משכנתא לפושטי רגל – מדריך מקיף

פשיטת רגל היא הליך משפטי, המאפשר לאדם או חברה לפרוע את חובותיהם באמצעות תוכנית תשלומים מאושרת על ידי בית המשפט. פשיטת רגל יכולה להיות אירוע מטלטל בחייו של אדם, ויש לה השפעות רבות על היכולת שלו לקבל משכנתא בעתיד. קבלו את המדריך המקיף בנושא משכנתא לפושטי רגל.

 

האם פושט רגל יכול לקבל משכנתא?

התשובה הקצרה היא כן, אך זה לא פשוט. בנקים וגופים פיננסיים אחרים בדרך כלל נמנעים מלתת משכנתאות לפושטי רגל, מכיוון שהם רואים בכך סיכון גבוה. יחד עם זאת, ישנם מקרים שבהם ניתן לקבל משכנתא, אם כי התנאים והריביות עשויים להיות גבוהים יותר.

פשיטת רגל

 

מהם הקריטריונים למשכנתא לפושטי רגל?

התנאים של משכנתא לפושטי רגל משתנים בהתאם לבנק או לגוף הפיננסי המלווה. יחד עם זאת, בדרך כלל הבנקים דורשים דברים מסוימים. ביניהם, השלמת הליך פשיטת רגל ללא כל הפרות. כלומר, פושט רגל חייב להשלים את הליך פשיטת הרגל ללא כל הפרות, כגון אי תשלום תשלומים או אי המצאת מסמכים לבנק.

בנוסף, הוכחת יכולת החזר. פושט רגל חייב להוכיח שהוא מסוגל להחזיר את המשכנתא. הבנק יבחן את הכנסותיו של פושט הרגל, הוצאותיו וכן את היסטוריית האשראי שלו. בנוסף, ביטחונות מספקים. הבנק ידרוש ביטחונות מספקים עבור המשכנתא, כגון נכס מקרקעין.

 

מהן האפשרויות העומדות בפני פושט רגל המעוניין במשכנתא?

פושט רגל המעוניין במשכנתא יכול לנסות למצוא בנק או גוף פיננסי המציע משכנתאות לפושטי רגל.י שנם מספר בנקים וגופים פיננסיים המציעים משכנתאות לפושטי רגל, אך התנאים והריביות עשויים להיות גבוהים יותר. בנוסף, ישנם שירותים כמו, המרכז להבראה פיננסית אשר מסייעים להשיג משכנתא לפושטי רגל ומסורבי משכנתא.

כמו כן, ערב יכול לעזור לפושט רגל לקבל משכנתא, מכיוון שהבנק יהיה מסוגל להסתמך על הכנסותיו של הערב. אפשרות אחרת היא לרכוש נכס במחיר נמוך. רכישת נכס במחיר נמוך יכולה להפוך את המשכנתא לפחות יקרה.

 

טיפים לקבלת משכנתא לפושטי רגל

אם אתם פושטי רגל המעוניינים במשכנתא, הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם:

  • התחילו לתכנן מוקדם – כדאי להתחיל לתכנן את הבקשה למשכנתא כמה שיותר מוקדם. זה יאפשר לכם לקבל את כל המסמכים הדרושים ולבנות תוכנית תשלומים שתהיה מקובלת על הבנק.
  • היו כנים עם הבנק – חשוב להיות כנים עם הבנק לגבי המצב הפיננסי שלכם. הבנק יצטרך לקבל החלטה לגבי הסיכון הכרוך במתן משכנתא עבורכם ולכן חשוב לתת לו את כל המידע הדרוש.
  • השתמשו ביועץ פיננסי – יועץ פיננסי יכול לעזור לכם להכין את הבקשה למשכנתא ולהבין את האפשרויות העומדות בפניכם.

לסיכום, קבלת משכנתא לפושטי רגל היא אתגר מורכב, אך זה אפשרי. עם תוכנית מוקפדת ועבודה קשה או בסיוע של חברה פיננסית, תוכלו להגשים את החלום לרכוש בית.

משכנתא

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיווק פרויקטים למגורים
כללי
מה כרוך בשיווק פרויקטים למגורים?

האם אתo מחפשים למכור את הנכסים שלכם, ולמקסם את המכירות של פרויקט המגורים שלכם? במאמר זה, אנו הולכים לשתף אתכם במה כרוך שיווק מדויקת עבור פרויקטים לפיתוח מגורים המוכרים את

מקום אחסון
השקעות
השקעה במחסנים לוגיסטיים – מה היתרונות

אם הזמנתם חבילה באינטרנט, וקיבלתם אותה כעבור מספר ימים בודדים בלבד, דעו כי הדבר התאפשר בזכות מרכזים לוגיסטיים מתקדמים. מהו מרכז לוגיסטי והאם נכון להשקיע בסוג נדל"ן זה?   מהו

השקעות
השקעות
למה כיום יותר קל לעשות השקעות בדובאי

בטח אם יוצא לכם לקרוא ולראות קצת חדשות, במיוחד אם מדובר בחדשות מהתחום הכלכלי, וודאי ראיתם חברה ישראלית, או איש עסקים מסוים שמתפארים בהשקעה בדובאי. אז למה כל כך הרבה

חברה
ייעוץ עסקי
מי מתמחה בדיני עבודה בחו"ל

בשוק הגלובלי של ימינו אין זה סוד שאם אתם רוצים שהחברה שלכם תישאר רלבנטית עליה להשתלב בזירה הבינלאומית. אחד הנושאים החשובים ביותר לתת עליהם את הדעת בעת התרחבות החברה ופתיחה