מה ניתן לעשות במערכת payper וכמה זה יעלה לכם

ניתן לומר בפה מלא שעולם הנהלת החשבונות עבר מתיחת פנים של ממש בשנים האחרונות, מתיחת פנים מוצלחת במיוחד. הטמעת מערכות בעלות יכולת אוטומציה, בינה מלאכותית והעלאת נתונים לענן מאובטח, הפכו את העבודה הפיננסית של עסקים רבים לנוחה, יעילה ושקטה יותר. אם גם לכם נמאס מתיוק קלסרים וטביעה בהררי ניירת, מערכת payper למשל, עשויה להיות הכתובת עבורכם.

 

שחר חדש הפציע, והוא אוטומטי

עד לפני כמה שנים, עסקים רבים כילו את זמנם בנבירה במסמכים, איתור חשבוניות נידחות והתרוצצות במשרדי רואי החשבון במסגרת הפעילות הפיננסית הנדרשת בעסק שלהם. אפשר לומר שהעתיד כבר כאן, וכל רגע שלא מנצלים זאת הוא בזבוז של זמן משאבים.

Payper  היא מערכת הנהלת חשבונות מקוונת שמשמשת גם את בעלי העסקים וגם את רואי החשבון עצמם, ומציעה את כל הפעולות הנדרשות לתחזוקה שוטפת ויעילה של העסק, לרבות שמירת מאגרי נתונים בענן מאובטח, מעקב מסודר אחר התנועות בעסק ותיעוד כל המסמכים הדרושים. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר https://payper.co.il.

 

שיפור ניהול העסק ללא היכר

על מנת לנהל עסק בצורה חכמה שתהפוך אותו לרווחי, חשוב לנהל מעקב תכוף אחר ניהול ההוצאות וההכנסות, לשמור על קשרי הלקוחות, לפקח על העובדים ובקצרה- השקעת זמן ומשאבים רבים מאוד. מערכת payper לניהול העסק תוריד הרבה משקל מכתפי הבעלים של העסק, תקל על העומס ובעיקר- תייעל ולא תסרבל את העבודה.

בעזרת פונקציות משמעותיות כמו ייעול תהליך הגבייה, חיסכון משמעותי בניירת ושיפור כללי של תפקוד העסק כמו תקשורת מול ספקים ותיעוד פיננסי זמין ונוח, תוכלו להיות בטוחים שניהול העסק שלכם ישתפר ללא היכר.

 

הפתרון הירוק

המודעות לסביבה רק הולכת וגדלה לאור השיח הציבורי המתרחב אודות משברי אקלים ומודעות מחזור. מלבד הצעת הייעול חסרת התקדים, מערכות ניהול עסק אוטומטיות מביאות עימן גם בשורה ירוקה: לא רק סדר וארגון בעסק שלכם, אלא גם תמיכה באיכות הסביבה.

על ידי שמירת נתוני העסק בענן מאובטח, עסקים רבים נמנעים מצריכה מופרזת של נייר. הפקת מסמכים כמו חשבוניות מס, קבלות ותעודות משלוח לספק בצורה מקוונת, ושומרים על הכדור ככל הניתן.

 

מתאימה לכל סוגי העסקים

נוחות המערכת של payper הופכת אותה למערכת מבוקשת במיוחד על ידי כלל העסקים, מהתאגיד הענק ועד המספרה המקומית שלכם. גם עוסקים פטורים ומורשים נהנים מהמערכת שמביאה להקלה בעומס, שיפור ביצועי העסק ומצמצמת טעויות אנוש לכדי מינימום.

 

עלויות המערכת

על המערכת ניתן לשלם בתשלום חודשי וסמלי, בהתאם לחבילה המבוקשת. הגרסה הבסיסית והחינמית כוללת 50 מסמכי הכנסה, משתמש בודד, וכמו כל הגרסאות שלה מספקת ממשק לנייד באמצעות אפליקציה, חתימה דיגיטלית, שמירת נתונים בענן מאובטח ומאפשרת שליחת מסמכים בפלטפורמות השונות.

הגרסה המשוכללת ביותר תעלה למשתמשים בה 100 שקלים לחודש בלבד, מיועדת לעסקים גדולים יותר ומציעה גם הפקת דוחות לרשויות המס, ניהול חובות מול ספקים, סנכרון של דפי בנק ומציעה שירות לשלושה משתמשים שונים.

ניהול עסקי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הלוואות ראשית
טיפים פיננסים
ההלוואות הטובות ביותר

להלוואות אין שם טוב במיוחד בעולם הפיננסי, אך יודעי דבר מבינים שהלוואה נכונה יכולה להיות המקפצה שלכם לעולם כלכלי חדש. אדם שמשכיל למצוא את ההלוואה הטובה ביותר עבורו יוכל להשתמש

ניקוי BDI
עסקים
האם בי די איי משפיעה על הריבית?

בי די איי הוא דוח הנתונים הפיננסיים של כל אדם, אותו מוציא בנק ישראל על מנת לבחון את ההתחייבויות הכספיות, העמידה בהחזר הלוואות ובאשראי, חדלות פירעון, תיקי הוצאה לפועל וכיוצא

מגדלים
טיפים פיננסים
 4 פרוייקטי בנייה בישראל שחובה להכיר

פרוייקטי בנייה הם אולי ההשקעה הכי טובה שאנשים יכולים לעשות בישראל. עם מצוקת דיור ומחירים שרק הולכים ועולים צריך להיות עם יד על הדופק ולא לפספס הזדמנויות לקחת חלק ולהרוויח

חסכון פנסיוני ראשית
טיפים פיננסים
ממה מורכב החיסכון הפנסיוני שלך

החיסכון הפנסיוני הוא ככל הנראה החיסכון הכי חשוב בחיים שלך. לכן חשוב שתדע עליו כמה שיותר. החיסכון הפנסיוני הוא בעצם כלל הכספים שאדם חוסך במהלך שנות עבודתו עד לגיל הפרישה.