מהם התהליכים שחשוב לעשות עם חברת בדק בית?

בדק בית הוא תהליך חשוב מאין כמוהו במסגרת רכישת נכס חדש או יד שנייה.

הוא מהווה ערבות בטיחותית מפי הקבלן או שאר גורמי המקצוע המוסמכים, לכך שהנכס אכן ראוי למגורים ועומד בתקנים הנדרשים על פי חוק.

במסגרת תהליך בדק הבית נעשות בדיקות רבות כדי לוודא את תקינות הנכס.

 

מדוע זה חשוב?

בדק הבית בראש ובראשונה קיים כדי להגן על הרוכשים. עצם העובדה שהדירה חדשה לא אומר שהיא חפה מליקויים. עלולות לצוץ בעיות שהן סמויות מן העין לאנשים שאינם אנשי מקצוע מנוסים כמו מהנדסים או קבלנים כאלה ואחרים. לכן פנייה לחברות בדק בית במעמד פרוטוקול המסירה הראשוני או מעט אחריו, על מנת להשלים את התהליך ביסודיות, היא בגדר חובה של ממש. באם אתם מחפשים חברות בדק בית בצפון הארץ, במרכז או בדרום, חברת בדק בית תעניק לכם את הביטחון שאתם צריכים בתהליך חשוב זה.

 

בדק בית כבר בשלב הבנייה

כאמור לעיל, אם מדובר ברכישת נכס חדש, מומלץ להתחיל את תהליך בדק הבית כבר בשלב פרוטוקול המסירה הראשוני. עד כמה שנשמע מוזר לבצע בדק בית כשעוד, איך נאמר, הבית אינו קיים, התחלת בדק הבית בשלב הבנייה, יחד עם הידיעה שחברה חיצונית מלווה את התהליך מרגע הנחת הלבנה הראשונה, תיתן לכם ראש שקט. בנוסף, חברת הבנייה תדע שישנו פיקוח של מהנדס ומפקח מטעמכם, מה שעשוי למנוע טיוח ליקויים ותקלות ויחסוך לכם אי נעימות.

 

בדיקת צנרת ואיטום

הבדיקה החשובה מכולן, וברוב המקרים גם זו שתהווה נקודת ההתחלה של בדק הבית, היא בדיקת הצנרת. המים הם אמנם חיוניים לבני האדם, אך בכל הקשור בבנייה, הן כנראה האויב המר ביותר. רטיבות בקירות עשויה לגרום לעובש, התקלפות ולעיתים מסכנת בצורה משמעותית את יסודות הבניין. לכן מהנדס בניין שיש ברשותו הציוד הנדרש לזיהוי רטיבות יזהה צנרת בעייתית ויגלה את מקורה וסיבותיה, בין אם בבניין שלכם, בדירה מעל או בבניין השכן.

 

בדיקת קרינה- למען בריאותכם

נושא הקרינה הוא רגיש, מורכב ובעיקר מסוכן. חברות בדק הבית מציעות בדיקות קרינה כחלק מהתהליך הראשוני של בדק הבית כדי לדאוג שהקרינה ברמה תקינה ואינה מסכנת את דיירי הבניין. בעזרת הציוד הטכנולוגי הדרוש, מומחים לבדיקות קרינה ברמת הבניין וברמת הדירה יבצעו איתור קרינה סלולרית וכן בדיקת גז ראדון ויוודאו באמצעות מדידה היקפית שהבניין בטוח למגורים.

 

תהליך שאין לו תחליף

חשוב להבין שבדק הבית מגן עליכם ברמה המשפטית במידה ויתגלו ליקויים חמורים בעבודת הקבלן וחברת הבנייה. ליווי צמוד של חברת בדק בית עשוי למנוע מכם עוגמת נפש גדולה. לאחר שנים של חיסכון והשקעה בנכס המיוחל, אין להסתנוור מקבלת המפתח לדירה שחיכיתם לה או מהשיפוץ בנכס יד שנייה שרכשתם, וודאו כי חברת בדק הבית הכוללת צוות מומחים מבצעת את שלל הבדיקות כדי להבטיח רכישה בטוחה ומוצלחת.

אינסטלטור

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ניצול מערכות יחסים פוגעניות בעבודה
כללי
ניצול יחסי מרות בעבודה – מה עליי לעשות?

ניצול של יחסי מרות במקום העבודה היא תופעה מצערת ולא חוקית. החוק עומד לטובתו של הצד המוחלש באופן מובנה ביחסים בעלי פוטנציאל לניצול יחסי מרות במקום העבודה. במידה ועברתם ניצול

עסקים
מה עדיף להיות עוסק מורשה או עוסק פטור

פתיחת עסק עצמאי מחייבת בפתיחת תיק במס הכנסה ובביטוח הלאומי כעובד עצמאי. ההבדל הוא אם נרשמים כעוסק פטור או כעוסק מורשה. המאמר יציג את ההבדלים בין שני המצבים ומה עדיף

הלוואה בנקאית ראשית
הלוואות
המדריך המלא להלוואה חוץ בנקאית

כמעט כל אחד זקוק להלוואה לפעמים. בין אם מדובר במשכנתא, הלוואה עבור פתיחת עסק חדש או סגירת המינוס – פעמים רבות ישנן הוצאות שההכנסה החודשית פשוט לא מספיקה לכסות וצריך