3 סעיפים שחשוב לשים אליהם לב כשאתם עושים ביטוח לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל עשוי להישמע לרבים מכם כעניין מורכב. אבל האמת היא, שהדבר אינו נכון. שכן, כל מה שדרוש לכם כדי להכיר את התחום זה ידע בסיסי אודות הסעיפים החשובים ביותר שאתם צפויים לראות ברגעים שבהם תתעניינו בסגירת ביטוח. במדריך הנוכחי אנו נציין בפניכם את כל הפרטים אודות 3 הסעיפים הללו, כך שתוכלו לדעת למה עליכם לשים לב. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי מדריך זה

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שקיבלנו סיוע מאנשים שטסים באופן קבוע לחו"ל. מדובר באנשי עסקים, רווקים וגם משפחות שמרבים לצאת מהארץ. אם אתם תוהים כמה פעמים הם יוצאים מהארץ במהלך שנה קלנדרית, אז נציין בפניכם שכולם יצאו מהארץ עד כה מעל ל – 3 פעמים.

כך שיש להם ידע מעמיק בכל הנוגע לביטוח ולסעיפים שצריך להכיר. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת טסים לחו"ל וביקשנו לקבל פניות מיודעי דבר. זו ההזדמנות להודות להם על הסיוע. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להוביל למודעות רחבה בנושא.

 

תכירו את הסעיף ה – 1 שחשוב לשים לב אליו כשאתם עושים ביטוח לחו"ל: סעיף האיתור והחילוץ

רגע לפני שתיגשו אל הרשת כדי למצוא ביטוח נסיעות עם ביטוחו"ל בקליק, אתם צריכים להכיר את הסעיף שנוגע לאפשרות של איתור וחילוץ. מדובר בסעיף שנוגע בעיקר למצבים שבהם אובד הקשר עם המבוטח בעקבות תאונה או טיול במקום מרוחק. במצב שכזה, תוכלו להפעיל את הביטוח ולקבל חילוץ שיאסוף אתכם אל מקום בטוח במהלך הטיול שלכם בחו"ל.

 

תכירו את הסעיף ה – 2 שחשוב לשים לב אליו כשאתם עושים ביטוח לחו"ל: סעיף חבות כלפי צד ג'

סביר להניח ששמעתם על הסעיף הנוכחי לא מעט. שכן, הוא סעיף חשוב ביותר שכל אחד צריך להוסיף את הפוליסה שלו. זהו בעצם ביטוח כללי שמאפשר לכם לדעת שאם חלילה צד ג' ייפגע מכם באופן כלשהו, אתם לא תצטרכו לשלם על כך. הפגיעה עשויה לבוא לידי ביטוי בכל מיני מצבים שונים, למשל:

  • בעת תאונה עם הרכב
  • בעת שהייה במלון ועוד

 

תכירו את הסעיף ה – 3 שחשוב לשים לב אליו כשאתם עושים ביטוח לחו"ל: סעיף לביטול או קיצור נסיעה

הסעיף שנאמר לנו עליו לא מעט הוא זה שנוגע לביטול או קיצור הנסיעה. סעיף זה מאפשר לכם לקבל החזר במידה והנסיעה שלכם תבוטל או תקוצר בעקבות בעיה רפואית או משפטית שנוגעת אליכם באופן ישיר או אל קרוב משפחה שלכם מדרגה ראשונה. מדובר בסעיף שלא כולם מכירים וראוי שאתם, תכירו אותו מקרוב.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 3 הסעיפים שחשוב לשים לב אליהם. נאחל לכם שתוסיפו אותם לפוליסה ותחזרו בבטחה.

ביטוח נסיעות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מספר וירטואלי לעסקים
עסקים
חיים ב – 2050: הכירו את המספר הוירטואלי לעסקים!

הכירו את המספר הוירטואלי לעסקים, ככל שעסקים ממשיכים להסתגל לעידן הדיגיטלי, חיוני להתעדכן בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי להישאר לפני המתחרים. אחד המרכיבים המרכזיים לכך הוא הטמעת מערכת מספרים וירטואלית לעסקים.

טיפים פיננסים
החזרי מס אפשר לקבל גם אם חלפו כבר כמה שנים

לשלם מיסים גבוהים זה מסוג אותם הדברים שכולנו מתמודדים איתם, כי מי לא מצא את עצמו מתלונן על העניין הזה? עם זאת, חשוב לדעת שלמרות שאנחנו רגילים לגובה המיסים כאן,