מה כרוך בשיווק פרויקטים למגורים?

האם אתo מחפשים למכור את הנכסים שלכם, ולמקסם את המכירות של פרויקט המגורים שלכם? במאמר זה, אנו הולכים לשתף אתכם במה כרוך שיווק מדויקת עבור פרויקטים לפיתוח מגורים המוכרים את התוכנית בתהליך של שיווק נד"לן מתקדם וברובו דיגיטלי. זה לא סוד שמכירת תוכנית ביטוח יכולה להיות מסובכת.

במיוחד אם אתם לא רוצים להצטער על המחיר. זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים תוכנית שיווק חסינת כדורים. כזאת שתוודא שהמידע על פרויקט המגורים שלכם יגיע לעיניים הנכונות.

 

פוסט בלוג של הפרויקט

שמירה על פרסום חי בבלוג עבור פרויקט פיתוח המגורים שלכם היא השלב הבא שאתם יכולים לנקוט עבור התוכנית השיווקית שלכם. פוסט הבלוג החי יהפוך למרכז השיווק עבור הפרויקט שלכם. זה המקום שבו סוכן הנדל"ן המדהים שלכם יכול לשלוח קונים פוטנציאליים לעקוב אחר תהליך הפרויקט.

כולל תמונות שוטפות ועדכוני בנייה מהאתר. וכל דבר אחר שאתם יכולים לחשוב עליו הקשור לפרויקט שיכול להוסיף ערך ולתת ביטחון לקונים הפוטנציאליים שלכם. הכול עניין של להיות שקוף ולהיות על הרגל הקדמית מההתחלה ועד הסוף.

שיווק פרויקטים למגורים

בחרו את פלח הקונים הנכון

  • הצלחה בשיווק נדל"ן מתחילה הרבה לפני השקת הפרויקט בפועל על ידי זיהוי המיקום הנכון ועל ידי ביצוע מחקר צרכני מתאים לזיהוי הצרכים של שוק היעד (גודל דירה אידיאלי, תקציב, מפרטים ושירותים). 80% מהצלחת שיווק הנדל"ן תלויה בגורם קריטי זה, כלומר, זיהוי פלח קונה היעד הנכון עבור פרויקט הנדל"ן שלכם והבטחת שההצעות הפרויקט מתאימות לדרישות שלהם (התאמה לשוק, כפי שהם מכנים בהתחלה- למעלה בעולם). אתם יכולים להשתמש בשלושת משתני הפילוח הבאים כמו:
  • פסיכוגרפי (נקודות כאב/שאיפות של הקונים)
  • נתונים דמוגרפיים (גיל, מקצוע, הכנסה וכו')
  • גיאוגרפיות (שם רובם חיים)
  • בהתבסס על המשתנים לעיל, יהיה עליך ליצור אווטאר של הלקוחות האידיאליים שלכם, ולכוון את מאמצי השיווק שלכם כלפיהם.

 

המסר השיווקי שלכם צריך להדהד

תעזרו לצוות השיווק והמכירות לדמיין מי הם הלקוחות האידיאליים שלהם. בהתבסס על זה, אתם יכולים להעלות מסר שיווקי ובטחונות שידברו אל הקהל שלכם. עצה קריטית אחת כאן היא "אל תנסו להיות הכול לכל האנשים". רוב המשווקים מניחים שכולם הם הלקוחות שלהם ויוצרים מסר שיווקי סטנדרטי ומשעמם. זו אחת הסיבות לכך שזרימת הלידים שלהם פחותה והם לא מסוגלים להפיק את מלוא היתרונות של הפרסום שלהם.

 

בחרו מדיה על סמך קהל היעד שלכם

משווקי הנדל"ן היעילים ביותר, מזהים תחילה את פלחי הלקוחות שלהם ויוצרים עבורם הצעת ערך מהדהדת ביותר (שלב 1 ו-2) לפני שמתחילים בקמפיינים במדיה שלהם. זה יעזור להם לבחור את המדיה הנכונה ולהפיץ תוכן אסטרטגית ואסטרטגיה זו גם תספק החזר על השקעה טוב יותר, עבור שיווק פרויקטים למגורים. שפוגע במטרה ומביא את הלקוחות הנכונים לסוכני המכירות שלכם.

שיווק פרויקטים למגורים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם