מימון והלוואות לעסקים בתקופת הקורונה

ב- 27 בפברואר 2020 אובחן המקרה המאומת הראשון של נשא קורונה בישראל. מאז, נגיף הקורונה התפשט ואנשים רבים סבלו מהשפעותיו. מדינת ישראל נקטה בפעולות שונות כגון סגרים והגבלות שונות על מנת לצמצם את ההדבקה ובכך עוררה אצל עסקים רבים קשיים כלכליים חמורים.

הקשיים הכלכליים הללו הקשו על עסקים קטנים וגדולים, הכניסו אותם לחובות ועסקים רבים אף נאלצו לסגור את שעריהם לצמיתות. על מנת למנוע סגירה של העסק, ישנם עסקים שבחרו להתגבר על הקשיים הכלכליים בעזרת מימון והלוואות.

 

מקורות מימון והלוואות לעסקים

כאשר עסק בוחר לקבל מימון או הלוואה על מנת להפעיל את העסק שלו, עליו לבחור מקור מתאים שיעניק לו מימון או הלוואה. להלן רשימה שמפרטת בקצרה את הדרכים לגיוס מימון מהמקורות השונים:

  • הלוואה בנקאית: ניתן לקבל מימון לעסק בעזרת לקיחת הלוואה בנקאית. הבנקים הם מקור מרכזי שמעניק הלוואות לעסקים קטנים. הלוואות בנקאיות ניתנות עם ביטחונות ומחולקות לשלושה סוגים: טווח קצר, טווח בינוני וטווח ארוך.
  • קרנות ציבוריות: כיום קיימות קרנות ממשלתיות וציבוריות רבות שמעניקות מימון לעסקים קטנים ובינוניים לרבות: הקרן לסיוע לעסקים קטנים בערבות המדינה, האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית, קרן קורת, קרן לאומי לעסקים, קרן טיפוח יזמות, הקרן לעסקים בינוניים בערבות המדינה וקרן נס.
  • מימון בעזרת משקיע: ניתן לקבל מימון ממשקיע פרטי שלמעשה חולק עם בעלי העסק את הסיכונים ונהפך לשותף בעסק. שיטה זו מתאימה ליזמים שמוכנים לוותר על חלק מהשליטה בתמורה למימון.

 

מומלץ להיעזר בייעוץ עסקי

אם העסק שלכם נכנס לקשיים כלכליים בשל מגפת הקורנה ואתם מעוניינים לקבל הלוואה או מימון שיסייעו לכם להמשיך לפתח את העסק, אנו ממליצים לכם לפנות לייעוץ עסקי שיערוך עבורכם את כל הבדיקות הדרושות, יבנה עבורכם תכנית עסקית וימצא לכם הלוואה או מימון שמתאימים לצרכי העסק שלכם.

ייעוץ עסקי ימנע טעויות מיותרות שעלולות להתעורר כאשר בונים תכנית עסקית ומקבלים מימון או הלוואה באופן עצמאי. היועצים העסקיים שלכם יוודאו שההלוואה מתאימה לעסק שלכם ולצרכים השונים שלו.

כאשר אתם בוחרים חברה לייעוץ עסקי שתסייע לכם לקחת הלוואות ומימון בצורה נכונה, עליכם לוודא שהחברה מקצועית ומנוסה. ראשית, בררו אודות החברה ושוחחו עם לקוחות שלה. שיחה עם הלקוחות תסייע לכם להבין כיצד החברה מתנהלת והאם השירות שלה מניב תוצאות מספקות.

לאחר מכן, עליכם לקבוע פגישה ראשונית שבה תתרשמו מהמקצועיות והאמינות של חברה זו. בפגישה זו תשאלו על הניסיון של החברה ותבינו האם היא יכולה לסייע לכם. כמו כן, עליכם לברר האם החברה טיפלה במקרים דומים למקרה שלכם בעבר.

העסק שלכם נכנס לקשיים כלכליים בתקופת הקורונה? מעוניינים לקחת לעסק הלוואה או מימון? היכנסו ל- mvp-business.co.il וצרו קשר עם חברת MVP שמעניקה ייעוץ עסקי לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים.

מימון והלוואות לעסקים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סגירת עסקה
נדל"ן
למה לקנות נכס?

הבחירה לרכוש נכס היא בחירה כבדת משקל שכן, לרוב, היא כוללת הוצאה של סכומים גדולים יחסית. הקנייה משמעותה יציאה לעצמאות במובנים רבים, הקונה אדון לנכס שלו ויכול לממש בו את

אחסון בענן
כללי
איך אחסון ענן יגרום לעסק שלך להצליח יותר?

זכינו לחיות בעידן דיגיטלי בו המציאות משתנה במהירות. בהתאם לכך, על מנת להישאר רלוונטיים ותחרותיים, עסקים מוכרחים להתאים את עצמם לדרישות וליכולות המשתנות. כלי דיגיטלי חשוב שיכול לסייע להצלחה עסקית

לדעת ייעוץ משכנתא ראשית
כללי
דברים שכדאי לדעת על שירותי ייעוץ משכנתא

ההבנה שלא תוכלו לקנות דירה בלי שאתם לוקחים משכנתא מהבנק הכתה בכם? ברור לכם שלמרות העבודה הקשה גם אתם, כמו רבים מהישראלים האחרים, בסופו של דבר תזדקקו לסיוע של הבנק?