עושים סוף לקרינה: כך תפטרו את בעיות הקרינה

אם אתם מתגוררים באזור עם קרינה בעייתית ישנם מספר דברים שעליכם לעשות על מנת לוודא שאתם ממגנים את עצמכם והיקרים לכם מכל. אם אזור המגורים שלכם סובל מבעיות קרינה עקב סמיכות לעמודי מתח חשמלי, מפעלים ועוד. עליכם לפנות אל חברה שתוכל לעזור לכם להתמודד ולפטור את בעיות הקרינה.

 

על קרינה מעמודי חשמל

קרינה אלקטרומגנטית (EMR) מורכבת מגלים של אנרגיה חשמלית ומגנטית הנעים יחד בחלל. דוגמה לקרינה אלקטרומגנטית היא האור הנראה. קרינה אלקטרומגנטית יכולה לנוע בין תדר נמוך לגבוה, הנמדד בהרץ, ויכול לנוע בין אנרגיה נמוכה לגבוהה, הנמדדת בוולט אלקטרוני. אורך גל, מונח נוסף הקשור לקרינה אלקטרומגנטית, הוא המרחק משיא גל אחד למשנהו.

ישנם שני סוגים כלליים של קרינה אלקטרומגנטית: קרינה מייננת וקרינה בלתי מייננת. קרינה מייננת חזקה מספיק כדי להפיל אלקטרונים ממסלולם סביב אטום. תהליך זה נקרא יינון והוא יכול להזיק לתאי הגוף. המקרים של קרינה בלתי מייננת, יש מספיק אנרגיה להזיז אטומים במולקולה ולגרום להם לרטוט, מה שגורם לאטום להתחמם, אבל לא מספיק כדי להסיר את האלקטרונים מהאטומים.

עמודי חשמל

רמות קרינה ליד עמודי חשמל

העובדה המטרידה לגבי שדות חשמליים ומגנטיים המופקים על ידי קווי מתח היא שהם מיוצרים הן על ידי קווי תמסורת גדולים יותר (שחולשים על מרחקים עצומים ברחבי הארץ) והן על ידי קווים מקומיים. קווים מקומיים אלה מתפתלים בשכונות וברוחב ערים, לוקחים כוח לכולם אך גם חושפים את כולם לקרינה מסוכנת בתהליך.

יאיי לנוחות מודרנית, נכון? ובכל זאת, קווי ההולכה במתח גבוה (אלה המחוברים למגדלי מתכת) מוציאים את השדות המגנטיים החזקים ביותר. באשר לקווים מקומיים (כאלה המותקנות על עמודי עץ), החשיפה הגדולה ביותר היא לבתים ליד קופסת שנאים, שכן זהו הרכז שאליו מתחברים כל קווי החשמל בשכונה או ברחוב.

למרבה הצער, לא ניתן לחסום לחלוטין את השדות המגנטיים שמייצרים קווי מתח והגנה על משפחה מהשדות המזיקים הללו עשויה להיות יקרה. אבל עדיין יש חדשות טובות: ישנם צעדים שאתם יכולים לנקוט ואפשרויות שיש לבעלי בתים להגן על משפחותיהם ולהגן על עצמם – מבלי לשבור את הכיס.

 

מה אתם יכולים לעשות ?

אם אתם מודאגים לגבי סיכונים בריאותיים אפשריים מקרינה באיזור מגוריכם או עבודתכם, אתם יכולים:- להגדיל את המרחק ביניכם לבין המקור. ככל שהמרחק בינך לבין מקור הקרינה גדול יותר, כך החשיפה שלכם נמוכה יותר.
– הגבילו את הזמן שאתם מבלים סביב המקור לקרינה. ככל שתבלu פחות זמן ליד מקור הקרינה, כך החשיפה שלכם תהיה נמוכה יותר.

– צרו קשר עם חברה מוסמכת לטיפול בקרינה. כאשר אנחנו מדברים על טיפול בקרינה אתם חייבים להכניס לתמונה אנשי מקצוע. אנשי ונשות מקצוע כמו פיסיקאים ומהנדסים, שיוכלו לספק לכם את המידע והליווי הדרושים.

לשים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטבעות
טיפים פיננסים
איך עושים עסקת קומבינציה בצורה נכונה

לאחרונה נדמה שכולם מסביב מדברים על עסקת קומבינציה ללא הפסק. אנו מודים שלמרות שיש לנו היכרות עם התחום, אנחנו לא יודעים בוודאות איך עושים עסקה שכזו באופן הנכון. שכן, מדובר

נדל"ן
מה זה טופס 4 ואיך משיגים אותו

בשעה טובה אתם בונים בית? דירה? או שאולי אתם קבלנים שבונים עכשיו את הבית הראשון בחייהם? אם כך, ברור שכבר יצא לכם לשמוע על טופס 4. מדובר על טופס שרבים

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי
נקודת מפנה – ייעוץ עסקי ליזמי סטארטאפ

בעולם שבו החדשנות הטכנולוגית מתקדמת בקצב מסחרר והגלובליזציה משנה את מפת התחרות  העסקית, יזמים של חברות סטארט אפ נתקלים באתגרים המצריכים יכולת הסתגלות גבוהה וחדשנות מתמדת. אם פעם הספיק רעיון

לחיצת יד
טיפים פיננסים
איך לחסוך כסף בעסק בצורה ירוקה

עסקים ירוקים אינם עושים חסד רק עם הסביבה, אלא בראש ובראשונה הם עושים חסד עם עצמם – מתנהלים בצורה יעילה וחסכונית הרבה יותר ומרוויחים המון כסף. שני תחומים מדוברים רבות