עבירות מיסים – איך תבחרו את בעל המקצוע שהכי יוכל לעזור?

ברגע שקיים חשש, לנחיצות שירותיו של בעל מקצוע בתחום עבירות מיסים, חשוב לחפש עורך דין המתמחה בתחום זה, ומכיר את התחום לעומק. החיפוש יכול להיערך דרך גוגל או הרשתות החברתיות, וכדאי גם לקבל המלצות מחברים או מכרים, המבוססות על ניסיונם, מול עו"ד כזה.

 

בדיקת משרד העו"ד

לאחר הסקר האינטרנטי, והעלאת מספר שמות של עו"ד בתחום המיסים, חשוב לבדוק כי עו"ד הפוטנציאלים כגון עורך דין דני אורדן, מטפלים במקרים הדומים למקרה שלכם, ובמגוון היבטים של מיסוי. במקרים של עבירות מס הכנסה או מע"מ, עבירות צווארון לבן, או נושאים הקשורים למכס ורגולציה.

בנוסף, גם במקרים של הליכים הקשורים לגילוי מרצון ועבירות כלכליות, הליכי הגשת השגות על שומת מס הכנסה, וכן משפט בינלאומי ובמיוחד מיסוי בן לאומי.

חשוב לבדוק שהמשרד, גם יכול להעניק מענה, בכל סוגיות המס, לרבות במישור האזרחי והפלילי, כיוון שלעבירות מס יכולות להיות השפעות פליליות, במיוחד אם נדרש משא ומתן להשגת הסדר – לטובת הלקוח.

 

רזומה המשרד

מומלץ לבחון לעומק את הרזומה של המשרד, האם ליווה השקעות בארץ ובחו"ל, היה נוכח בדיונים רבים, צבר ניסיון רב בתחום המשפט הפלילי והבינלאומי ועוד. עולם דיני המיסים הוא מסועף ומורכב, וחשוב לבדוק גם את אחוזי ההצלחה, של עו"ד שבחרתם בתחום.

 

השוואה בין מספר עורכי דין

כדאי לערוך השוואה בין עו"ד שמצאתם, בעזרת שיחת טלפון קצרה. בשיחה עם עו"ד, כדאי לשים לב לזמינות שלו, לשירותים שהוא מציע ולאופן פעולתו.

כדאי לשאול אותו על תהליך העבודה, ולוודא שהוא מתנהל באופן מסודר ומאורגן, ומקפיד לדווח לכם על כל התפתחות.

חשוב גם לבדוק את ניסיונו של עו"ד, ובקיאותו בהתמודדות מול הרשויות השונות. אל תתפתו לבחור עו"ד, רק על סמך שכר טרחה נמוך.

 

משרד גדול ומוכר או קטן ומשפחתי

חשוב לדעת כי לעיתים, במשרדים גדולים, מעבירים את הטיפול בעבודה הטכנית למתמחים, לעומת זאת במשרד קטן, הטיפול נעשה על ידי עו"ד, מההתחלה ועד הסוף.

במשרד גדול יש גם יותר חלוקה בנטל, ובריבוי המשימות, ובמשרד קטן ישנה זמינות רבה יותר, ויחס אישי.

 

חיבור אישי

חשוב שעו"ד המלווה אתכם לאורך הדרך, יהיה אדם שיש לכם חיבור אתו, ושאתם מרגישים כי ניתן לסמוך עליו. כדאי גם לבדוק מהי זמינותו של עו"ד למענה, לשאלות שעולות לכם בתחום המשפטי. בנוסף, חשוב להיזהר מעו"ד, המנסה לצייר את המציאות בצורה חיובית מידי, ומטעה אתכם.

 

לסיכום

בבחירת עו"ד לעבירות מס, חשוב לבדוק שהתמחותו של העו"ד, היא בתחום המיסים, שהוא יכול לתת מענה, במגוון היבטים של מיסים, ושיש לו רזומה בתחום. חשוב להשוות בין מספר עו"ד, ולבדוק אם אופן עבודתם יסודי ושקוף, וכמובן את החיבור האישי ביניכם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לחיצת יד
טיפים פיננסים
איך לחסוך כסף בעסק בצורה ירוקה

עסקים ירוקים אינם עושים חסד רק עם הסביבה, אלא בראש ובראשונה הם עושים חסד עם עצמם – מתנהלים בצורה יעילה וחסכונית הרבה יותר ומרוויחים המון כסף. שני תחומים מדוברים רבות

חברה מוגבלת
טיפים פיננסים
מה כרוך בפתיחת חברה בע"מ?

חברה בע"מ היא חברה בעירבון מוגבל. לפני פתיחת חברה כזו, חשוב שתכירו היטב את הכרוך בפתיחת חברה כזו. כי כמו כל דבר, יש לפתיחה כזו, גם חסרונות וגם יתרונות. כאן