הוצאה או מציאה – עורך דין תחבורה שיסדר אותכם

כבישי ישראל מלאים בכלי רכב ונהגים. נכון לסוף שנת 2018, כ- 4.5 מיליון אזרחי ישראל בעלי רישיון נהיגה. עקב עלייה הקבועה בשיעור כלי הרכב ונהגים, המשטרה מתגברת את הרמה והכמות של האכיפה גם כן. בכל יום המשטרה אוכפת אלפי עבירות תנועה, מהקטנה ועד הגדולה, מנסיעה ללא חוגרת בטיחות ועד נסיעה תחת השפעות סמים.

כמו רוב נהגי ישראל, גם אני ואתם יכולים למצוא עצמנו מעורבים בעבירת תנועה, לפעמים מבלי לשים לב. כאשר אנו מעורבים בעבירת תנועה, ישנם פעמים בהם יעזור לנו להיוועץ עם עורך דין תעבורה ולקבל את שירותיו, שירותיו של עורך הדין יכולים לחסוך לנו כסף ועוגמת נפש. במאמר זה אנו נרחיב על מהו תפקידו של עורך דין התעבורה, איזה שירותים הוא מציע וכיצד הם עוזרים לנו.

 

מהו תפקידו של עורך דין תעבורה?

עורך דין תעבורה, בדיוק כמו שניחשתם משם המקצוע, מתמחה בכל תחום התעבורה ומתוקף תפקידו מודע לכל חוק וחוק מדיני התעבורה, לכל תקנה ופסיקה, וכן גם דיני ראיות וסדרי דין שנתנו בבית המשפט לתעבורה. לפעמים, אנו בטוחים שבצענו את העבירה בדיוק כמו שהשוטר שתפס אותנו טוען ובראשנו אנו מבינים שנקבל את מלוא העונש על אותה העבירה. אך עורך דין תעבורה לאחר עיון בחומרי החקירה או בדו"ח יגלה כי לא עברנו עבירה כלל ואם עברנו, יפחית את חומרתם באופן משמעותי. הקלה בעבירה תוביל להקלה בעונש, הקלה בעונש יכולה להתבטאות גם כלכלית וגם בחיסכון בעוגמת נפש, כך נוכל לחסוך דוחות ושלילות רישיון.

עם עורך דין תעבורה ניתן להיעזר בכל עבירה ועניין הקשור לתחום, מבין שירותיו של עורך דין תעבורה:

  1. טיפול בדוחות עם נקודות, הפחתתם ואף ביטולם.
  2. טיפול בשלילת רישיון מסיבות שונות: שלילה ממשרד הרישוי כתוצאה מנקודות, שלילה מנהלית שניתנה על ידי קצין משטרה, שלילת רישיון עקב מצב רפואי ועוד.
  3. טיפול והפחתת עונש על דוחות כגון: מהירות, שימוש בנייד ונסיעה ללא חגורת בטיחות.
  4. עזרה וטיפול בעבירת נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים.

 

לסיכום, עורך דין תעבורה ככל הנראה יהיה רלוונטי כמעט לכל נהגי מדינת ישראל בזמן כלשהו, העבירה לא חייבת להיות חמורה מאוד כדי שנקבל עונש יקר ובעל השלכות לטווח ארוך. לכן, השירותים שאותם מציע עורך דין תעבורה הם ללא ספק מציאה. עורך דין תעבורה יכול בעזרת טיפול וראיית הפרטים נכון, להפחית לנו משמעותית את העונש ואף לבטלו לחלוטין.

 

פטיש

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דולרים
עסקים
האם צריך הון עצמי כדי לפתוח עסק?

לאנשים רבים יש את החלום להקים עסק פרטי, אך לא לכולם יש את ההון העצמי או הגב הכלכלי הדרושים לכך. האם זה אומר שללא הון עצמי אי אפשר להקים עסק?

התפתחות אישית
טיפים פיננסים
איפה לקבל את הכלים להתנהלות נכונה עם כסף?

התנהלות נכונה עם כסף היא לא דבר שבא בטבעיות ובקלות. לעיתים, גם אם אנחנו חושבים שאנחנו מתנהלי נכון, יתכן שבאמצעות כלים טובים יותר נתנהל טוב יותר ויעיל יותר. מאחר שכים

משכנתא חוץ בנקאית_ דרישות וקריטריונים לזכאות
משכנתאות
משכנתא חוץ בנקאית: דרישות וקריטריונים לזכאות

בשנים האחרונות, משכנתאות חוץ בנקאיות צברו פופולריות כאפשרות מימון נפוצה ומומלצת. כפי שהשם מרמז, משכנתאות חוץ בנקאיות הן הלוואות הניתנות על ידי גופים שאינם בנקים. הלוואות אלו מציעות תנאים גמישים