למה לקנות נכס?

הבחירה לרכוש נכס היא בחירה כבדת משקל שכן, לרוב, היא כוללת הוצאה של סכומים גדולים יחסית. הקנייה משמעותה יציאה לעצמאות במובנים רבים, הקונה אדון לנכס שלו ויכול לממש בו את החזון שלו באופן מלא, מבלי להיות כבול למגבלות רבות שקשורות במשכיר הנכס.

בגלל שזוהי השקעה גדולה, יש לשים לב שהנכס שבוחרים בו הוא הטוב ביותר, שיכלול בו את הפוטנציאל להתאים לקהל היעד ולהשיא כמה שיותר רווח, בכל המישורים שאליו דרוש הנכס.

נכסים למכירה יכולים להחזיר את ההשקעה בהם בעתיד בעקבות שינויי ערך, דבר שיכול להשפיע על הבחירה לקנות נכס כזה או אחר.

 

משרדים למכירה – התאמה בין צורך לנכס

כאשר משברים על משרדים למכירה, חשובים במיוחד נראות המשרדים, לפעמים, על מנת להוזיל עלויות, יהיה משתלם יותר לרכוש נכס שזקוק לשיפוץ. גורם משמעותי לשווי מחירו של משרד הוא מיקומו, ככל שהמיקום מרכזי יותר כך מחירו גבוה יותר. לכן, צריך לבחון האם מיקום מרכזי הכרחי לקיומם של המשרדים או לא, הדבר נכון גם על קיומה של חנייה.

כדי שהמשרדים יהיו משתלמים לקונה ובאותו הזמן יוכלו לתפקד בטווח הארוך צריך לשכלל ולבחון מה דרוש על מנת לייצר סביבה מושכת ומפרה לעובדים במשרדים.

המשרד המושלם טוב גם לעובדי המשרד, שיהיה להם נוח בהם, לכן דרכי ההגעה למשרדים חשובים במיוחד, בנוסף לשהות במשרדים עצמם, על מנת לייצר את זה, יש לשים לב כי הדבר כרוך בסכומים נוספים שמצטרפים או מגולמים במחירו של הנכס. משרדים מוצלחים מגבירים את יעילות העבודה.

מישור נוסף הוא החוויה שנוצרת לאנשים המגיעים לפגישות במשרדים, אלו יכולים להתרשם מן ההשקעה במשרדים, דבר שכמובן מעניק מוטיבציה לעשות עסקים.

אפשרות נוספת שמשרדים למכירה מציעים היא האופציה להשכיר אותם. האופציה להשכיר את המשרדים מובילה רווח במישורים אחרים, שכן הוא הולך לשמש אחרים ולכן צריך להיות מותאם לצרכים כמה שיותר כלליים – כדי שהנכס יהיה מושך לכמה שיותר שוכרים פוטנציאליים.

 

נכסים מסחריים למכירה

הבחירה לקנות נכס מסחרי, גם היא בחירה מורכבת, שמעניקה כלי שאפשר להגשים אתו מטרות רבות – להשכיר את הנכס, להשתמש בו, לבנות עליו ועוד.

לכן, אפשרויות הנכסים המסחריים שקיימים רחבות מאוד ונעות בין מגרשים לבנייה, בניינים וחנויות. לכל נכס מטרה אחרת ולכן צריך לבחון מה מעוניינים לעשות עם הנכס הקנוי.

במידה ובוחרים להשכיר את הנכס, צריך לבחון את התשואה שעתידה להיווצר ואת קהל היעד שהנכס מתאים לו, הזמן שלוקח להתחיל ולהרוויח ומהו הביקוש לנכס מסוג זה (דירות, משרדים וחנויות).

במידה ובוחרים להשתמש בנכס, צריך לשים לב לצרכים המיוחדים שנובעים מכל שימוש (חנות, משרד, סדנה) ולכך שהנכס מהווה ההתאמה הטובה ביותר בין הצרכים לבין ההיצע. (מומלץ להתבונן על הטיפים שניתנו לקניית משרדים ושכירת משרדים וחנויות).

 

קנית דירה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סגירת עסקה
טיפים פיננסים
המדריך המלא למשקיע המתחיל בחו"ל

להיות בעל נכס בחו"ל יכול להיות עילה לבקשת אזרחות או מעמד של תושב במדינה בה השקעת בנדל"ן. יכול להיות שתרצו להשקיע בנדל"ן בחו"ל מסיבות הקשורות למיסים מופחתים או אפילו מהסיבה

השקעות
טיפים פיננסים
איך לזהות הזדמנויות להשקעה

הגעתם לשלב בחיים שבו אתם רוצים להתחיל להרוויח גם מהכנסות פאסיביות? רוצים לבצע מספר השקעות במטרה ליהנות מרווחים לא רעים בכלל? אם כך, ברור שעליכם להתרכז תחילה בשאלה החשובה ביותר,

מטבעות
טיפים פיננסים
רוצה להקים עסק? על מה צריך לשלם

הקמה של עסק, היא לא החלטה פשוטה. החלטה זו כרוכה בסיכונים רבים, ומלבדם, המון בירוקרטיה. לפני שאתם מתחילים במלאכה, חשוב קודם כל לשבת עם עצמכם ולעשות אפיון לעסק. בתהליך האפיון

דִירָה
כללי
4 דברים שחשוב לעשות לפני קניית דירה

שוק הנדל"ן בישראל לוהט, מחירי הדיור רק עולים, ולא נראה שמתישהו הם ייעצרו, שלא לדבר על ירדו. לכן אין פלא, שבנסיבות האלה כל מי שיכול להרשות לעצמו לקנות דירה ומוצא