מימון משכנתא בעזרת השקעה בנדל"ן

ישראלים רבים נאנקים במאבקם לשלם בהצלחה את תשלום המשכנתא אותה לקחו כדי לרכוש דירה שנייה או ראשונה. רוב האנשים מתמודדים עם הקושי הזה במשך חלק ניכר מחייהם ותוהים האם יש דרך להקל על העול הזה. הזמנות עסקית מעניינת היא מימון משכנתא בעזרת נדלן.

השקעות בנדלן

 

אפיקי השקעה בנדלן בסכום נמוך

ניתן לממן את המשכנתא בעזרת השקעה בנדל"ן מבלי להשקיע סכום כסף גדול מדי. ישנם מספר אפיקים המאפשרים השקעה בסכום של מאות אלפי שקלים בודדים אשר יכולים לייצר תשואות מכובדות למשקיע.

דירות בפריפריה

ניתן לרכוש דירות קטנות בפריפריה בישראל עם הון עצמי של כחצי מליון שקל ומשכנתא בגובה של 25-30 אחוז משווי הנכס. לרוב לדירות מסוג זה יש ביקוש בשוק השכירות וכך ותוך כדי השקעה נמוכה יחסית תוכלו להשיג לעצמכם פיסת נדל"ן שתייצר עבורכם הכנסה חודשית קבועה ותניב תשואה ממוצעת של 3-6 אחוזים.

על אף האמור לעיל, כדאי לזכור כי רכישת דירה והשכרתה דורשת מבעל הדירה להיות זמין לשוכרים על מנת שיוכל לטפל בבעיות שיצוצו בדירה. זהו שיקול משמעותי אותו יש לקחת בחשבון בעת רכישת דירה קטנה להשקעה.

קרן השקעות בנדל"ן

קרנות אלה הן קרנות העוסקות בגיוס הון עצמי עבור יזמים בתחום הנדל"ן בארץ ומחוצה לה.

רובן גובות סכום כניסה מינימלי של 100 אלף שקל. בתחום זה ניתן להגיע לתשואות גבוהות יחסית של 10 עד 20 אחוז בשנה אולם חשוב לזכור שהסיכון בתחום זה גבוהה יותר ביחס לאפיקי השקעה אחרים.

רכישת שטח משרדי

ניתן לרכוש משרד בשטח של כ-50 מטר בסכום של כחצי מליון שקל, השקעה במשרדים יכולה לנפק תשואה שנתית בגובה 8 אחוזים בשנה.

החיסרון בהשקעה מהסוג הזה היא שההיצע בתחום נמוך ושלרוב העסקאות בשוק המשרדים נסגרות בסכומים גבוהים הרבה יותר מה שמוריד את המוטיבציה של המוכרים למכור משרדים בשטח קטן.

רכישת נדל"ן מסחרי קטן

רכישה של חנות אשר יכולה לשמש עסק מכל סוג, נכסים כאלו מאופיינים בכך שהמחיר שלהם לפי מטר גבוהה יותר ביחס לדירה. אולם, קיים בשוק היצע גדול יחסית של נדל"ן מסחרי קטן, בשטח של עד 50 מטר רבוע.

רכישה של חנות ששטחה קטן יחסית מתאפשרת בהשקעה של 100 עד 300 אלף שקל אשר יכולה לנפק תשואה שנתית הנעה בין 8 ל-10 אחוז. למידע נוסף

 

התמודדות עם החזרים גבוהים

מימון של המשכנתא בעזרת השקעה בנדלן יכולה לפתות ישראלים רבים שצריכים להתמודד עם ההחזרים הגבוהים. חשוב לדעת כי מדובר באפיק השקעה לכל דבר ועניין וכן שכמו בכל השקעה גם בהשקעה בנדל"ן קיימים סיכונים.

יחד עם זאת השקעה נכונה ובאמצעות שותפים נכונים יכולה לנפק למשקיע תשואה גבוהה שתסייע לו להתמודד עם עול המשכנתא.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בית מבוטח
משכנתאות
מיחזור משכנתא לשיפוץ – מה המומחים ממליצים

אחת הבעיות שבהן נתקלים בעלי בתים, דירות ונכסי נדל"ן אחרים, הינה העדר האפשרות לממן שיפוצים בבית או בדירה. למען הסר ספק, אין מדובר בתיקונים כלליים שיש לבצע מעת לעת. מדובר

ביטוחים
ביטוח מבנה – מקרים שאנשים לא עשו ביטוח

עולם הביטוח בישראל הוא אינסופי ולכן לא פעם נוצרת אצלנו התחושה שחברות הביטוח השונות פשוט מנסות לגרום לנו לעשות את כל הביטוחים האפשריים. עם זאת, בפועל זה לא מדויק, והאמת