מוכר דירה בתל אביב? אתה חייב לשכור שמאי מקרקעין המתמחה בעיר

שמאי מקרקעין המתמחה בעיר תל אביב יסייע לכם למכור את הדירה במחיר מיטבי בשל התנודתיות הרבה המאפיינת את מחירי שוק הנדל״ן בעיר, דירות שבעבר נמכרו תמורת סכום מסויים, ייתכן והכפילו את שווין בשנים האחרונות בזכות הפיתוח המואץ של העיר והתקדמות תהליך בניית הרכבת הקלה, ולכן יש לפנות למקצוען.

 

אז מה עושים?

מאחר ורכישת דירה אינה עניין של מה בכך, פונים אל שמאי מקרקעין בתל אביב אשר מכיר את אזור המרכז על בוריו. לכל עיר יש את הרוח והנפש שלה, ההיסטוריה והמאפיינים שלה, אי ידיעת הפרמטרים הללו היטב עלול לפגום משמעותית בחוות הדעת שהוא מגיש.

 

מיהו שמאי דירות?

תפקידו של שמאי לקבוע את מחיר הנכס באופן ניטרלי ובלתי תלוי על מנת שניתן יהיה לקיים משא ומתן. מקצוע השמאות הינו תחום רחב ולכל שמאי ההתמחות שלו, ישנם המתמחים בדירות מגורים, אחרים בשטחי מסחר, קרקעות לבניה ונחלות. מומלץ לבדוק תחילה מהי מומחיותו של השמאי והאם יש לו נסיון בהערכת דירות, לאחר מכן יש לבדוק האם הוא בקיא דיו באזור בו ממוקמת הדירה.

 

כיצד מעריך שמאי את ערך הדירה?

שמאי דירות מקצועי אוסף את כל המידע הרלוונטי אודות הדירה מן ההיבט ההנדסי והמשפטי, הוא ישווה את מחירה למחיר דירות דומות שנמכרו בסביבה, יבדוק מה התוכניות העירוניות העתידיות בסביבתה שעלולות להשפיע בעתיד הקרוב על ערכה, יבחן את מיקומה ביחס למוסדות חינוך, מוסדות רפואה, תחבורה ציבורית, פארק או קניון, והאם נמצאים בסביבה מפגעי רעש, זיהום אויר או כל דבר אחר שעלול לפגום בערכה. לאחר איסוף המידע הוא יגיש חוות דעת מפורטת ובסופה ינקוב במחיר הראוי לקנייתה או מכירתה.

 

הערכת דירה בתל אביב והסביבה

העיר תל אביב מאופיינת בחיים דינמיים ותוססים, ליברליות ופתיחות. היא נחשבת לבירת התרבות של ישראל וידועה בבתי המסחר הפועלים עד השעות הקטנות של הלילה ובאווירת העיר ללא הפסקה שלה. ההתפתחות המואצת שלה בשנים האחרונות בתחומי התחבורה והנדל״ן העלו מאד את המחירים הגבוהים ממילא בתחומה, ודירות שיהיו בעתיד קרובות לתחנות הרכבת הקלה יהיו אטרקטיביות במיוחד.

כמו כן, אף שבכל עיר יש בעיות חניה, נראה שבתל אביב הן חמורות פי כמה, ולכן דירה עם חניה צמודה הינה אוצר בלום בעיר העמוסה לעייפה. לכן רק שמאי מקרקעין מורשה בתל אביב המודע לאתגרים וליתרונות של העיר תל אביב יידע להעניק לכם חוות דעת מדויקת ונכונה.

 

לסיכום

בכל הקשור לרכישת דירה בתל אביב, יש לפנות למקצוען. שמאי מקרקעין בתל אביב  יידע להעריך נכונה את שווי הנכס או הדירה שנרצה לקנות או למכור וזאת על פי היכרות מעמיקה עם העיר והאופי הייחודי לה, האתגרים והיתרונות שיש בה, והצביון הייחודי של שכונות מסוימות בתוכה.

שמאי מקרקעין בתל אביב

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לחיצת יד
נדל"ן
שני טיפים מעשיים לקניית דירת נופש

מי יכול לסרב לחופשה חלומית בדירת נופש פרטית? ועכשיו תוסיפו לזה עלות נמוכה, ורווחים גבוהים, וקיבלתם מתכון לשלמות. השקעה בקניית דירת נופש יכולה להיות שילוב נפלא של הכנסה גבוהה מנדל"ן

מאיץ אופנוע
כללי
מה זה בוסטר לאופנוע?

מכירים את זה שאתם קמים בבוקר חורפי וקר, מגיעים לאופנוע, פותחים את המנעול, שמים קסדה ומנסים להתניע אבל המצבר כנראה לא מספיק חזק? זה קרה כמעט לכל רוכב אופנוע וזה

בית קטן מעץ על דשא
השקעות
השקעת נדל"ן בארה"ב בשנת 2021

שנת 2021 מאופיינת בתחושה כי הקורונה מתחילה להיות מאחורינו מה שאומר כי הגיע הזמן לחזור לעולם ההשקעות ולחפש אפיקים מעניינים. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על השקעת נדל"ן בארצות הברית.

תביעת רשלנות רפואית
עריכת דין
תביעת רשלנות רפואית – כמה זמן זה לוקח?

כל פנייה לקבלת טיפול רפואי כרוכה בסיכון מסוים ויחד עם זאת, כולנו מצפים לקבל טיפול ראוי, בין אם בשלב האבחון ובין אם במהלך הטיפול עצמו. במידה ובמהלך הטיפול נגרמו לנו