מה עדיף – להשקיע בנדלן בארץ או בחו"ל

הגעתם להחלטה: אתם מעוניינים להיכנס לעולם ההשקעות, אתם רק לא יודעים בדיוק היכן. השאלה האם להשקיע בארץ או בחו"ל היא שאלה שרבים מהמשקיעים מתמודדים עימה, ואכן רבים מהם מעדיפים להשקיע בחו"ל. למה?

 

מה הופך השקעה להשקעה טובה

אם תשאלו כל משקיע מהם הגורמים העיקריים המשפיעים על בחירת ההשקעות שלו, סביר להניח שתקבלו תשובה זהה: יציבות, ותשואה. כאשר אנו משקיעים סכום כסף בדבר מה, אנו מעוניינים שהרווח שנקבל מאותה השקעה יהיה קבוע ויציב במידת מה גם אם אירועים לא צפויים עלולים לקרות. בנוסף, כאשר בודקים את כדאיות ההשקעה שעומדת לפנינו, אנו מסתכלים על אחוזי התשואה שלה, במטרה לבחור את זו עם אחוזי התשואה הגבוהים יותר.

 

השקעות נדל"ן

השקעות נדל"ן עונות על שני הפרמטרים שהזכרנו קודם: השקעה בנכס מניבה רווח קבוע בדמות דמי שכירות, והיא השקעה יציבה יחסית לעומת שאר תחומי ההשקעות הקיימים, כיוון שהביקוש לדיור לא יגמר אף פעם. בנוסף, השקעות בנדל"ן מניבות תשואה יפה בעבור סכום ההשקעה, וכאשר פונים אל תחום של השקעות נדל"ן בחו"ל אחוזי התשואה עולים אפילו יותר.

 

כל הסיבות להשקיע בנדל"ן בחו"ל

בשנים האחרונות שוק הנדל"ן בישראל עובר שינויים, ומחירי הדיור ממשיכים לטפס. מסיבה זו ומסיבות אחרות, פונים משקיעים רבים אל השקעות נדלן בחו"ל. להשקעה בנכס שאינו בישראל יש יתרונות רבים ובניהם:

  • כל אחד יכול – בארץ אינכם יכולים להשקיע בסכומים קטנים, בעיקר לאור מחירי הדיור הגבוהים, אך לעומת זאת – בארצות הברית לדוגמא, תוכלו להיות מושקעים גם בסכום נמוך יחסית ולקבל תשואה יפה.
  • תשואה גבוהה – כפי שכבר הזכרנו, תשואה גבוהה היא אחד המאפיינים של השקעה מוצלחת, והשקעות בנדל"ן בחו"ל פשוט מניבות יותר, לפעמים אפילו פי 4 מהשקעת נדל"ן בארץ. בנוסף, המדיניות של ארצות הברית מקלה על משקיעים במקרים מסוימים, אולם מומלץ להיעזר באיש מקצוע שמנוסה בתחום ההשקעות בחו"ל ולהכיר את התמונה כולה.
  • מיצוי הפוטנציאל הכספי – מאחר ומחירי הדיור בארצות הברית, במדינות מסוימות, נמוכים יותר ממחירי הדיור בארץ, הכסף שלכם יכול לקנות יותר בהשקעות נדל"ן בחו"ל.

 

איך עושים את זה נכון

כדי לבחור בהשקעה המשתלמת ביותר, מומלץ להיעזר בחברת השקעות מקצועית או חברת שיווק פרויקטים, שזוהי תחום מומחיותה. כדי להשקיע נכון בארצות הברית יש צורך בהכרת חוקי המדינה, וחוקי המיסוי הנהוגים בה, כיוון שלא כל עסקה שנראית משתלמת מסתכמת בסופו של דבר לרווח. ישנן מדינות מסוימות בארצות הברית, בהן השקעות נדל"ן מחויבות במס פדרלי כללי, אך לא במס מדינתי כפי שנהוג במרבית המדינות, ולכן בדרך כלל ההמלצה היא להשקיע בנכסים במדינות אלו. השקעות נדלן בקליבלנד שבאוהיו למשל, יניבו רווח יפה מאחר וגובה המיסים שתידרשו לשלם יהיה נמוך משמעותית ממקומות אחרים.

 

לסיכום

רבים חשובים שהשאלה היכן הכי כדאי להשקיע היא שאלה של אומץ, וכי הכי בטוח להשקיע קרוב לבית. אולם התשובה היא שלפעמים עדיף להרחיק, כדי לקבל תמורה גדולה יותר. השקעות נדל"ן בחו"ל מספקות תשואה גבוהה יותר, מאפשרות למשקיעים לרכוש נכסים רבים יותר באותו הסכום שבו היו משקיעים בארץ, וגם פותחות פתח לעולם השקעות הנדל"ן למשקיעים בעלי סכום כסף נמוך.

השקעות נדלן בקליבלנד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חתימה על חוזה
משכנתאות
מחזור משכנתא – איך תעשו את זה נכון

מחזור משכנתא הינו הליך אשר הלווה מבצע, על מנת לשפר את תנאי המשכנתא ולהתאימה לתנאי חייו ולמצב השוק, אשר משתנים במרוצת השנים. על מנת לבצע הליך זה, ישנם מספר פרמטרים

דולרים
הלוואות
מה ההבדל בין מתן הלוואה לעסק קטן מול חברה

כיום עסקים בישראל מתקשים לקבל הלוואות מבנקים, חברות מימון חוץ בנקאי וחברות אשראי. אולם, המדינה מציעה סיוע לעסקים בהלוואות נוחות עם ערבות גבוהה יחסית מצד המדינה ותוכניות סיוע נוספות. אם

מטבעות
טיפים פיננסים
ניהול נכס מניב – המדריך המלא של different

להחזיק ולנהל נכס מניב, כמו דירה או חנות, זאת עבודה קשה. זאת לרוב עבודה צדדית, שמתווספת למטלות היומיום, ולא תמיד יש לכם זמן או כוח להתעסק בה. יש מספר דברים