ניהול חניון משרדים – 3 דברים שחשוב להכיר לפני שמתחילים

אין זה משנה אן מדובר בחניון עבור נופשים בבית מלון, או אורחים המגיעים לפגישות וכנסים, או חניון משרדים המגיעים אליו אלפי עובדים ביום. לחניון יש תפקיד חשוב מאוד ומשמעותי בחוויה של הלקוחות המגיעים אליו.

 

חשיבות החניונים

נושא חניות בבני משרדים הפל בשנים האחרונות מנושא זניח אל נושא שנלווה למקום העבודה שלנו. חניון יכול להיות חלק נפרד מדרישתו שמציבים מקומות עבודה, וחלק מחבילת התנאים בין המעסיק למועסק. אפשר עובדים רבים, תנאי זה יכול להיות אפילו לשנות האם העובד ירצה לעבוד או לעבוד באותה חברה. עם עבודות כבישים רבות והקמת רכבת הקלה, נושא החנייה בבניינים הפך להיות ענף צומח.

 

דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים

 

הפעלת החניונים

דעו שהפעלת חניונים זקוקה למערך מקיף, שלם ומקצועי. המערך צריך לתת פתרונות מקצה לקצה לכל הצרכים של האנשים המשתמשים בחניון. צריך לדאוג בחניון לדברים החשובים כמו: בודקים בטחונים מוסמכים, סדרנים, מפקחי שטח, סיירי ביטחון, איוש החניון 24/7 כל ימות השנה, מוקד בקרה ושליטה, מערך שירות לקוחות ועוד.

 

אחזקה

כמו כל דבר בחיים, חניון צריך אחזקה. חניונים זקוקים לתחזוקה מקצועית, אחראית ושוטפת. תחזוקה ואחזקה היא הבסיס לכל חניון מצליח. הפקדה לאורך זמן תניב בסופו של דבר ביקוש, מכיוון שכל לקוח ירצה להשתמש בחניון מתוחזק. מרגע הקמת החניון, חשוב מאוד לדאוג למערך התחזוקה. זאת עושים באמצעות ניהול של צוותי חברות ניקיון על בסיס קבוע.

חברות הניקיון מבצעות משימות ניקיון יסודיות ומורכבות. בין היתר החברה תשתמש במכונות שטיפה לכל סוגי המשטחים. עבודת תחזוקה אינה מסתיימת אך ורק בחברת הניקיון. אחזקה שוטפת כוללת חשמל, בעיות, תיקון והחזקת מחשוב, אינסטלציה, פרויקט בינוי, תקשורת ועוד.

 

שיתוף פעולה חברת חניונים מנוסה

ניהול חניונים במגדל משרדים יכולה להיות משימה מורכבת, לפחות בהתחלה. לכן כאשר אינם מבינים בתחום בחניונים והניהול מומלץ לפנות לחברה העוסקת בכך להמשך הכוונה. חניוני מאיה הם חברה העוסקת בתפעול וניהול חניונים ומגרשי חנייה. החברה עוסקת בחניונים ומגרשי חניה ברחבי כל הארץ.

וגם בערים עם מצוקת חנייה כמו תל אביב, חיפה ראשון לציון ועוד. החברה עוסקת בכל סוגי החניונים, בין אם במגדל משרדים מרכזיים ומסרחים ובין אם במגרשי חנייה ברחוב. חניוני מאיה הם חברה העוסקת שנים בתחום ובעלי ניסיון רב. תוכלו להיעזר בשירותיהם ברחבי הארץ. החברה קונה ושוכרת עשרות חניונים ברחבי הארץ.

 

לסיכום

לפני שאתם מתחילים לנהל חניון משרדים, יש שלושה דברים חשובים שכדאי וחשוב שתיקחו בחשבון. בכדי שהחניון שלכם יעבוד בצורה מיטבית, הקפידו על הפעלתו בצורה נכונה. דאגו לכל הדברים שחניון משרדים צריך, החל משירות לקוחות, מערכות בקרה, איוש החניון ועוד. דבר נוסף, דאגו לאחזקה של החניון. חניון מקצועי ואיכותי צריך להיות מתוחזק בעזרת חברת ניקיון כל ימות השנה. שיתוף פעולה עם חברת חניונים מנוסה תוכל בהחלט להקל עליכם במשימה.

חניון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מייעצת
ייעוץ עסקי
בעל עסק? אתה חייב ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי הוא אחד הדברים החכמים ביותר שבעלי עסקים צריכים לשלב בעולם העסקי שלהם. אם אתה בעל עסק, חשוב מאוד שתכיר את תכונותיו של היועץ העסקי ותבין שהוא יכול לעזור

הלוואה מקרן הפנסיה - מה זה ומהם היתרונות
הלוואות
הלוואה מקרן הפנסיה – מה זה ומהם היתרונות?

כל אחד מאיתנו ניצב במהלך חייו בפני הצורך לקבל סכום כסף משמעותי במהירות. כל אחד והסיבות שלו. האפשרות של הלוואה מהפנסיה היא אחת האפשרויות הטובות שניתן לקחת. אז מה היא

יד מבנה מבוטח
משכנתאות
מחזור משכנתא

בשנים האחרונות מחזור הפך להיות חלק אינטגרלי מהחיים שלנו. אך בעוד מחזור בקבוקים, ניירות וקופסאות הוא לא קונספט שמעורר בלבול מיותר למה למעשה מתכוונים אותם אנשים אשר מדברים על מחזור

הלוואה בנקאית ראשית
הלוואות
המדריך המלא להלוואה חוץ בנקאית

כמעט כל אחד זקוק להלוואה לפעמים. בין אם מדובר במשכנתא, הלוואה עבור פתיחת עסק חדש או סגירת המינוס – פעמים רבות ישנן הוצאות שההכנסה החודשית פשוט לא מספיקה לכסות וצריך