כשיש בלאגן המדינה מרוויחה ואתם מפסידים, איך עושים סדר בתיק הביטוח?

כמעט אף אחד לא יודע בדיוק מה קורה בתיק הביטוח שלו, על איזה סוגים הוא משלמים והאם הוא משלם על מקרי ביטוח כפולים.

גם אם זה נשמע כמו "כאב ראש" ואתם מעדיפים להימנע מכך, סדר בתיק הביטוח זה דבר הכרחי וחשוב.

יש דרכים שונות לטפל בנושא זה, ונפרט את כולן במאמר הזה, בתקווה שנוכל לעזור לכם.

 

כפל ביטוחי

התופעה שבגללה רוב האנשים מפסידים כסף רב היא כפל ביטוחי. זהו מצב שנוצר כאשר אדם רוכש שני ביטוחים שונים שמכסים את אותו מקרה ביטוח, אך כאשר מעוניין לתבוע את הביטוח בנוגע למקרה זה, יכול לתבוע רק פוליסה אחת. נשמע מופרך? יש סיכוי שגם אתם בעלי כפל ביטוחי, שכן זוהי תופעה נפוצה במיוחד.

התופעה שכיחה ביותר בביטוחי בריאות. ישנם ביטוחי בריאות רבים ומגוונים, וקיימת גם חובה לביטוח בריאות ממלכתי. במידה ואדם מעוניין גם להוסיף ביטוח בריאות משלים של אחת מקופות החולים, או ביטוח בריאות פרטי, הוא כבר מסתכן בכפל ביטוחי. כך נוצר מצב שהמדינה וחברות הביטוח מרוויחות כסף על חשבון "האזרח הקטן", מצב לא הוגן שכדאי להימנע ממנו.

 

איך לעשות סדר בתיק הביטוח?

ישנן מספר דרכים שונות לעשות סדר בתיק הביטוח, בין אם זה על ידי אתר "הר הביטוח" שמופעל ביוזמת המדינה, או באמצעות ייעוץ מסוכן ביטוח. הדרכים השונות מתאימות לאנשים שונים, נפרט עליהן כדי שתוכלו לבחור את הדרך שמתאימה ביותר עבורכם.

הר הביטוח

זהו אתר אינטרנט שהוקם ביוזמת המדינה ומופעל כעת בפיקוח שלה, באמצעותו ניתן לקבל פירוט של כל נתוני הביטוח עבור כל אזרח במדינה. כל מה שנדרש מכם בשימוש באתר הוא לספק את הפרטים המזהים שלכם, ותקבלו ישירות רשימה של כל הביטוחים שעל שמכם. כל סוגי הביטוחים שרכשתם, שהינם עדיין בתוקף, יופיעו ברשימה, בין אם זה ביטוח תכולה, ביטוח בריאות, ביטוח רכב וכו'.  תוכלו להשוות בין הביטוחים השונים שלכם, לאתר את הכפל הביטוחי, וכך למצוא כיצד לחסוך את הכסף.

 

ייעוץ מסוכן ביטוח

אתר הר הביטוח אכן מספק את כל המידע הדרוש, אך לא כל אדם יודע לנתח את נתוני הביטוח כפי שמופיעים באתר, ובמקרה כזה מומלץ להתייעץ עם סוכן ביטוח. כמובן שכדאי לבחור בסוכן אמין, מקצועי ומיומן, שתסמכו עליו כי הוא מעוניין בטובתכם, ובחיסכון הכסף עבורכם. בדיקה מקצועית בידי סוכן ביטוח תוכל לחסוך לכם זמן רב שתבזבזו בניסיון להבין את נתוני הביטוח המורכבים. הסוכן יזהה את מקרי הכפל הביטוחי או פוליסת ביטוח שהינה יקרה מדי, ויוכל להציע לכם אלטרנטיבות מתאימות.

לסיכום, סדר בתיק הביטוח הוא דבר הכרחי עבור כל אזרח במדינה. כך תוכלו לדעת שאינכם מפסידים כסף, ושאף אחד לא עושה עליכם רווח בצורה לא מוצדקת.

 

כסף ומכונית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לחיצת יד
השקעות
דירה באשדוד – למה זו השקעה מצוינת לצעירים  

אין ספק שבארץ תחום ההשקעה הבטוח והפופולרי ביותר הינו השקעה בנדל"ן. עם אוכלוסיה שגדלה וביקוש אדיר לנכסי מגורים, קשה מאוד לטעות עם השקעה כזאת. אם כי צריך להחליט נכון, איפה

למה צריך לעשות ביטוח דירה
ביטוחים
למה צריך לעשות ביטוח דירה?

אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו עם פיצוץ בצנרת הצריך תיקון מידי ועלות התיקון מגיעה לעשרות אלפי שקלים… אבל כשקורה דבר כזה, כמה מרגיעה העובדה שיש ביטוח דירה שיכסה

עריכת הסכם ממון
עריכת דין
5 דברים שחשוב שתדעו לפני עריכת הסכם ממון

עריכת הסכם ממון היא שלב חשוב בהיבטים שונים של החיים, בין אם זה הסכם ממון זוגי, הסכם שותפות עסקית או הסכם הלוואה. הסכמים אלו הם מסמכים מחייבים משפטית המספקים בהירות

מאיץ אופנוע
כללי
מה זה בוסטר לאופנוע?

מכירים את זה שאתם קמים בבוקר חורפי וקר, מגיעים לאופנוע, פותחים את המנעול, שמים קסדה ומנסים להתניע אבל המצבר כנראה לא מספיק חזק? זה קרה כמעט לכל רוכב אופנוע וזה