מה העלות של ביטוח בריאות

ביטוח הבריאות הממלכתי שיש לכל אזרח בישראל לא תמיד מספיק. לאור זאת, לא מעט אנשים פונים לביטוחי בריאות פרטיים כדי להבטיח לעצמם טיפול רפואי נאות במקרה הצורך. העלות של ביטוח בריאות משתנה בין החברות השונות, וכמובן ביחס למבוטח עצמו. כאן נספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על ביטוחי בריאות בישראל, וכמובן, כמה הם הולכים לעלות לכם. 

 

ביטוח בריאות

בישראל, לכל אזרח ישנו ביטוח בריאות ממלכתי מטעם המדינה. הביטוח הזה מכסה כל טיפול רפואי דחוף שאתם אמורים לקבל והמטרה שלו היא למנוע מצב שבו אדם לא מקבל טיפול רפואי בשל מצבו הכלכלי, דבר שעלול לקרות בארצות הברית למשל. עם זאת, יש גם סיבות טובות לעשות ביטוח בריאות פרטי, וכחלק מזה גם לבצע השוואת ביטוח בריאות.

ביטוח בריאות

למה חשוב לעשות ביטוח בריאות פרטי

ביטוח בריאות פרטי מעניק לכם כיסוי רחב יותר מאשר ביטוח הבריאות הממלכתי. מחלות קשות, טיפולים מיוחדים, שירות רפואי פרטי וכיסוי של תרופות יקרות זה דבר שיש רק בביטוח בריאות פרטי. אם אתם רוצים לוודא שבשום מצב לא תישארו בלי טיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לקבל, עליכם לרכוש פוליסת ביטוח בריאות פרטי.

 

כמה זה עולה לנו

המחיר של ביטוח בריאות משתנה לפי הגיל והמצב הרפואי של המבוטח. לא צריך להסביר מדוע העלות של ביטוח בריאות עבור אדם מבוגר תהיה גבוהה הרבה יותר מאשר זו של אדם צעיר. לאור זאת, קשה להצביע על מחיר אחיד עבור הביטוחים אולם טווח המחירים נע בין 40 ₪ עבור ביטוח רפואי לילד ו150 ₪ כאשר אנחנו מדברים על ביטוח רפואי שמיועד למבוגרים.

כמה זה עולה לנו

בדקו את היקף הפוליסה

בתור ישראלים המחיר הוא במקרים רבים הדבר היחיד שאנחנו בודקים, אולם ברגע שמדובר על ביטוח בריאות המחיר הוא ממש לא הדבר הכי חשוב. ההשוואה בין ביטוחי הבריאות צריכה להיות גם ביחס להיקף הכיסוי שהביטוח מעניק לכם. לעיתים פער קטן במחיר נובע מכך שיש מחלות או בעיות רפואיות שלא מכוסות על ידי אחד הביטוחים, ולכן כדאי במקרה הזה ללכת על הביטוח היקר.

 

ביטוח של חברה מוכרת

הדבר האחרון שחשוב לעשות הוא לרכוש את הביטוח שלכם מחברה מוכרת. לא מעט חברות בישראל מציעות לכם ביטוחי בריאות לרבות קופות החולים עצמן. כולנו מקווים שלא נצטרך להשתמש בביטוח הבריאות, ובכל מקרה אין לנו דרך לדעת מה טיב הביטוח והשירות כאשר אנחנו רק רוכשים אותו. לאור זאת, מומלץ ללכת על חברת ביטוח שלפחות מחזיקה במוניטין טוב.

 

לסיכום

ביטוח בריאות פרטי הוא אמנם לא חובה, אולם אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם זקוקים לטיפול רפואי שהמדינה לא מכסה ואין לכם כסף לשלם עליו כדאי שתרכשו פוליסה כזו. לפני שאתם עושים בצעו השוואה בין ביטוחי בריאות.

מה העלות של ביטוח בריאות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שטרות
מיסים
האם כל שכיר חייב לעשות תיאום מס

באם הנכם שכירים, העובדים ביותר ממקום עבודה אחד, עליכם לעשות תיאום מס. בהיעדר תיאום מס, יכול להיווצר מצב בו תחויבו במס גבוה מידי בידי מס הכנסה. באילו מצבים שכירים מחויבים

תמרור
בעלי מקצוע
מהם התהליכים שחשוב לעשות עם חברת בדק בית?

בדק בית הוא תהליך חשוב מאין כמוהו במסגרת רכישת נכס חדש או יד שנייה. הוא מהווה ערבות בטיחותית מפי הקבלן או שאר גורמי המקצוע המוסמכים, לכך שהנכס אכן ראוי למגורים