איך בוחרים פוליסת ביטוח לנסיעה ארוכה לחו"ל?

כאשר טסים לחו"ל, ביטוח הבריאות הממלכתי לא תקף בחו"ל וכך, אזרח ישראלי שלא ביטח את עצמו בביטוח נסיעות לפני הטיסה, עלול למצוא את עצמו משלם סכומים גבוהים רק כדי לבקר רופא בחו"ל. כדי להימנע מכך, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. גם כאשר מדובר בטיול ארוך ואתם לא יודעים את זמן חזרתכם.

 

מה חשוב לבדוק ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל?

באופן כללי, כאשר טסים נסיעה קצרה וממוקדת לחו"ל, יודעים את יעד הנסיעה ויודעים את תוכנה. מהן הפעילויות המתוכננות וממילא גם יודעים להיערך אליהן מבחינת ביטוח. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח הכולל ביטוח בריאות בזמן השהייה בחו"ל, אך אליו ניתן להוסיף תוספות ביטוח כמו ביטוח כבודה המכסה נזקים שנגרמו למטען הנלווה לנוסע. ניתן להוסיף מגוון כיסויים ביטוחיים אותם מוסיפים בהתאם ליעדי הנסיעה ולאופי הפעילות הצפויה.

בכללי, בכל נסיעה לחו"ל, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ואז הנקודות שיבדקו הן:

  • תקופת הנסיעה – מחיר הפרמיה יקבע על פיה, כמו גם תקופת הביטוח
  • מטרת הנסיעה  – נסיעה למטרת השתתפות בתחרות ספורט לדוגמא, תצריך מהמבוטח ביטוח ספורט אתגרי.
  • יעד הטיסה – כאשר הנסיעה היא למספר יעדים ואין תכנון מסודר, הביטוח יעלה יקר יותר. בפרט כאשר יעד הנסיעה הוא פראי ומסוכן לשהייה…

איך בוחרים פוליסת ביטוח לנסיעה ארוכה לחו"ל?

איזה ביטוח נסיעות לרכוש לפני טיול ארוך?

כאשר מדובר בטיול ארוך בן למעלה משלושים יום, חשוב לבדוק את תקופת הנסיעה, מטרתה ויעדיה ככל הניתן. וכך, להתאים את הביטוח אליהם. הבעיה היא שמחיר ביטוחים כאלו הוא יקר יותר בגלל השהות הממושכת. לא תמיד המבוטח יודע את אופי הפעילויות המתוכננות לטיסה וכך הוא עלול לבטח את עצמו בצורה לא מספקת.

במקרים כאלו ההמלצה היא לחפש ביטוח נסיעות לחו"ל ייעודי לתרמילאים (כן, יש דבר כזה). ביטוח זה יציע מגוון כיסויים במחיר נוח למטייל טיול ארוך.

 

מה חשוב לבדוק בבחירת ביטוח?

בסופו של דבר, חשוב לבדוק מספר נקודות ברכישת ביטוח, יחד עם זאת, אל תבדקו רק את המחיר ותשכחו את יתר הנתונים. לכל דבר חשוב גם פרופורציה….

  • מחיר הפרמיה – כמו שציינו כאן, מחיר הפרמיה משתנה בהתאם לנתוני הנסיעה ותקופתה.
  • הכיסוי הביטוחי הניתן – חשוב מאוד לבדוק מה הביטוח כולל, האם הוא מכסה כל מקרה, מה הוא לא יכסה וכן הלאה…
  • שירותיות החברה המבטחת – פנו אל חברת ביטוח שתתן לכם שירות במקרה ביטוחי. ולא חברה שתצטרכו להילחם על הזכויות המגיעות לכם. בדקו איזו חברה מציעה את השירות הנוח והיעיל ביותר עבורכם.
  • האם יש צורך בהרחבות מסוימות. לא כל ביטוח יכלול את הכיסויים הנלווים בהם אתם מעוניינים (כמו ביטוח כבודה, ביטוח ספורט אתגרי וכן הלאה). לפני הרכישה חשוב לוודא שהביטוח עונה לצרכים שלכם ואם קיימות החרגות או הרחבות נדרשות – לבצע אותן.
  • איך בוחרים פוליסת ביטוח לנסיעה ארוכה לחו"ל?
תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם