטואיציות לבלבל אתכם. שקללו את כל הנתונים ביחד, ותוכלו להבטיח שאתם עושים בחירה נכונה שתוביל אתכם לעבר תוצאות לא פחות ממדהימות.

 

לחיצת יד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שעון מטבעות וכסף
משכנתאות
סיבות לבצע משכון לדירה

כשברשותכם יש נכס (חנות /דירה וכו') קיימת עבורכם אופציה למשכן אותו לבנק ובתמורה לכך, תוכלו לקבל משכנתא בשווי של עד 50% מעלות הנכס. פעולה זו נקראת למעשה מינוף נכסים והיא

שיווק באינטרנט
כללי
שיווק באינטרנט – מדריך למתחילים

בעולם של היום לאינטרנט יש מקום רב בחיים שלנו וההשפעה שלו היא עצומה. לכן, גם אם אתם בעלי עסק, בכל תחום שהוא, עבודת השיווק באינטרנט היא חלק בלתי נפרד מהצלחת