נדל"ן בתל אביב

עבור האדם הממוצע אין רכישה משמעותית יותר מרכישת דירה.

מדובר בהשקעה כספית גדולה המלווה לרוב בהלוואה הגדולה ביותר שאדם לוקח באופן פרטי אשר תהליך החזרה עשוי לארוך שנים רבות.

באזור המרכז המחירים גבוהים יותר וכך גם המשכנתא שתצטרכו לקחת – אך הרווח גדול יותר שכן המחירים המרכז גדלים באופן מואץ יותר.

מה חובה עליכם לדעת בטרם תתחילו לחפש דירה לרכישה, והיכן משווקות כיום דירות חדשות בתל אביב?

 

רכישת דירה מקבל"ן לעומת רכישת דירה יד שנייה

הדבר הראשון ששמים אליו לב כאשר קונים דירה היא האם מדובר בדירה בפרויקט חדש שנקנית מקבל"ן או בדירה יד שנייה. בשני המקרים ישנם יתרונות וחסרונות ודברים שיש לשים אליהם לב.

היתרון המרכזי של קניית דירה חדשה מקבל"ן הוא שקודם כל – הכל חדש וביכולתכם להגדיר ולקבוע מה יהיה בדירה כחומר ביד היוצר. תוכלו לעצב את המטבח, לערוך שינויים בחדרים ועוד. בנוסף, באופן מפתיע פרויקטים חדשים נוטים להיות זולים יותר מדירות יד שנייה. לעומת זאת, יש שיעדיפו לקנות דירה יד שנייה שכן היא לא דורשת תכנון מקדים, הסביבה כבר קיימת לגמרי והכל נראה מסודר יותר – אך בדירה יד שנייה יש לכם פחות גמישות לשינויים.

 

קונים דירה חדשה? אלה הדברים שיש לשים אליהם לב:

בדקו פרטים ראשוניים:

כיצד הפרויקט ייראה? כמה דירות יהיו בבניין, ומאיזה סוג? כמה זמן ייקח עד סיום הבנייה ותחילת האכלוס? מי אדריכל הפרויקט, היזם והקבלן? כל אלה פרטים טכניים שאתם חייבים לברר וכשאתם מקבלים את שמות מתכנני הפרויקט – חפשו עליהם מידע ברשת.

 

וודאו שהסביבה לטעמכם:

סיירו ברחובות סביב הבניין ושימו לב האם ישנם מפגעים סביבתיים ודברים אחרים שיפריעו לכם. בדקו את מצב מערכות החינוך באזור ואת הקרבה לבניין, בדקו את מחירי הדיור באזור ומגמות השינוי לאורך השנים וכמו כן וודאו האם מתוכננים לקום בקרבת הפרויקט דברים שעשויים להפריע לכם כגון בניין שיחסום את הנוף ועוד.

 

היתר בנייה:

ללא היתר בנייה אסור להתחיל לבנות, לכן חשוב במיוחד לראות את היתר הבנייה ולבדוק שהוא אכן מתייחס לפרויקט ולנכס שאתם מעוניינים לרכוש. במידה ומדובר בהסכם מותנה בקבלת היתר בנייה וודאו שהזמן לקבלת היתר מוגבל ושתוכלו לבטל את ההסכם אם לא יתקבל היתר בזמן.

 

TLVillage – פרויקט בתל אביב

תל אביב היא העיר המבוקשת בישראל – ובצדק. זוהי עיר תוססת ללא הפסקה שלא מפסיקה להתפתח. אחד הפרויקטים המעניינים כיום בתל אביב הוא TLVillage שנבנה על ידי חברת הבנייה צרפתי צבי ובניו. מדובר  על פרויקט בתל אביב המשלב אלמנטים של כפר ועיר: מצד אחד תוכלו ליהנות מכל מה שטוב בתל אביב כעיר המרכזית בישראל, ומצד שני תוכלו ליהנות מסביבה שקטה ומשפחתית.

הפרויקט מגוון ובעל כל המאפיינים ההופכים דירה לבית. בשני מגדלים בני 13 קומות תוכלו לבחור דירות בנות 3, 4 או חמישה חדרים וכן פנטהאוזים יוקרתיים.

 

בית למכירה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נדל"ן
מה זה טופס 4 ואיך משיגים אותו

בשעה טובה אתם בונים בית? דירה? או שאולי אתם קבלנים שבונים עכשיו את הבית הראשון בחייהם? אם כך, ברור שכבר יצא לכם לשמוע על טופס 4. מדובר על טופס שרבים

מקום אחסון
השקעות
השקעה במחסנים לוגיסטיים – מה היתרונות

אם הזמנתם חבילה באינטרנט, וקיבלתם אותה כעבור מספר ימים בודדים בלבד, דעו כי הדבר התאפשר בזכות מרכזים לוגיסטיים מתקדמים. מהו מרכז לוגיסטי והאם נכון להשקיע בסוג נדל"ן זה?   מהו

מאזניים
עריכת דין
איפה אפשר למצוא עורך דין ביטוחי מומלץ?

תביעות ביטוח הן עניין קריטי וחשוב עבור רבים מאזרחי ישראל. מבוטחים שעברו פגיעות בעבודה, ממחלות או מכל סיבה אחרת, זקוקים לכספי הביטוח כדי להצליח להתנהל בצורה הטובה ביותר שיוכלו, לאור

מטבעות
הלוואות
איך לקבל הלוואה כשהחשבון שלך מוגבל

אנחנו שומעים לא פעם על אנשים שחשבון הבנק שלהם הוגבל מסיבות כאלה ואחרות שזקוקים לכסף זמין בהקדם האפשרי. אם מצאתם את עצמכם במצב שכזה או שיש לכם מכרים שנמצאים בסיטואציה