למה לקנות דירות באלפי מנשה ב-2021

אלפי מנשה הוא ישוב עירוני קהילתי, הנמצא כ-7 ק״מ מזרחית לכפר סבא.

אלפי מנשה הוקם ב-1983 ומגזר האוכלוסייה הוא יהודי. אלפי מנשה ממוקמת באחת מנקודות התצפית המרהיבות ביותר באזור.

ניתן לצפות מגובה של כ-300 מ' מעל פני הים בקו החוף של הים התיכון ממערב, בארובות חדרה מצפון ובאשדוד מדרום.

היישוב נמצא על גבעות מערב השומרון, קרוב למרכז הארץ.

 

חינוך והשכלה

האוכלוסייה הבוגרת באלפי מנשה הינה משכילה בעלת אחוזים גבוהים של אקדמאים. היישוב מתוכנן היטב, מסודר ופורח, מצטיין במערכת חינוך מעולה, גני-ילדים, בתי ספר יסודיים איכותיים וחטיבת ביניים, שזכתה בפרס חינוך מחוזי בשנת 2008.

 

תעסוקה

מבחינת תעסוקה בתוך הישוב יחסית מצומצמת ורוב התושבים מועסקים מחוץ לישוב, כמו למשל בכפר סבא. ובכך נהנים מהשקט והפסטורליות של הישוב וגם מהאקשן של ערי המרכז. העסקים הקיימים הם בעיקר עסקים פרטיים או חינוכיים.

 

אז למה כן שווה לגור באלפי מנשה?

  • איכות חיים – תושבי אלפי מנשה נהנים מאיכות חיים גבוהה וחיי קהילה עשירים, כמו מועדון ספורט ומרכז קהילתי המציעים שפע של פעילויות בשעות הפנאי. בישוב יש בתי כנסות, מקווה טהרה ומועצה דתית.
  • חינוך – בלב הישוב קיימת ספריה עירונית מצוינת לרשות התלמידים ושתי ספריות בבתי הספר, שהן ארכיון היסטורי במועצה המועד לרשות הציבור.
  • מרפאות ואזור תעשייה – בישוב עצמו פועלות מרפאות קופות חולים, סניף דואר, מרכז מסחרי ואזור תעשייה, תחנות דלק ושירותי חירום.
  • פרויקטים מרהיבים – מי מכם לא גר בבניין רועש במרכז הארץ עם נוף לבניין אחר? זוג שגר אי פעם בבניין בלב תל אביב וחלם תמיד לגור בבית פרטי איכותי עכשיו יוכל להגשים חלום. באלפי מנשה ניתן להגשים את החלום הזה ולבנות את בית החלומות שלכם. דירות באלפי מנשה יכולים להיות לפחות בגודל של 270 מ״ר בתקציב של בין 2-2.5 מיליון שקלים בלבד. דבר שסביר להניח לא יקרה במרכז הארץ בוודאי לא בסכומים כאלה.
  • נוף – אלפי מנשה בנויה באחד האזורים היפים בישראל, עם הגב להרים ועם הפנים למישור החוף ולים התיכון. קרוב למוקדי עסקים ובילויים מרכזיים בגוש דן.
  • אוכלוסייה – ״ארץ ישראל היפה״ – האוכלוסייה מגוונת שברובה אקדמאית צעירה ואיכותית.
  • קרוב להכל – במרחק של עשר דקות נסיעה מכביש שש ומכפר סבא, וכ-15 דקות נסיעה מתחנת הרכבת של ראש העין, מציע אפשרות למגורים איכותיים שקשה מאוד למצוא במקומות אחרים במרכז הארץ.

 

לסיכום

אלפי מנשה של שנת 2021 היא לא מה שחשבתם. היא טומנת בחובה אוכלוסייה איכותית ומשכילה. תושבי אלפי מנשה נהנים מאיכות חיים גבוהה וחיי קהילה עשירים, כמו מועדון ספורט ומרכז קהילתי המציעים שפע של פעילויות.

באלפי מנשה ניתן למצוא דירות חדשות במחירים שלא ניתן למצוא במרכז הארץ. למעשה נהנים מהשקט של הישוב ועובדים בלב העניינים במרחק של מספר דקות בלבד. אתם עוד פה?

 

שכונת מגורים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דולרים
טיפים פיננסים
מה עליכם לדעת לפני ההשקעה?

השקעה בנכס, בין אם בארץ או בארה"ב, מצריכה ממכם לקחת בחשבון שלל פרמטרים שונים. אם תרקחו אותם יחדיו נכון, תקבלו את התוצאה המתבקשת של נכס מניב ומפרנס, לפעמים גם מפרנס

איך מחליטים על גובה החזר ההלוואה?

ההחזר ההלוואה תלוי בכמה גורמים, ראשית לכמה חודשים אתם מעוניינים לחלק את ההלוואה, כאמור, ככל שמשך ההלוואה יתארך סכום ההחזר החודשי יקטן. פריסת הלוואה לתקופה ארוכה אמנם מאפשרת גמישות של