לקראת נסיעה לחו"ל – איזה ביטוח הכי כדאי לעשות?

נסיעה לחו"ל מחייבת רכישת ביטוח מתאים. במאמר הבא נציג את ההבדלים בין סוגי הביטוחים, נבין עם מי מתייעצים כדי לבחור אותם ונסביר איך חוסכים בהוצאות בלי להוריד כיסויים. הנה כל הפרטים

 

השוואה בין סוגים שונים של ביטוחי נסיעות יכולה לסייע לכל מי שמתכנן ביקור בחו"ל. הביטוח מתאים גם בחופשה קצרה לבד או עם המשפחה, גם בנסיעת עסקים של כמה ימים וגם בחופשה ארוכה מחוף לחוף ביעדים אקזוטיים. כל עוד מתאימים את הביטוח לצרכים ולאופי החופשה, יכולים לעלות על המטוס רגועים ובראש שקט.

אם מערבים מוקדם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו, יש סיכוי גבוה יותר למצוא פוליסת ביטוח בהתאמה אישית. בהמשך, המשמעות היא שיהיה גם אל מי לפנות במקרה של בעיה – אפילו אם נמצאים ביעד רחוק מעבר לים.

 

מה ההבדל בין סוגי הביטוחים?

המטרה של השוואה בין סוגים שונים של ביטוחי נסיעות לחו"ל היא לקבל את ההצעה הכי משתלמת ולחסוך כסף. אז מצד אחד, כולנו רוצים לשלם פחות. מצד שני, צריך לבצע את ההשוואה על מנת לא להגיע למצב שבו המחיר הנמוך בא על חשבון כיסויים חשובים.

בשלב הראשון, בוחרים את היעד ואת תאריך הנסיעה כי יש לזה השפעה על מחירי הביטוח. אם הנסיעה מתבצעת בתקופה עמוסה כמו חול המועד פסח או החופש הגדול, יכול להיות שמחיר הביטוח יהיה גבוה יותר. בשלב השני, מקבלים הצעות מכמה חברות ביטוח שונות ואז בוחרים את הפוליסה הכי משתלמת.

 

התאמת הביטוח לאופי החופשה

האופי של החופשה קובע איזה פוליסת ביטוח תהיה רלוונטית עבורנו. אם למשל הטיול כולל טרקים או פעילויות אקסטרים, שווה להוסיף כיסוי חילוץ והצלה. אבל אם מטיילים באחת מבירות אירופה ולא צפויים להשתתף בפעילויות מיוחדות, כיסוי כזה יהיה מיותר.

לשם השוואה, דרך אחרת להתאים את הביטוח לאופי החופשה היא לרכוש כיסוי ספורט חורף שמכסה תאונות ופציעות באתרי סקי. לחילופין, אפשר לכלול כיסוי ספורט אתגרי אם יוצאים לסנפלינג או טיול אופניים.

 

לא לשכוח לבדוק את סוגי הכיסויים

מה שבאמת משפיע על האטרקטיביות ועל המחיר של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הם הכיסויים. לכן, אפשר לדעת איזה ביטוח הכי כדאי לעשות רק אם משווים בין כיסויים שונים ובהם כבודה, ביטול נסיעה, קיצור נסיעה, איתור וחילוץ, חבות כלפי צד ג', מכשיר סלולרי ומחשבים ניידים או טאבלטים.

לסיכום, התייעצות עם סוכנות ביטוח היא דרך טובה להתאים את הפוליסה לתקציב, לצרכים ולאופי החופשה. אם מתלבטים בין סוגים שונים של ביטוחים, ניתן להשוות בין הפוליסות לפי הכיסויים ולקבל כמה הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות. נסיעה טובה!

התייעצות עם נציגי ארנפלד סוכנות ביטוח בע"מ יכולה להיות דרך מעולה להשוואת הפוליסות הרלוונטיות לכם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחשב
טיפים פיננסים
ההשפעות הפיננסיות של כניסת החנות הוירטואלית לחיינו

המהפכה הוירטואלית הובילה להשפעות פיננסיות חסרות תקדים, וזאת בשל פתיחה של מאות חנויות וירטואליות. מהו ההיקף וכיצד גם אתם כבעלי עסקים יכולים להצטרף? להלן הפרטים. חנות וירטואלית – מהפכה פיננסית

הכל על הוצאת היתר בנייה
עריכת דין
הכל על הוצאת היתר בנייה

מגפת הקורונה השפיע באופן נרחב על ישראל, כמו על כל שאר העולם. אחת ההשפעות המרכזיות היא שינויים בהרגלי הצריכה של הישראלי הממוצע. אם האדם הממוצע היה חוסך כמה עשרות אלפי

פגישה
ייעוץ עסקי
מהו ייעוץ עסקי ואילו עסקים זקוקים לו?

ייעוץ עסקי הוא תהליך אינדיווידואלי בו יועץ עובד עם בעל העסק או עם אחד המנהלים במטרה להגיע להישגים שנקבעו מראש. כיוון שכל עסק שונה, גם כל ייעוץ שונה כשהמשותף הוא

בית ומפתחות
משכנתאות
איך בוחרים יועץ משכנתאות?

לפני עשרים שנה אף אחד לא חשב להיעזר בשירות יועץ משכנתא וגם ספק אם היה מקצוע כזה בשוק… כידוע, מחירי הדיור לא הפסיקו לעלות בשנים האחרונות וכך אם בעבר יכלו