מה היתרונות הכלכליים בביטוח נסיעות פספורט קארד

בכל פעם שאנחנו נוסעים לחו"ל, הקמת ביטוח נסיעות הוא כאב ראש קטן אך חשוב שעלינו להתעסק אתו. ביטוח הנסיעות מבטיח שנוכל לגשת לטיפול רפואי בכל מקרה ומקרה וגם שנוכל לקבל פיצוי במקרה של אובדן של רכוש יקר ערך. יחד עם זאת, לרוב מדובר במוצר ביטוחי מאד יקר ולכן עשינו עבורכם סקר שוק וגילינו שביטוח נסיעות פספורט קארד משנה את כל התמונה הזו.

חברת פספורט קארד הביאה שינוי גדול לשוק הביטוחים ולכן בצדק רב רבים מבקשים לבטח דרכה. השינוי הגדול ביותר שהיא הביאה הוא מן הצד הכלכלי ומידת הרוגע הנפשי שאלמנט זה מקנה לכל תייר המבקש לטוס לחו"ל. לכן, בואו נבין יחדיו מדוע פספורט קארד שונה מאחרים ומה היא מספקת לנו.

 

תשלומי פיצויים – מתי?

אחת הבעיות הכי גדולות עם שהייה בחו"ל היא אכן מצב שבו אולי נזדקק לטיפול רפואי, או חלילה נהיה קורבן לשוד וגניבה. ביטוח הנסיעות שלנו לרוב אכן יכסה מקרים יחסית פשוטים, אבל לצערנו נראה את כספי הביטוח לאחר זמן רב, במיוחד אם מדובר בסכומים גבוהים.

ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד הביא שינוי לבעיה זו באמצעות הכרטיס המגנטי המצורף. את הביטוח מבצעים טרם יציאה מהארץ ואפילו בגייט עצמו. בעת זו מקבלים כרטיס מגנטי שמאפשר לנו לשלם עבור טיפול רפואי, במידה ונזדקק לו בחו"ל, ובכך הסכום כבר יוצא מכספי הביטוח ולא מהכיס שלנו. כך חסכנו זמן והרבה עצבים.

 

מחיר בהתאם לטיול

לרוב אנחנו רגילים שהתשלום בעבור ביטוח הנסיעות שלנו מותאם לכיסויים שאנחנו מבקשים ואורכו הכללי של הטיול והדבר מסתכם במאות שקלים. הביטוח של פספורט קארד מותאם קודם כל לסוג הטיול שלכם (רגיל או אתגרי) ואז למצבים מיוחדים. למשל, במידה ואתם רוצים כיסוי בסיסי, היות ואתם יוצאים לטיול רגיל לגמרי, אתם תשלמו כ-2.70$ פר יום בלבד, למעט תוספת במידה ואנחנו בארה"ב.

חשוב להבין שהכיסוי הבסיסי הזה מכסה לנו את מרבית הדברים שאנו צריכים להם ורק אם נרצה להוסיף עוד אלמנטים קריטיים יותר לנו באופן אישי, אז נוסיף על כך אפילו פחות מדולר. במידה ונרצה לוותר על כיסויים מסוימים זה יוכל אולי להוזיל את הביטוח, אך זה לא בהכרח מומלץ ובמיוחד לא במחיר נוח שכזה.

 

השורה התחתונה

היתרונות הכלכליים בהקמת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד הם יתרונות שמאד קשה להתווכח עמם. הם מקנים לנו שקט נפשי ובטחון בכל מצב שהוא בחו"ל, בין אם מדובר על גניבה או תאונה. הכרטיס המגנטי והחדשני של החברה הוא בפני עצמו שדרוג מדהים לחוויית הנסיעה שלנו, היות והוא מסייע לנו בתשלום על טיפול שאנו זקוקים לו, בלי להמתין להחזרים שונים חודשים רבים לאחר שחזרנו לארץ ולאחר שהסתיים הטיפול הבריאותי.

נסיעות עם פספורט קארד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הסדר משכנתא
משכנתאות
אילו דברים צריך לדעת על סילוק משכנתא

מחירי הדיור במדינת ישראל מהווים את אחד מהנושאים החמים ביותר. כמו כן, בודדים האזרחים שיכולים להרשות לעצמם רכישת דירה ללא נטילת משכנתא, ובמקרים רבים גם אלו שידם משגת, מעדיפים לקחת

פֶּנסִיָה
פנסיה
מה ההבדל בין קופת גמל לבין פנסיה

קודם כל קחו נשימה עמוקה, אתם לא חייבים לדעת את התשובה אולי תופתעו לגלות שרוב האנשים לא ממש מבינים בתחומים האלו ולא יודעים מה ההבדלים. אבל בשביל אנחנו כאן, לעשות

הפקת תלושי שכר לחברות
עסקים
הכל על הפקת תלושי שכר

כדי להפיק תלוש משכורת יש צורך בידע מקצועי בחשבות שכר. בעלי עסקים רבים מעסיקים לצורך כך מנהל חשבונות ובסופו של דבר הם משלמים מחיר יקר מידי. ניתן להפיק תלושים באמצעות