מה זה בוסטר לאופנוע?

מכירים את זה שאתם קמים בבוקר חורפי וקר, מגיעים לאופנוע, פותחים את המנעול, שמים קסדה ומנסים להתניע אבל המצבר כנראה לא מספיק חזק? זה קרה כמעט לכל רוכב אופנוע וזה מבאס, אבל בדיוק במצבים כאלה אתם צריכים בוסטר.

 

מה זה בוסטר לאופנוע?

ישנם מגוון דגמים של בוסטרים לאופנוע ממגוון של חברות שונות, אבל השימוש הוא אותו השימוש, להציל אתכם כאשר האופנוע לא7 מתניע. בעבר, הפתרון שלנו היה לצלצל לביטוח ולגרור למוסך, אבל למה? עם בוסטר תוכלו להימנע מזה בקלות.

השימוש בבוסטר לאופנוע, דומה לשימוש ברכב, צריך לחבר למצבר הקטנוע צבת אחת של הבוסטר לסימון השלילי, את הצבת השנייה לחיובי ואת הרכב השני, לחבר לאותם סימונים ומניע את הרכב המספק את החשמל. בפעולה הזאת, הבוסטר בעצם מעביר חשמל מהרכב המונע, ישר לאופנוע שלכם, תוך כמה דקות (אם המצבר לא מת לגמרי) תוכלו להתניע.

מאיץ אופנוע

מתי משתמשים בבוסטר ומתי צריך להחליף מצבר?

בבוסטר אפשר להשתמש בכל מצב בו המצבר שלכם לא מספיק חזק, על מנת להתניע את האופנוע. מצברים לאופנוע מחזיקים בין שנה וחצי ל-3 שנים, כך שגם לפי הזמן תוכלו להעריך אם זה הזמן להחליף מצבר. רצוי לבדוק את העוצמה שיש במצבר בכל פעם שאתם בביקור במוסך.

 

סוגי בוסטרים מומלצים

Eco 595

בוסטר איכותי במיוחד, מבית ECO, עם סוללת ליתיום 10,000mAh ופנס LED מובנה, על מנת שתוכלו לתפעל את המצב גם בחושך. הבוסטר כולל כבלים להתנעת האופנוע ואפשר להטעין איתו גם מכשירים אלקטרוניים אחרים.

למי יתאים? למנועי 6,000 סמ"ק בנזין ו-4,000 סמ"ק דיזל

 

Discovery 600

בוסטר לאופנוע מבית Discovery, עם סוללת לתיום 12,000mAh וגם הוא, כולל פנס LED מובנה. הבוסטר מגיע עם כבלים להתנעת האופנוע ויכול לשמש גם להטענת מכשירים אלקטרוניים נוספים.

למי יתאים? מנועי 4,000 סמ"' בנזין ו-2,000 סמ"ק דיזל.

מאיץ אופנוע

 

איך בוחרים בוסטר?

היינו ממליצים לרכוש בוסטר של אחת החברות המוכרות בשוק, שיש להן בקרת איכות על המוצרים. או במילים אחרות, הימנעו מלהזמין כאלו דברים מסין. אז איך בכל זאת בוחרים בוסטר?

  1. חברה עם מוניטין – רכשו בוסטר של חברה עם מוניטין בשוק.
  2. בהתאם לסוללה שלכם – בדקו מפרט המצבר שלכם ובחרו בוסטר המותאם אליו.
  3. גודל פיזי – בסוף בוסטר צריך להיות לשעת הצורך בתא המטען, לכן חשוב שהוא יכנס בצורה נוחה ויעילה.

 

סיכום

טוב, אז אפשר להגיד שלום ולהתראות לימים שהייתם מנסים להתניע את הקטנוע, או האופנוע על הבוקר, הוא לא היה מגיב והייתם מבלים את היום עם הגרר והמוסך. אם האופנוע שלכם לא מתניע, אתם יכולים להשתמש בבוסטר, שייתן את הבוסט שהמצבר שלכם צריך.

במאמר הסברנו מה זה בוסטר לאופנוע, מתי משתמשים בבוסטר לאופנוע ואפילו נתנו 2 המלצות חמות מאיתנו.

מאיץ אופנוע

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוחים
ביטוח מבנה – מקרים שאנשים לא עשו ביטוח

עולם הביטוח בישראל הוא אינסופי ולכן לא פעם נוצרת אצלנו התחושה שחברות הביטוח השונות פשוט מנסות לגרום לנו לעשות את כל הביטוחים האפשריים. עם זאת, בפועל זה לא מדויק, והאמת

שעון ומטבעות
טיפים פיננסים
איך לפתוח חברת הייטק מצליחה ומהם השלבים בדרך

הגעתם למצב שאתם בטוחים בעצמכם מספיק ויש לכם רעיון מהפכני שאתם מאמינים שישנה את כללי המשחק. עוברת לכם בראש מחשבה, לפחות כ-4 פעמים ביותר שאתם רוצים לפתוח חברת הייטק מצליחה.

סוגי ציוד משרדי שכדאי לרכוש למשרד הביתי
כללי
4 סוגי ציוד משרדי שכדאי לרכוש למשרד הביתי

סקר שנערך לאחרונה גילה שמספר המשרדים הביתיים עלה בשנים האחרונות באופן ניכר. מסקנות הסקר מעידות ששכירים רבים בוחרים לעבוד מהבית, במקום להגיע למשרדים הארגון או החברה בהם הם עובדים. החלטנו

מס הכנסה החזרים
כללי
החזרי מס – מדוע זה מגיע לכם?

נדמה לכם ששמעתם לאחרונה על הרבה אנשים שקיבלו החזרי מס? רוצים לבדוק האם גם לכם זה מגיע? מעוניינים לראות על איזה סכומים מדובר והאם כדאי לכם להתעקש בנושא? אם כך,