מחזירים לעובדים את האור לעיניים: איך מרימים את המורל לעובדים?

כל בעל ארגון ומנהל של עובדים יודע שיש רגעים שבהם יש צורך בהעלאת המורל של העובדים. שכן, יש כל מיני מצבים שמביאים לקושי בהתנהלות במהלך העבודה במקום. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק – איך מתמודדים עם המצב הזה ואיך בעצם אפשר להרים את המורל של העובדים? הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא אבל לא ידעתם את מי לשאול.

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך החשוב הזה

אם קראתם את פסקת הפתיחה, אתם מבינים שאין לנו את הידע המעמיק בכל הנוגע לאופן הרמת המורל של העובדים. האמת היא, שמצאנו את עצמנו כותבים את המדריך הנוכחי לאחר שגילינו שהדבר נחוץ בחברה שלנו באופן בהול. כדי שנוכל לקבל את כל הפרטים, היינו צריכים לפנות אל יודעי דבר בתחום.

לכן, ערכנו סקר מקיף ובו שאלנו כל מיני שאלות שנוגעות לאופן הרמת המורל של העובדים. אתם וודאי תשמחו לשמוע שקיבלנו הנחיות איך לבצע את ההליך מאלו שמכירים את הנושא מקרוב – מהעובדים עצמם. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל העובדים שהגיבו על הסקר ואפשרו לנו לדעת אחת ולתמיד, איך מרימים להם את המורל.

 

איך מרימים את המורל לעובדים? התשובה של יעל

יעל עובדת בחברה גדולה שלדבריה, רואה את העובדים שלה כמו בני משפחה. היא אומרת שיש לא פעם מצבים שבהם יש צורך בהעלאת המורל והדבר בא לידי ביטוי תוך הפקת יום כיף שמביא בסופו של דבר לעלייה משמעותית של מוטיבציה פנימית של העובדים. שכן, העובדים מרגישים שרואים אותם ועונים על הצורך שלהם. הדבר מביא לשיפור המוטיבציה. שכן, כל אחד רוצה להעניק בחזרה לאחר שהוא מרגיש שרואים אותו ומספקים את הצורך שלו.

 

איך מרימים את המורל לעובדים? התשובה של חן

חן הציע לנו תשובה פרקטית יותר. לדבריו, צריך להסתייע באנשי מקצוע שעוסקים שייעוץ מקצועי לעסקים. לדבריו, אנשים אלו יכולים לראות את התמונה המלאה ולהרים את המורל של העובדים תוך מתן תשומת לב לפרטים קטנים שלא רק ירימו את המורל, אלא גם יביאו למצב של שימור היעילות של העובדים. לדבריהם, מדובר למשל בהוספת מקומות ישיבה נוחים לעובדים במשרד ממחשב נייד ובאופן כללי, סיפוק של הצרכים של העובדים.

 

לסיום – איך אתם תרימו את המורל של העובדים?

כעת יש לכם 2 דרכים שונות שיאפשרו לכם להביא בסופו של דבר לעליית המורל של העובדים שלכם. כך שעליכם בשלב זה רק לבחור את הדרך המתאימה ביותר ולראות את התוצאות. אם אתם רוצים להרים את המורל באופן שמותאם לעובדים שלכם, עליכם ליישם את הדרך המקורית הבאה:

  1. לפנות אל העובדים שלכם במהלך ישיבה
  2. לשאול אותם מה מטריד אותם
  3. לברר איך לדעתם אפשר להרים את המורל

נאחל לכם הצלחה רבה!

עובדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קופה
עסקים
4 דברים שאתם חייבים בעסק שלכם

בין אם אתם עסק מתחיל, עסק קיים או בין אם עסק בהתרחבות, תרצו בוודאי לרכוש מכשור בטכנולוגיה מתקדמת, שישמש אתכם לקידום המכירות והשירותים שאתם מעניקים. קבלו 4 דברים שאתם חייבים

צרור מפתחות
נדל"ן
דרכים למציאת הדירה המושלמת בעבורכם

היציבות הכלכלית היא חשובה כדי לתחזק רמת חיים נאותה. הכסף הוא חלק מהחיים שלנו אם נרצה או לא נרצה – לכן יש להפוך אותו לחבר ולא לאויב. על מנת לתת

גרירת משכנתא
משכנתאות
למי מתאימה אפשרות גרירת משכנתא?

מה זה גרירת משכנתא? גרירת משכנתא היא פעולה שבמסגרתה מועברת המשכנתא מנכס אחד לנכס אחר. הפעולה יכולה להתבצע כתוצאה ממכירה וקנייה של נכס במקביל, או במקרים של גירושין או העברת